Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 25-8-2023 om 22:11 zei xanderoo:

Weet er iemand hoe ik de potentieel-balk terug zie. Ik bedoel dit. Het kan niet dat ze allemaal 5* hebben..

En meer spelers "kopen" lukt niet, zit al aan mijn limiet. Weet er iemand een oplossing?

1364339132_Schermopname(68).thumb.png.071f1a7932c34abe85e932dbff3d9bf3.png

Bedoel je dit probleem? Het ligt niet aan FM maar aan je aankopen gok ik. Al die grijze spelers zijn geen echte spelers maar die werken op dezelfde manier als grijze spelers van teams in competities die niet ingeladen zijn. Als je echte spelers contracteert dan zie je de potentie en het huidige niveau wel. Net zoals je dat ziet bij de bovenste 11 spelers

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
33 minuten geleden zei bas huijsmans:

Bedoel je dit probleem? Het ligt niet aan FM maar aan je aankopen gok ik. Al die grijze spelers zijn geen echte spelers maar die werken op dezelfde manier als grijze spelers van teams in competities die niet ingeladen zijn. Als je echte spelers contracteert dan zie je de potentie en het huidige niveau wel. Net zoals je dat ziet bij de bovenste 11 spelers

Hij bedoelde denk ik waarom ze allemaal 5 sterren potentieel hebben. Is het niet zo dat het komt omdat er geen vergelijkingsmateriaal is en ze de enige optie zijn op die bepaalde positie.

Geplaatst

Na de uitputtingsslag van de jeugdsave met St. Olavskameratene heel lang in een FM-dip gezeten. Van de week geïnspireerd geraakt door het Build your nation topic eens door te lezen.

Ik ga een poging wagen in Montenegro en wel met FK Otrant. Nog nooit op het hoogste niveau, maar de zuidelijkst ploeg en een stadion op het strand ongeveer. Het moet er heerlijk vertoeven zijn..

ba1876c2b3eccd273514810ac1a80a30.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Aaron21:

Hij bedoelde denk ik waarom ze allemaal 5 sterren potentieel hebben. Is het niet zo dat het komt omdat er geen vergelijkingsmateriaal is en ze de enige optie zijn op die bepaalde positie.

Ja dat klopt. Was ook al uitgelegd aan hem dus snap niet zo goed dat die zegt dat FM kuren heeft...

Geplaatst

2004605930_FCViOnZlateMoravce-Vrable_.thumb.png.d1461e49cb4f205aa9f3dafce3fa1ac7.png

Van de kampioen van Tsjechië naar de 2de divisie in Slowakije. Ik ben weer een stapje dichterbij mijn vakantiebestemming. 

bewerkt door FMNOOB

Geplaatst
4 uur geleden zei bas huijsmans:

Klopt. Maar bij die bovenstaande potentiële spelers klopt niet hoor. Zoals iemand al zei, je moet blijkbaar 12 spelers in rang hebben, en dan zie je pas hun potentieel. Nu is het gokken of ze goed zijn of niet. 

Ik bedoel hun huidig, niet hun toekomstig potentieel. 

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

image.png.8a30f0a232f58bf3abfe54373aa98f18.png

Door een Qatarees overgenomen en hebben ineens 15 miljoen op de bank. Zullen waarschijnlijk er niet veel mee doen maar moet er toch langzaam rekening mee houden met deze club. @Thomassje123

image.png.01e4cee077697b778d61eec6ac5fe6f7.png

Hun stadion wordt ook verdubbeld qua toeschouwers.

Geplaatst

Voor een klein clubje uit Zweden toch maar een tropische verrassing aangetrokken voor het doel. 

Scherm­afbeelding 2023-08-28 om 21.18.30.png

Geplaatst
1 uur geleden zei xanderoo:

Klopt. Maar bij die bovenstaande potentiële spelers klopt niet hoor. Zoals iemand al zei, je moet blijkbaar 12 spelers in rang hebben, en dan zie je pas hun potentieel. Nu is het gokken of ze goed zijn of niet. 

Ik bedoel hun huidig, niet hun toekomstig potentieel. 

Huidig kan je toch zelf ook wel inschatten door naar je eigen spelers te kijken en dan naar die van andere clubs in dezelfde competitie. Enkel op sterren afgaan is sowieso een van de eerste dingen die ik je zou afraden en kijk naar je spelers en klik eens rond bij andere clubs op hetzelfde niveau. 

Geplaatst

En hij blijkt al gelijk goud waard. Halve finale van de beker in seizoen 3, het sprookje van Ostersund. 

Scherm­afbeelding 2023-08-28 om 22.04.55.png

Geplaatst
44 minuten geleden zei Jeroen.:

Huidig kan je toch zelf ook wel inschatten door naar je eigen spelers te kijken en dan naar die van andere clubs in dezelfde competitie. Enkel op sterren afgaan is sowieso een van de eerste dingen die ik je zou afraden en kijk naar je spelers en klik eens rond bij andere clubs op hetzelfde niveau. 

Dat kan misschien zijn als je (ondertussen) een topclub hebt, en ik probeer wel een schatting te maken welke spelers goed zijn, maar zit er niet altijd op. De schatting is maar een schatting, geen precieze data.

Geplaatst
4 minuten geleden zei xanderoo:

Dat kan misschien zijn als je (ondertussen) een topclub hebt, en ik probeer wel een schatting te maken welke spelers goed zijn, maar zit er niet altijd op. De schatting is maar een schatting, geen precieze data.

Maar sterren zijn ook maar een schatting. Die worden bepaald door het niveau van je andere spelers en zelfs prestaties hebben een invloed. Tuurlijk zal je altijd missers hebben maar uiteindelijk hoe meer je zelf in kan schatten hoe goed een speler is(en daarvoor maakt het niveau echt niet uit) dan word je vanzelf beter en hoe meer je zal zien dat wat je assistent(en zeker op een lager niveau zal dat ook geen hele beste zijn) zegt niet altijd overeen komt met hoe jij het zelf ziet(en in sommige gevallen zal hij gelijk hebben en in sommige gevallen jij).

Geplaatst
2 uur geleden zei sennid:

image.png.8a30f0a232f58bf3abfe54373aa98f18.png

Door een Qatarees overgenomen en hebben ineens 15 miljoen op de bank. Zullen waarschijnlijk er niet veel mee doen maar moet er toch langzaam rekening mee houden met deze club. @Thomassje123

image.png.01e4cee077697b778d61eec6ac5fe6f7.png

Hun stadion wordt ook verdubbeld qua toeschouwers.

Nice, dat heb ik geen enkele keer meegemaakt in beide saves niet. Niet in de vorige tot aan 2071 en ook niet in de huidige (2052). Hoewel het met de tv gelden ook niet echt nodig is

Geplaatst
12 minuten geleden zei Thomassje123:

Nice, dat heb ik geen enkele keer meegemaakt in beide saves niet. Niet in de vorige tot aan 2071 en ook niet in de huidige (2052). Hoewel het met de tv gelden ook niet echt nodig is

zit in seizoen 17 maar nog niks gezien van TV gelden.

Geplaatst
Zojuist zei sennid:

zit in seizoen 17 maar nog niks gezien van TV gelden.

Ik vraag mij dus ook af wat dat nou precies getriggerd heeft

Geplaatst
3 minuten geleden zei Thomassje123:

Ik vraag mij dus ook af wat dat nou precies getriggerd heeft

ik wacht rustig af :D

Geplaatst

image.thumb.png.a005dd2adc6a6ee62c1fbb511b53edd1.png

na de promotie direct de titel gepakt, hopelijk kunnen we doorpakken en ons binnen een klein jaar plaatsen voor een europese groepsronde. 

Geplaatst

Lekker hoor @ReneLeBlanc

Hier eindelijk de halve finale van de Champions League behaald. Pas in 2027.

image.thumb.png.3b912fa532b118911af09c3c62795de4.png

Geplaatst

Na 5 seizoenen lang Emile Smith Rowe van Arsenal te huren, kwam het moment... 6 maanden over op zijn contract. Celtic was er als de kippen bij. Arsenal wou van mij 30 miljoen zien... Toch een bod gedaan, en tijdens de onderhandelingen wou "ESR" 70k p/w, important play status... en bij Celtic tekent 'ie voor een fractie als squad player...

What a shame

1.jpg

2.jpg

Geplaatst

014c5e2b69434176b0bd02156a2b0e96.png

d98f7ffbd7bf191added606696ddc8cb.png

Mijn team wordt oud en er komen ook een heleboel goede talenten aan zo te zien. Ik heb de nodige keuzes om te maken aankomend seizoen. Ook omdat ik maar maximaal 6 spelers boven de 22 kan verhuren naar het buitenland (in eigen land is er geen limiet aan het verhuren van spelers. Wel voor het huren, elke club mag maar maximaal 4 huurspelers hebben)

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
5 uur geleden zei ReneLeBlanc:

@Bogatyr Oke, ik denk dat ik wel tevreden kan zijn met Hlozek. :<

image.png.cea8727fe8dc430bded8c463e044cbdb.png

En ook Mariano is al 3 jaar echt de GOAT bij ons

image.thumb.png.bb646977062efc3567ab9daea34d01a7.png

image.gif.27f9cf92bbb628d0cdfb63742e6d6207.gif

:classic_wink: Maar even zonder gekheid. Ik dacht dat mijn spits dit seizoen lekker bezig was, maar 17 goals in 11 wedstrijden is toch nog wel weer beter ja.

image.thumb.png.3eacdbcce6391e2de157f0b9552c2609.png

Het ergste is het volgende eigenlijk nog wel. Met dit aantal minuten per goal gewoon 2e staan op de topscorerslijst...

image.thumb.png.e7075a973391e9431400a1bfa34f9250.png

Geplaatst
5 minuten geleden zei bas huijsmans:

image.gif.27f9cf92bbb628d0cdfb63742e6d6207.gif

:classic_wink: Maar even zonder gekheid. Ik dacht dat mijn spits dit seizoen lekker bezig was, maar 17 goals in 11 wedstrijden is toch nog wel weer beter ja.

image.thumb.png.3eacdbcce6391e2de157f0b9552c2609.png

Het ergste is het volgende eigenlijk nog wel. Met dit aantal minuten per goal gewoon 2e staan op de topscorerslijst...

image.thumb.png.e7075a973391e9431400a1bfa34f9250.png

image.thumb.png.0b19c6aa575e5f7e14fb023173816a8f.png

Mariano is prima geëindigd denk ik zo. :D