Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
5 uur geleden zei Lensherr:

Succes! Lior Refaelov zit daar zeker? Ik zat onlangs Hapoel Beer Sheva aan het bekijken

Ja zeker, wat een goede speler is dat :D 

Geplaatst
3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Lekker bezig man!! Misschien screentje van je beste spelers? :< 

Dat heb ik zeker. Zal sommige spelers in de spoilers verwerken. Dit is in ieder geval nu mijn selectie aan het begin van de transferperiode. Gaan nog veel spelers verhuurd worden denk ik. Mocht je nog specifieke screentjes willen dan kan het vast.

image.thumb.png.3a30975deea1ccdf204acbdcac1625e8.png

image.thumb.png.01bab4b3ae8b89faf2ede2ce8f36bbfe.png

Mijn topspelers op dit moment zijn:

Spoiler

Alvaro Sosa

Spoiler

image.thumb.png.91d43c81238fe664bb3b89c725618c0a.png

Lucas Alvarez

Spoiler

image.thumb.png.e559a0ce60934545f041d86c4c0a8219.png

Emre Sönmez

Spoiler

image.thumb.png.05cef7420508730e9926f4776741b5c4.png

Anass Nasreddine

Spoiler

image.thumb.png.5c9fe6cc8edd23b617365247f2b922d4.png

Lukas Hürzeler

Spoiler

image.thumb.png.9abfb1030d82e477d7c50974b5b1e3da.png

Fabio Schadt

Spoiler

image.thumb.png.8c490a4a67c8bb4d84efb84b62c60820.png

Grote talenten op dit moment:

Spoiler

Ivan Caro

Spoiler

image.thumb.png.f1ac3491f5cb0d50d44cef9eda71e2aa.png

Nelson Mancuso

Spoiler

image.thumb.png.9ac191694f0ac5286c65433715b7e519.png

Jovica Stosic

Spoiler

image.thumb.png.a86c82106250d237a66c2f061d78adc5.png

Jakob Sorensen

Spoiler

image.thumb.png.8671a4dcfe107aaa3810f9be95225149.png

image.png

bewerkt door bas huijsmans

Geplaatst
6 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dat heb ik zeker. Zal sommige spelers in de spoilers verwerken. Dit is in ieder geval nu mijn selectie aan het begin van de transferperiode. Gaan nog veel spelers verhuurd worden denk ik. Mocht je nog specifieke screentjes willen dan kan het vast.

image.thumb.png.3a30975deea1ccdf204acbdcac1625e8.png

image.thumb.png.01bab4b3ae8b89faf2ede2ce8f36bbfe.png

Mijn topspelers op dit moment zijn:

Inhoud verbergen

Alvaro Sosa

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.91d43c81238fe664bb3b89c725618c0a.png

Lucas Alvarez

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.e559a0ce60934545f041d86c4c0a8219.png

Emre Sönmez

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.05cef7420508730e9926f4776741b5c4.png

Anass Nasreddine

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.5c9fe6cc8edd23b617365247f2b922d4.png

Lukas Hürzeler

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.9abfb1030d82e477d7c50974b5b1e3da.png

Fabio Schadt

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.8c490a4a67c8bb4d84efb84b62c60820.png

Grote talenten op dit moment:

Inhoud verbergen

Ivan Caro

Inhoud verbergen

image.thumb.png.f1ac3491f5cb0d50d44cef9eda71e2aa.png

Nelson Mancuso

Inhoud verbergen

image.thumb.png.9ac191694f0ac5286c65433715b7e519.png

Jovica Stosic

Inhoud verbergen

image.thumb.png.a86c82106250d237a66c2f061d78adc5.png

Jakob Sorensen

Inhoud verbergen

image.thumb.png.8671a4dcfe107aaa3810f9be95225149.png

image.png

Pffff, lekker man :D Dat fysiek van die Alvarez :<Goeie genade. Verder lekker veel nationaliteiten, Italianen willen nog niet echt doorkomen of te duur?

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Pffff, lekker man  Dat fysiek van die Alvarez :<Goeie genade. Verder lekker veel nationaliteiten, Italianen willen nog niet echt doorkomen of te duur?

Ja de Italianen die goed genoeg zijn, zijn nu rond de 30 ofzo en het geld niet echt waard wat er voor gevraagd wordt. Probeer nu wel mijn basisspelers te behouden. De meesten zitten we al wel 4/5 jaar nu. Uit mijn jeugd komen nu wel wat leuke spelers door. Zit een geweldige Italiaan bij Genoa maar die vinden 250 miljoen niet voldoende haha.

Zit nu wel vooral op Italianen te zoeken hoor. Heb net twee 23 jarigen van 3.5 en 3 sterren verkocht omdat die meer speeltijd nodig hadden en hun contract niet wilden verlengen. Zodra de CL binnen is dan gaat de focus wel volledig op Italianen.

Geplaatst

image.thumb.png.03130a6f8caea7160c2d97cbfa7fba2f.png

If you can't join them, beat them!!!

image.png.5e51402f52504b3d7ee5d0c0c3a6fd00.png

Laat maar.

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
12 uur geleden zei TheRealOne:

Altijd Feyenoord in de CL :cab::cab:

f5c415e501cce61d733aef76f1956263.png

Feyenoord is in mijn save ook bizar in de CL, maar zijn nog geen één keer kampioen geworden in de Eredivisie. Volendam is ook heel goed en hebben op de een of andere manier heel veel geld elk seizoen.

Geplaatst
Op 16-8-2023 om 17:09 zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.f1e2004a47a57808dd53bc3b640bb66e.png

Op 20 december 2025 ingestapt bij Brighton. Voor de zekerheid mijn Brondby game natuurlijk wel opgeslagen zodat er altijd nog een weg terug is maar denk dat dit wel een leuke stap is. :D 

Inmiddels hebben we het seizoen afgesloten met een 9e plaats in de competitie. Ook hebben we zowel de FA Cup als de Confetti League gewonnen :< 

image.thumb.png.cbaa93fc240ecc7606dc8a64fbc91661.png

Geplaatst

@Bogatyr Bevalt je savegame met Sparta Praag? Het blijft een interessante club om mee te spelen, ook omdat ze al zoveel jaren geen kampioen zijn geworden en ze natuurlijk gewoon geweldige faciliteiten hebben plus een prima jeugdopleiding. Zag iets voorbij komen dat je Hlozek teruggehaald had? Fantastische aankoop!

Wil sowieso weer even FM oppakken, de laatste weken weinig zin gehad om te spelen en hoop het plezier weer terug te vinden met een nieuwe savegame. LASK Linz lijkt me ook een leuke club, ooit één keer eerder in Oostenrijk gespeeld met Sturm Graz en natuurlijk samen met @Copywriter een podcast aflevering gemaakt over Oostenrijk en Zwitserland 🙂

Geplaatst
2 minuten geleden zei Mordurette:

@Bogatyr Bevalt je savegame met Sparta Praag? Het blijft een interessante club om mee te spelen, ook omdat ze al zoveel jaren geen kampioen zijn geworden en ze natuurlijk gewoon geweldige faciliteiten hebben plus een prima jeugdopleiding. Zag iets voorbij komen dat je Hlozek teruggehaald had? Fantastische aankoop!

Wil sowieso weer even FM oppakken, de laatste weken weinig zin gehad om te spelen en hoop het plezier weer terug te vinden met een nieuwe savegame. LASK Linz lijkt me ook een leuke club, ooit één keer eerder in Oostenrijk gespeeld met Sturm Graz en natuurlijk samen met @Copywriter een podcast aflevering gemaakt over Oostenrijk en Zwitserland 🙂

LASK is een hele leuke maar je zou ook Austria Wien kunnen overwegen. Verkeren financieel in zwaar weer (ook punten in aftrek dacht ik) en zijn daarom aangewezen op hun jeugd. Speelde ook in mijn hoofd maar toen uiteindelijk voor Brondby gekozen. Anders zou je het ook in Zuid-Europa kunnen overwegen met landen als Hongarije of Griekenland. :D Ik ben net als sidegame gestart met Panathinaikos dankzij hun succes in de Champions League op dit moment. Hebben ook altijd wel een Nederlands tintje zoals nu met Schenkeveld en Vilhena. :< 

Geplaatst

Goodluck @ReneLeBlanc Zoals altijd een leuke club. Ik wacht nog even de nieuwe data update af om een nieuwe sidesave te maken. Weet alleen nog niet welke club. AZ, Olympiakos, Dnipro zou zomaar kunnen

Geplaatst
25 minuten geleden zei Mordurette:

Het is eerlijk gezegd één van de leukste competities waar ik heb gespeeld. Weinig regels ook. Sparta Praag is een enorm leuke club, met veel talent en wel wat financiële mogelijkheden. Ook goede jeugd en trainingsfaciliteiten. 

De meeste clubs deze hebben ook een goede jeugdopleiding zoals Slovacko, Hradec Kralove, Sigma Olomouc, Banik Ostrava en Viktoria Plsen. In de tweede divisie heb je Dukla Praag wat ook wel een leuke club is. Als je nog eens speelplezier wilt zou ik daar eens beginnen hoor ;)

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst
4 minuten geleden zei Lensherr:

Goodluck @ReneLeBlanc Zoals altijd een leuke club. Ik wacht nog even de nieuwe data update af om een nieuwe sidesave te maken. Weet alleen nog niet welke club. AZ, Olympiakos, Dnipro zou zomaar kunnen

Snap ik! In deze game maakt dat minder uit. Zie dat ze nog wel twee inkomende transfers hebben gedaan die verschillen van nu maar wellicht dat ik die zelf nog even binnenhaal als ze de moeite waard zijn. :D Ben een aantal jaar geleden ook paar keer in en langs het stadion geweest van Panathinaikos dus kon m niet laten schieten. :D 

Geplaatst
17 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

LASK is een hele leuke maar je zou ook Austria Wien kunnen overwegen. Verkeren financieel in zwaar weer (ook punten in aftrek dacht ik) en zijn daarom aangewezen op hun jeugd. Speelde ook in mijn hoofd maar toen uiteindelijk voor Brondby gekozen. Anders zou je het ook in Zuid-Europa kunnen overwegen met landen als Hongarije of Griekenland.  Ik ben net als sidegame gestart met Panathinaikos dankzij hun succes in de Champions League op dit moment. Hebben ook altijd wel een Nederlands tintje zoals nu met Schenkeveld en Vilhena.  

Austria Wien heeft 3 punten aftrek ja maar LASK vind ik dan toch net wat leukere club en mooiere kits (helemaal omdat ik gebruik maar van de DF11 facepacks voor newgens en de kits van Juventus daarin verwerkt zijn). Sowieso is de uitdaging er wel omdat Red Bull Salzburg veruit de beste selectie heeft en het meeste geld. In seizoen één speelt Sesko er ook nog maar verkast na het seizoen voor 24 miljoen naar Leipzig waardoor zij wederom extra financiële middelen tot hun beschikking hebben. Zover ik nu gezien heb ook prima regels mbt buitenlanders dus dat is fijn.

Hongarije ook over nagedacht, maar in Oostenrijk toch net wat meer reputatie om iets betere spelers te halen. Ik denk dat de tegenstand in iets grotere competities ook groter is dan bijvoorbeeld in Hongarije, Bulgarije of Roemenië. 

14 minuten geleden zei Bogatyr:

Het is eerlijk gezegd één van de leukste competities waar ik heb gespeeld. Weinig regels ook. Sparta Praag is een enorm leuke club, met veel talent en wel wat financiële mogelijkheden. Ook goede jeugd en trainingsfaciliteiten. 

De meeste clubs deze hebben ook een goede jeugdopleiding zoals Slovacko, Hradec Kravolje, Sigma Olomouc, Banik Ostrava en Viktoria Plsen. In de tweede divisie heb je Dukla Praag wat ook wel een leuke club is. Als je nog eens speelplezier wilt zou ik daar eens beginnen hoor

Tsjechië heeft vaak ook absurd goede newgens, maar heb altijd het idee dat dit anders is als je zelf in Tsjechië gaat spelen ofzoiets. De rivaliteit met Slavia is ook wel leuk, denk ik. Dukla in mindere maten maar zullen niet veel tegenstand bieden mochten ze weer promoveren. Je hebt volgens mij ook in de lagere regionen een andere club uit Praag, namelijk Prague Raptors FC. Zou gaaf zijn als zij ooit omhoog weten te raken om met hen te spelen 😄

Karabec nog steeds een groot talent? Vitik ook?

Geplaatst
4 uur geleden zei Jespresso:

Feyenoord is in mijn save ook bizar in de CL, maar zijn nog geen één keer kampioen geworden in de Eredivisie. Volendam is ook heel goed en hebben op de een of andere manier heel veel geld elk seizoen.

Hier zijn ze zowel in de Eredivisie en Europees heel goed. Laten maar een paar wedstrijden per seizoen punten liggen. Maar dat houdt de uitdaging er in :D Een seizoen terug had ik een schema met Ajax-uit, Europees voetbal, PSV-uit en Europees voetbal. Dat gecombineerd met blessures zorgde voor puntenverlies (nog voor de winterstop). Daar kwam ik niet meer bovenop, gewoon omdat Feyenoord maar een enkele keer gelijkspeelt of verliest. :D

Geplaatst
4 minuten geleden zei Mordurette:

Austria Wien heeft 3 punten aftrek ja maar LASK vind ik dan toch net wat leukere club en mooiere kits (helemaal omdat ik gebruik maar van de DF11 facepacks voor newgens en de kits van Juventus daarin verwerkt zijn). Sowieso is de uitdaging er wel omdat Red Bull Salzburg veruit de beste selectie heeft en het meeste geld. In seizoen één speelt Sesko er ook nog maar verkast na het seizoen voor 24 miljoen naar Leipzig waardoor zij wederom extra financiële middelen tot hun beschikking hebben. Zover ik nu gezien heb ook prima regels mbt buitenlanders dus dat is fijn.

Hongarije ook over nagedacht, maar in Oostenrijk toch net wat meer reputatie om iets betere spelers te halen. Ik denk dat de tegenstand in iets grotere competities ook groter is dan bijvoorbeeld in Hongarije, Bulgarije of Roemenië. 

Tsjechië heeft vaak ook absurd goede newgens, maar heb altijd het idee dat dit anders is als je zelf in Tsjechië gaat spelen ofzoiets. De rivaliteit met Slavia is ook wel leuk, denk ik. Dukla in mindere maten maar zullen niet veel tegenstand bieden mochten ze weer promoveren. Je hebt volgens mij ook in de lagere regionen een andere club uit Praag, namelijk Prague Raptors FC. Zou gaaf zijn als zij ooit omhoog weten te raken om met hen te spelen 😄

Karabec nog steeds een groot talent? Vitik ook?

Ik heb ook de indruk dat er weinig goede newgens zijn, of ze moeten nog komen natuurlijk.

Karabec is de leider van mijn team momenteel. In het tweede seizoen scoorde hij 25 doelpunten en gaf hij 6 assists. De ontwikkeling van Martin Vitik bleef een beetje hangen. Dus heb hem in het derde seizoen uitgeleend aan Football Club Midtjylland, maar de verwachting is dat ik hem het volgende seizoen wel ga verkopen.

Mijn voorlijn bestaat momenteel uit Samed Bazdar een Servische spits, een geweldenaar, Adam Hlozek, Adam Karabec en Lukas Ambros (nog zo'n geweldig Tsjechisch talent). Andere noemenswaardige talenten die ik heb zijn Lucas Bergvall, Antonio Nusa, Krystian Nokkvi Hlynsson en James Gomez. Ook heb ik Vaclav Cerny in de kern, en staat Michal Sadilek (Twente) op de verlanglijst om te halen.

Geplaatst
11 minuten geleden zei TheRealOne:

Hier zijn ze zowel in de Eredivisie en Europees heel goed. Laten maar een paar wedstrijden per seizoen punten liggen. Maar dat houdt de uitdaging er in :D Een seizoen terug had ik een schema met Ajax-uit, Europees voetbal, PSV-uit en Europees voetbal. Dat gecombineerd met blessures zorgde voor puntenverlies (nog voor de winterstop). Daar kwam ik niet meer bovenop, gewoon omdat Feyenoord maar een enkele keer gelijkspeelt of verliest. :D

Ja dat is idd leuk. Ik heb het ook erg zwaar tegen Bayern, BVB en Leipzig. Leuke uitdaging.

Daarbij een voorbeeldje van Feyenoord, zojuist tegen zo beetje het beste team van mijn save.

c4970c0f62707916e6c4edba6fa52dab.png

Edit:

Kut

9bdac7f7b0ee73a9c348ac5b402c18b9.png

bewerkt door Jespresso

Geplaatst
18 minuten geleden zei Jespresso:

Ja dat is idd leuk. Ik heb het ook erg zwaar tegen Bayern, BVB en Leipzig. Leuke uitdaging.

Daarbij een voorbeeldje van Feyenoord, zojuist tegen zo beetje het beste team van mijn save.

Edit:

Kut

Ik heb ze al drie seizoenen op rij geloot in de knockout rondes van de CL, twee keer op penalties onderuit gegaan. :cab: Eerste keer was in de halve finale, en daarna wonnen ze doodleuk met 5-2 van Bayern. ;c

57609a2732628bdb2dac14dbfab3911f.png

008de8a67951fd403f83d27106b5ba94.png

Sommige namen in die selectie ook :cab: Al zijn een aantal van hun topspelers wat aan het aftakelen, omdat ze ouder beginnen te worden. Rodri, Rendall Correia, Weah, Gragera, voetballen er allemaal al een jaar of 8. ;c Rendall Correia is zelfs een clublegende geworden daar. Die Cassadei is trouwens ook echt niet normaal goed, daar ben ik stiekem wel een beetje jaloers op. :cab:

6e481d102eb2a8d21de92c5da9f4960d.png

Geplaatst
5 minuten geleden zei TheRealOne:

Ik heb ze al drie seizoenen op rij geloot in de knockout rondes van de CL, twee keer op penalties onderuit gegaan. :cab: Eerste keer was in de halve finale, en daarna wonnen ze doodleuk met 5-2 van Bayern. ;c

Sommige namen in die selectie ook :cab: Al zijn een aantal van hun topspelers wat aan het aftakelen, omdat ze ouder beginnen te worden. Rodri, Rendall Correia, Weah, Gragera, voetballen er allemaal al een jaar of 8. ;c Rendall Correia is zelfs een clublegende geworden daar. Die Cassadei is trouwens ook echt niet normaal goed, daar ben ik stiekem wel een beetje jaloers op. :cab:

Alleen van de naam Kyanno Lorenzo word ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig. :< 

Geplaatst
5 minuten geleden zei TheRealOne:

Hahaha die 2-5 tegen Bayern, makkie joh. Dat is een achterlijke ploeg, in mijn save hadden ze ook Kvara gehaald.

Bijzondere namen inderdaad (Conceicao;e), hebben ze nog wat aardige jeugdspelers?