Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
23 minuten geleden zei bas huijsmans:

Je bent welkom op de zondag- en maandagavonden hoor :classic_wink:

Hhahaha nee geen premier league voor mij.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
13 uur geleden zei chrisje1993:

Kom maar niet uit mijn FM-Dip. Verschillende saves al geprobeerd maar bij de meeste kom ik nog niet eens tot de winterstop. Hopelijk nu met AZ dat ik weer terug verder....

Heel herkenbaar,  van alles geprobeerd. Premier league ook niet mijn competitie. Nu weer zoekende om uiteindelijk weer te gaan spelen.

Geplaatst
1 uur geleden zei TheRealOne:

Een Nederlandse club in de CL finale is een zekerheid.

3075b5562adbf7a0016800100f93c1b1.png

Zorgt ook voor een leuk schema ;c

e55dd5b12df45ff43c070771f2ebde20.png

Thuiswedstrijden allebei gewonnen, uitwedstrijd verloren en uitgeschakeld op penalty's. De winst in de competitie heeft uiteindelijk wel voor titelwinst gezorgd.

Ook leuk trouwens dat m'n Chinese eigenaar besluit z'n eigen naam op het nieuwe stadion te plakken. :cab:

c9a9a0b7728f497ea33e58ae18437976.png

Geplaatst
17 minuten geleden zei TheRealOne:

Thuiswedstrijden allebei gewonnen, uitwedstrijd verloren en uitgeschakeld op penalty's. De winst in de competitie heeft uiteindelijk wel voor titelwinst gezorgd.

Ook leuk trouwens dat m'n Chinese eigenaar besluit z'n eigen naam op het nieuwe stadion te plakken.

c9a9a0b7728f497ea33e58ae18437976.png

Moet je nog geen Chinezen halen? :DW:

Geplaatst
1 minuut geleden zei Jotew:

Hoe neem je dat op?

Als je een windows laptop hebt Winwows toets + ALT + R, dan begint hij op te nemen en komt hij bij je video's te staan.

Geplaatst

Laatste competitiewedstrijd eerste nederlaag in 1,5 seizoen, vijf dagen ervoor met heel veel moeite 1-1 tegen Slavia Praag en vervolgens op bezoek bij aartsrivaal FC Kopenhagen, en dan gebeurd dit: 

image.thumb.png.d600a3ffc1552cfaf0f17572e74d0bd1.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Bogatyr:

Als je een windows laptop hebt Winwows toets + ALT + R, dan begint hij op te nemen en komt hij bij je video's te staan.

En bewerk je ‘m dan nog ergens mee? En hoe upload je ‘m hier? 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Jotew:

En bewerk je ‘m dan nog ergens mee? En hoe upload je ‘m hier? 

Neen ik bewerk niet. Maar er bestaan verschillende websites waarmee je je video's online kan knippen, zoals https://online-video-cutter.com/crop-video

Dus dat heb ik even gedaan met mijn video:

Je kan je video gewoon uploaden via kies bestanden.. De video's die je gemaakt hebt komen bij je video's in je verkenner.

image.png.26a334b25689f87d88dfbed30727ea4b.png

Geplaatst
31 minuten geleden zei Lensherr:

Moet je nog geen Chinezen halen? :DW:

Nog net niet ;c Z'n invloed is wel te zien; kreeg er twee in m'n jeugdintake dit jaar, alleen konden ze er allebei niet veel van.

Heb wel een Hong Konger (is dat een woord?) in de jeugdopleiding rondlopen daarom :P

Geplaatst
2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Laatste competitiewedstrijd eerste nederlaag in 1,5 seizoen, vijf dagen ervoor met heel veel moeite 1-1 tegen Slavia Praag en vervolgens op bezoek bij aartsrivaal FC Kopenhagen, en dan gebeurd dit: 

image.thumb.png.d600a3ffc1552cfaf0f17572e74d0bd1.png

Vidoooooobeast :< Gekocht of gehuurd? Vitesse-legend hoor in mijn oude game.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Thierryvane:

Vidoooooobeast :< Gekocht of gehuurd? Vitesse-legend hoor in mijn oude game.

Gehuurd op basis van de statistieken die hij bij jou leverde, twee weken later brak die zijn enkel. Beetje jammer. :D Toen Ez Abde maar op huurbasis gehaald, dat is ook wel een vinnig ventje. :< 

Geplaatst

image.thumb.png.399bfbd35354d4d3e776790e928df17f.png

Hmmmmmm, Sevilla staat zeventiende na vijftien wedstrijd met maar 13 puntjes. Spelen wel Champions League maar voor de rest is het vrij pover. Zit al wel een tijdje te kijken om een overstap te maken naar een andere competitie omdat ik in eigen land echt alles verwoest en mijn hele basiself in de belangstelling staat van andere clubs en het waarschijnlijk erg lastig wordt om veel te behouden. De meeste Scandinaviërs die ons verder zouden helpen heb ik al gehaald en de andere zijn onbetaalbaar. Iemand advies? :D @Lensherr

Geplaatst

Inmiddels met Southampton na 3 seizoenen alle mogelijke prijzen gepakt. 

Spoiler

image.png.2872538c294040264defa1e80bf790be.png

image.png.717bf280d113a2a2f1161a4d93eaf3f2.png

Dus wordt het tijd voor een nieuwe save, in IJsland, na zelf wat research gedaan te hebben start ik met Íþróttabandalag Akraness, die uitkomen op het tweede niveau maar wel al 18 landstitels achter hun naam hebben, waarvan de laatste in 2001. Daarnaast neem ik ook de nationale selectie van IJsland onder mijn hoede. 

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Oerlie:

@Fantasy ik overweeg een save te starten in IJsland, wat zijn nu eens echt clubs die je mij kan aanraden?

HK is altijd leuk met een goede jeugdopleiding, Valur als (voormalig) grootmacht, Breidablik, KR en FH zijn tof, Fjölnir met leuke shirts, zo’n beetje de halve competitie wel dus :D 

Geplaatst
11 minuten geleden zei Fantasy:

HK is altijd leuk met een goede jeugdopleiding, Valur als (voormalig) grootmacht, Breidablik, KR en FH zijn tof, Fjölnir met leuke shirts, zo’n beetje de halve competitie wel dus :D 

Nog bedankt voor je bericht. Ben in de tussentijd gestart met Íþróttabandalag Akraness. Prachtige naam natuurlijk en zag dat ze ook al veel titels op hun naam hebben staan. 

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei Oerlie:

Nog bedankt voor je bericht. Ben in de tussentijd gestart met Íþróttabandalag Akraness. Prachtige naam natuurlijk en zag dat ze ook al veel titels op hun naam hebben staan. 

Ik zag dat bericht nadien pas ook ja, ÍA is ook een toffe club - succes!

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.399bfbd35354d4d3e776790e928df17f.png

Hmmmmmm, Sevilla staat zeventiende na vijftien wedstrijd met maar 13 puntjes. Spelen wel Champions League maar voor de rest is het vrij pover. Zit al wel een tijdje te kijken om een overstap te maken naar een andere competitie omdat ik in eigen land echt alles verwoest en mijn hele basiself in de belangstelling staat van andere clubs en het waarschijnlijk erg lastig wordt om veel te behouden. De meeste Scandinaviërs die ons verder zouden helpen heb ik al gehaald en de andere zijn onbetaalbaar. Iemand advies?  @Lensherr

Een overstap is meestal het einde van een save is mijn gevoel. Of gewoon je save opsplitsen. Zo kan je altijd terug

Geplaatst
17 minuten geleden zei Lensherr:

Een overstap is meestal het einde van een save is mijn gevoel. Of gewoon je save opsplitsen. Zo kan je altijd terug

Denk dat het bij mij juist mijn redding in deze game gaat zijn maar heb Sevilla in ieder geval nog afgewezen. Wil ook niet halverwege het seizoen mijn biezen pakken eigenlijk. :D 

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Denk dat het bij mij juist mijn redding in deze game gaat zijn maar heb Sevilla in ieder geval nog afgewezen. Wil ook niet halverwege het seizoen mijn biezen pakken eigenlijk.  

Dan moet je een leuke transfer maken 

Geplaatst
7 uur geleden zei chrisje1993:

Hhahaha nee geen premier league voor mij.

7 uur geleden zei Whitewolf345:

Heel herkenbaar,  van alles geprobeerd. Premier league ook niet mijn competitie. Nu weer zoekende om uiteindelijk weer te gaan spelen.

Gaan jullie samen met zijn tweeen in een andere competitie dan de Premier League :classic_wink: