Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Ben begonnen met Brighton imiddels, Nog met Caicedo gelukkig. Inmiddels de FA CUp en de Leaague cup wonderbaarlijk gewonnen in seizoen 2 en met de 5de plek de champions League in. Qua team heb ik echt nog geen wereldteam (sta voor seiozen 3 als 7de in de prognose) maar de nivelerig in de EPL helpt enorm. 

Roberto Sanchez is nog de keeper

Rechtsback Tino Livramento 

Centraal: Pavard met Ignacio (backup is Webster)

Linksback: Estupan

Middenveld bestaan uit 3 spelers; Caicedo, Scott, en Transfervrije Milinkovic-Savic zijn hier de blikvangers, met als backup van Naby Keita en Dewsbury-Hall

Van de rechterkant begint van Joao Pedro,. of Traore en/of Madueke

Links is het vooral een strijd tussen Smith Rowe en Mitoma.

Voorin een gigant, Evan Ferguson, is pas 20 jaar en staat nu al op 43 goals voor Brighton in de competitie totaal.  Vorig seizoen goed voor 26 competitiegoals

Geplaatst
13 minuten geleden zei Mordurette:

Wedstrijd weggegooid door Papetti? Mooie prestatie alsnog maar wat als..?

100000% We stonden namelijk tegen 10 man te ballen door de blessure van Kylian totdat Papetti opeens besloot een tackle met 2 benen in te zetten op een heeeeel onzinnig moment. Wedstrijd weggegooid. Papetti mag dus het veld gaan ruimen na dit seizoen. :D 

Geplaatst

95fcbeabda4e25a4b06c7d9990fb2f78.png

Promotie uit de divisie D, je moet toch ergens beginnen

529452873bf323f971287c23d7098feb.png

Ook dit zul je niet snel meer zien bij San Marino :D 

Geplaatst
5 uur geleden zei Mordurette:

Hopen dat hij geen langlopend contract heeft dan...

Heb hem toch kunnen verkopen nu komende winter. Ik heb wel het bestuur moeten smeken om hem te laten gaan, want was natuurlijk onder zijn waarde, maar ze accepteerden gelukkig omdat ik wat overpresteer momenteel. Maar zou mijn maandelijks verlies moeten halveren normaal.

Geplaatst

image.thumb.png.15112979213493771b59b86ea60770af.png

Daar gaat mijn beste speler door een clausule. Midden maart ook naar een heel aparte club :cab:

Geplaatst
Op 23-8-2023 om 16:54 zei bas huijsmans:

Wat een spanning zeg. Op voorsprong komen in de verlenging, gelijkmaker om de oren krijgen in de extra tijd van de verlenging. Twee strafschoppen missen waardoor Liverpool er met de winst door kan gaan en een oud speler van mij die de beslissende penalty mist. Na 18 seizoenen bij Brera hebben wij eindelijk de CL binnen. Begonnen vanaf het 7e niveau van Italië maar de cup met de grote oren is binnen!

image.thumb.png.89a20476dbe70af0ae05ed0eb83967e5.png

image.thumb.png.9a53ccd391002d0855e40ceed7d4043e.png

Damn, klein beetje jaloers hier..

Geplaatst

32740645a3c435b269b562bfa6c982f7.png

Over 2 wedstrijden gewoon weggespeeld tegen Fiorentina, wtf man.

Zo ga ik die CL nooit winnen

De muis vloog echt serieus bijna door de woonkamer, wat een bullshit is dit zeg ;e 

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

image.thumb.png.24ba4cc6b1f773e33288e820efba8c73.png

Titel 23 is binnen. Voor Club wellicht een speciale vanwege het rugnummer van de overleden Sterchele. Nog 12 te gaan om Anderlecht in te halen.

bewerkt door Lensherr
Te vroeg bevestigd

Geplaatst

Het is tot nu toe een erg leuke transferperiode in Eindhoven :D Op het middenveld is de keuze eigenlijk bijna te reuze op het moment. Veerman, Blanco, Simons, Scott, Diaz, Zakharyan en Moleiro zijn allemaal goed genoeg voor een basisplaats. Ik reken eigenlijk nog op een interessante transfer voor een dezer heren, vandaar dat ik Zakharyan alvast heb gekocht. 

image.png.4bc4008b147743cdd965ded79b1d3692.png

Het lijkt er ook op dat Truffert ons weer gaat verlaten na een seizoen, viel eigenlijk toch wat tegen. Yilmaz is zijn logische vervanger want vorig seizoen had ik keuzestress tussen de 2. Centraal achterin zou eventueel een Okoli nog erbij kunnen, hoewel we met Van den Berg natuurlijk al een prima speler hebben gehaald voor naast Sutalo.

Alleen voor de twee spitsposities is het voor nu rustig, De Jong gaat zijn laatste jaar in, Romero is verrassend goed net als Saibari, Van Duiven krijgt bij mij natuurlijk een basisplaats en Van Duijn heeft naast gekke bekken ook een grote potentie.

Geplaatst

:D Dit seizoen al afgerekend met Bayern en Liverpool, twee teams waar ik de afgelopen jaren vaak door ben uitgeschakeld. Arsenal is het andere team wat daar bij hoort. Zou mooi zijn als we die ook weten te pakken :D

1dc403f7c96bf0a7fd93020ff26bc789.png

Geplaatst

image.thumb.png.dea93fd37251416a99fbb8af5e9adbc4.png

Je start FM op en je duwt op de spatiebalk en het eerste bericht is dit. Het GertVerheyenstadion incoming? ;c

Geplaatst

Weet er iemand hoe ik de potentieel-balk terug zie. Ik bedoel dit. Het kan niet dat ze allemaal 5* hebben..

En meer spelers "kopen" lukt niet, zit al aan mijn limiet. Weet er iemand een oplossing?

1364339132_Schermopname(68).thumb.png.071f1a7932c34abe85e932dbff3d9bf3.png