Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
28 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.e9b281a7d4acdda471aad45260bf2f4c.png

:D 

1 kans 1 goal. Kan je toch nog iets leren van je “tegenstander” … :D

Geplaatst

image.thumb.png.444b7d65027bb088aaaaf92966377d71.png

In de eigen competitie waar je verwacht te domineren verspelen we soms wel onnodig punten, maar Europees strijden we dan weer wel 

Geplaatst

image.png.f9a597f65547d6737b42a5256aa2730e.png

(d) Eerste keer dat we CL halen.

EDIT:

image.png.496a38859ebf6ac4c8ce0e2e0bf66bd6.png

;c:cab:

bewerkt door sennid

Geplaatst

Ben nu op het punt in m'n save - en dat is niet heel vaak - dat veel huidige managers met pensioen gaan, en spelers het van ze overnemen. Zijn echt wel een aantal Nederlandse supermanagers opgestaan qua stats ;c

b0637845c804be251395dd47ca6cd9fd.png

767eccb22e4bf0f37616e800cf3f4182.png

3d03b2b0d2a53e8a2f89172e41a438ba.png

Geplaatst
Op 20-8-2023 om 13:38 zei TheRealOne:

De newgens zijn vooral Roemenen, Serviërs en Oekraïners, maar ik heb bijvoorbeeld ook best veel Nederlanders met Bosnisch paspoort die m'n jeugdopleiding binnen lopen. Ook een enkele Sloveen, en wat Kroaten gekocht over de jaren heen.

Dit zal wel even voldoende zijn voor m'n journeyman. De grote competities voeg ik later wel toe, als ik er klaar voor ben. ;c

5fa93832e530b04bd9d3274b9dc6e6aa.png

edit; Daar is de eerste club :mrgy: Midden in het seizoen aangenomen bij Super Nova in Letland

b1743a5c7746842463456b699527aac1.png

Gaat je spel dan niet supertraag?

Geplaatst
12 uur geleden zei xanderoo:

Gaat je spel dan niet supertraag?

Dit is een middelgrote database, was ongeveer 35k spelers. Dat is niet eens zo heel veel :D Maar ga in de loop van de tijd dan wel wat competities verwijderen bijvoorbeeld.

Geplaatst

Wat een spanning zeg. Op voorsprong komen in de verlenging, gelijkmaker om de oren krijgen in de extra tijd van de verlenging. Twee strafschoppen missen waardoor Liverpool er met de winst door kan gaan en een oud speler van mij die de beslissende penalty mist. Na 18 seizoenen bij Brera hebben wij eindelijk de CL binnen. Begonnen vanaf het 7e niveau van Italië maar de cup met de grote oren is binnen!

image.thumb.png.89a20476dbe70af0ae05ed0eb83967e5.png

image.thumb.png.9a53ccd391002d0855e40ceed7d4043e.png

Geplaatst

Santiago Hezze komt gratis naar LASK. Kende deze Argentijnse jongen nog niet maar volgens mij prima talent met z'n 20 jaar. Stond ook in de belangstelling van Inter, Milan en Chelsea maar deden geen bod gelukkig.

Geplaatst

Ben begonnen bij Boavista, en de Amerikaanse rechtsback slurpt letterlijk een derde van het loonbudget op. Ik vraag me nu af of dat een typfout is.

Moest hij nu nog de beste speler zijn en niet rood krijgen als ie speelt...

Geplaatst
3 minuten geleden zei SantiagoMunez:

En was #3 dat ook niet voorheen? 

Ex speler van mij ook nog ja. Maar zo goed was hij niet in de match engine, miste te veel kansen. 

De nummer 5 is ook een ex speler van mij. Idem, niet helemaal tevreden over hem. Goede attributen maar niet constant genoeg

Geplaatst
9 uur geleden zei Mordurette:

Santiago Hezze komt gratis naar LASK. Kende deze Argentijnse jongen nog niet maar volgens mij prima talent met z'n 20 jaar. Stond ook in de belangstelling van Inter, Milan en Chelsea maar deden geen bod gelukkig.

Stond in het echt deze zomer in de belangstelling van Anderlecht, maar door teveel tussenpersonen die een deel van de koek wouden, sprong de deal af.

Geplaatst
9 uur geleden zei AntiChrist7:

Ben begonnen bij Boavista, en de Amerikaanse rechtsback slurpt letterlijk een derde van het loonbudget op. Ik vraag me nu af of dat een typfout is.

Moest hij nu nog de beste speler zijn en niet rood krijgen als ie speelt...

Hopen dat hij geen langlopend contract heeft dan...

Geplaatst

Einde seizoen 4

Opnieuw op een indrukwekkende manier kampioen geworden. De voorlijn Hlozek - Karabec - Ambros en Bazdar was dodelijk.

image.thumb.png.7ed018c8720b2004fa8c2cada435cbe6.png

Ook de beker tegen Pribram was een formaliteit:

image.png.18da9d70caf7291ee992536a77acd810.png

In de Champions League ongeslagen tot ik Liverpool tegenkwam en plots een pandoering kreeg. Daar moet ik voor het volgende seizoen dus iets op gaan vinden.

image.thumb.png.87fbac2be52afbf277c121ab6e56179f.png

Verder nog enkele leuke statistieken:

image.thumb.png.b3181a8800854269a75e16ff64af8125.png

Door het prachtige seizoen zullen Bazdar (30 miljoen), Hlozek (30 miljoen), Krejci (13 miljoen) vertrekken naar respectievelijk Monaco, Porto en Atletico Madrid. Veel werk aan de winkel dus voor aanvang van het vijfde seizoen. Ambros heb ik gelukkig kunnen overtuigen om te blijven.

bewerkt door Bogatyr