Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 uur geleden zei TheRealOne:

Heb echt zoveel goede newgens uit het oostblok rondlopen in m'n save, dat ik gewoon even een journeyman game er naast ga starten, die ik wil beginnen in het oostblok.  Gewoon even clubhoppen, mezelf omhoog werken & kijken hoe ver ik kom

Welke landen precies?

Ik laad altijd Zuid-Europa extra, maar niet Oost-Europa omdat de db te groot wordt.

bewerkt door Sanel

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
22 minuten geleden zei Sanel:

Welke landen precies?

Ik laad altijd Zuid-Europa extra, maar niet Oost-Europa omdat de db te groot wordt.

Er komen vaak hele goede newgens door in Roemenië, Tsjechië, Bulgarije en/of Polen. Dat is mijn belevenis in ieder geval. 

Geplaatst
10 minuten geleden zei Mordurette:

Er komen vaak hele goede newgens door in Roemenië, Tsjechië, Bulgarije en/of Polen. Dat is mijn belevenis in ieder geval. 

Ik heb in elke game wel gekke Roemenen zitten, maar de overige zelden meer.

Geplaatst
1 uur geleden zei Sanel:

Welke landen precies?

De newgens zijn vooral Roemenen, Serviërs en Oekraïners, maar ik heb bijvoorbeeld ook best veel Nederlanders met Bosnisch paspoort die m'n jeugdopleiding binnen lopen. Ook een enkele Sloveen, en wat Kroaten gekocht over de jaren heen.

Dit zal wel even voldoende zijn voor m'n journeyman. De grote competities voeg ik later wel toe, als ik er klaar voor ben. ;c

5fa93832e530b04bd9d3274b9dc6e6aa.png

edit; Daar is de eerste club :mrgy: Midden in het seizoen aangenomen bij Super Nova in Letland

b1743a5c7746842463456b699527aac1.png

bewerkt door TheRealOne

Geplaatst

Ik heb iets wat van mij mag worden getweakt in FM24. Als je spelers blij zijn met de collectieve bonussen, dat dat groene vakje naast hun naam niet maanden blijft staan. Dat is vervelend, Ik vind dat vervelend.

Geplaatst
25 minuten geleden zei Satyr:

Ik heb iets wat van mij mag worden getweakt in FM24. Als je spelers blij zijn met de collectieve bonussen, dat dat groene vakje naast hun naam niet maanden blijft staan. Dat is vervelend, Ik vind dat vervelend.

Vieze vuile geldwolven

Geplaatst

Nummer 3 Frankrijk is ook in het zicht :D Engeland en Duitsland zullen niet zo snel te achterhalen zijn.

3a5e71be744af7588419968d864d5da8.png

Geplaatst

c3e85bbb9d37a47d9806f693aecfa843.png

Eindelijk een fatsoenlijke intake

In de San Marinese competitie moet ik 2 San Marinezen opstellen, daarom is dit belangrijk

Geplaatst

Waar we vorig seizoen nog onverdiend verloren van hun buren uit Old Trafford, wonnen we dit keer wel de Champions League. Dankjewel Boniface! En Big Si neemt afscheid van het voetbal als doelman van het jaar in de Champions League

cl winst.png

mignolet doelman van het jaar.png

Geplaatst
19 minuten geleden zei Marvin:

Gefeliciteerd! Nog voldoende uitdaging in de game? 

Wij gaan gewoon door

Geplaatst

Zoveel goals voor (record aantal), zo weinig tegen en dan nóg tot de allerlaatste wedstrijd Bayern van je af moeten houden. Die gasten zijn gestoord man.

69d0920466a9b17ccf27d8a642c642c7.png

Daarbij nog een record: Janick Reitter :h 

edd4e795f3da69a44c18b32980ceef5c.png

Oude record was de 41 van Lewandowski.

bewerkt door Jespresso

Geplaatst

Werkzaamheden aan het stadion, dan maar voor een heel jaar uitwijken naar het sportpark van de lokale amateurclub waar 3000 man in kunnen :mrgy:

494af4397fdc3342b1bce55b03590418.png

Geplaatst

Steam ligt er uit, moest ineens m'n wachtwoord weer ingeven en dat lukt niet, want kan niet verbinden met server ofzo. Dit zijn echt weer van die dagen dat ik verlang naar vroeger, waarbij je die zooi er niet tussen had zitten en je gewoon alleen op het f'ing icoontje hoefde te drukken om te kunnen spelen. Nu kan ik dus niet spelen.

Geplaatst
8 minuten geleden zei neva:

Steam ligt er uit, moest ineens m'n wachtwoord weer ingeven en dat lukt niet, want kan niet verbinden met server ofzo. Dit zijn echt weer van die dagen dat ik verlang naar vroeger, waarbij je die zooi er niet tussen had zitten en je gewoon alleen op het f'ing icoontje hoefde te drukken om te kunnen spelen. Nu kan ik dus niet spelen.

Je kan het ook offline spelen. Gooi je internet eens uit en probeer het dan op te starten via het icoontje? Of heb je wel steam nodig om het te launchen?

Geplaatst

Ja, al geprobeerd, dan gebeurt er niks. Ik stond ook ineens uitgelogd. Kan niet buiten steam opstarten en offline doet ie het niet. Ook inloggen niet. Laptop start altijd offline eigenlijk.

Ligt echt aan Steam:

image.png.cec3285a0504c8501d572158b5b521d4.png

Dan maar de was vouwen :cab: