Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
50 minuten geleden zei Thomassje123:

09d6cf6811d46cc1acd88a96c8124299.png

@neva Ik heb jullie de beker gegeven zodat jullie sowieso Europees voetbal gaan spelen. Jullie hebben het namelijk weer niet gered via de gewone play-offs. Graag gedaan :D 

Heb je nog aardig je best voor moeten doen :mrgy:

Oew timing. Gefeliciteerd!! :classic_love:

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
Zojuist zei neva:

Heb je nog aardig je best voor moeten doen :mrgy:

Zeker, ik geef geen cadeautjes ;) 

Maar ik heb niet gewisseld of aanvallender gespeeld en dit verlies vind ik helemaal niet erg. Juvenes Dogana wil ik namelijk in Europa hebben

Geplaatst
2 minuten geleden zei sennid:

Ik heb dus nog 15 jaar te gaan dus om het te evenaren ;c

In mijn vorige save won ik hem in 2053 en in deze save in 2052. Ik verwacht dus dat jij hem haalt in 2051

Geplaatst
6 minuten geleden zei Thomassje123:

In mijn vorige save won ik hem in 2053 en in deze save in 2052. Ik verwacht dus dat jij hem haalt in 2051

ojee ;c Ik ben aan mijn 16de seizoen bezig dus wacht rustig af met de tv gelden :D

Geplaatst
Zojuist zei sennid:

ojee ;c Ik ben aan mijn 16de seizoen bezig dus wacht rustig af met de tv gelden :D

Ik hoop het voor je

Veel verschil maakt het eigenlijk niet. Het is wel een stuk makkelijker om spelers te behouden omdat je ze meer salaris kunt geven en er is 1 speler die ik na 4 jaar huren voor 68 miljoen heb gekocht omdat dat dus kan door die tv gelden. Zonder dat had ik die speler niet kunnen halen.

Andere clubs doen echt letterlijk niks met het geld dus in een building a nation standpunt is de impact eigenlijk best te verwaarlozen

Geplaatst

Transfer AI is zooo shit.

Ik bied een speler aan. krijg het bericht dat clubs x,y en z maar 80k willen betalen. Ok ik bied hem opnieuw aan voor 80k. Nu willen de clubs maar 50k geven. Doe hetzelfde voor 50k. nu willen ze maar 20k betalen.

Ik heb hem dan maar gewoon released en mezelf 75k met de editor gegeven.  Komaan zeg, ik speel games om me te ontspannen, niet om met zon onredelijke shit om te gaan. dat moet ik al genoeg op mijn werk

Geplaatst
4 minuten geleden zei AntiChrist7:

Transfer AI is zooo shit.

Ik bied een speler aan. krijg het bericht dat clubs x,y en z maar 80k willen betalen. Ok ik bied hem opnieuw aan voor 80k. Nu willen de clubs maar 50k geven. Doe hetzelfde voor 50k. nu willen ze maar 20k betalen.

Ik heb hem dan maar gewoon released en mezelf 75k met de editor gegeven.  Komaan zeg, ik speel games om me te ontspannen, niet om met zon onredelijke shit om te gaan. dat moet ik al genoeg op mijn werk

Ik neem het je niet eens kwalijk :-D 

Geplaatst

Ananidze is zeker één van mijn groote FM helden ooit!

Over helden gesproken, Rulli _O_ 

image.png.7d46e47cb551cf8f8e101766f41834b6.png

Haha ziek, Champions League loting. Moet gelijk aan onze game denken @Stefan.

image.thumb.png.688034b53f13444ae89a99aca89ff8cc.png

bewerkt door La Pulga

Geplaatst

image.png.e708c1f8002ef90b29ba404d8dbf8996.png

Het zegt al genoeg dat City de beste linkervleugelverdediger op de bank kan zetten, dit wordt echt een heel taai potje :D 

Geplaatst

zooo, Kezmannetje hoor! Die had echt wat meer uit ze carriere kunnen halen. Weet nog dat ik in CM2002/2003 hem altijd bij PSV een transfervrije status gaf om hem vervolgens bij Ajax te kunnen halen :D Was toen 10 jaar oud, dan mag het.

O ja ik ging geloven maar niet gelukt.

image.png.66fd6d5429596dad1f0fd960b520ea7f.png

Geplaatst
24 minuten geleden zei Stefan.:

Heb je in deze game ook verloren van Feyenoord dan? 

Nee, die staan 12e na 12 duels en hebben de schoonvader van m'n aanvoerder net ontslagen. Sneu.

Geplaatst
10 minuten geleden zei Lensherr:

Hoe doet Boerhout het? @La Pulga Zag hem niet in de selectie staan tegen City

Had em verhuurd aan Willem II maar ondertussen is die weer terug :D 

image.thumb.png.2b582506c86f687ff066428a9bc8f8bd.png

Geplaatst
Op 27-8-2023 om 09:14 zei bas huijsmans:

Wat voor een kuren kreeg FM dan?

Ja, dat je niet zag hoeveel potentieel nieuwe spelers hadden. Daar had ik problemen mee. Ze hadden allemaal geen contract, dusja..