Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

a769411be0bd453ed7ad5f97dda70c08.png

Jeetje wat is Juvenes Dogana weg gezakt. Allemaal oude spelers en geen enkele speler van mij op huurbasis op het moment. Ik ga ze ook niet meer helpen dan, zo zonde

@neva

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Eurgh CL gemist in de laatste voorronde. Vorig jaar gewonnen van PSV, nu verloren... dat gebeurt. Maar moest portugal niet gedaald zijn op de ranking en een plaats kwijtgespeeld was ik erbij

Team al niet happy omdat mijn sterspeler wil vertrekken, Zelfde sterspeler dubbel verveeld omdat we CL hebben gemist. Gelukkig viel de team meeting mee. Maar kan wel eens een lang seizoen worden.

Geplaatst

Wat doe ik verkeerd om de database van Nederland (gedownload van sortitousi) werkend te krijgen? Welke database(s) moet ik verwijderen (of juist toevoegen)? Ik probeer een game te starten met de Belgische, Nederlandse, Duitse, Spaanse, Franse en italiaanse competities.

https://imagedump.nl/NM7gx7n0m4sdfbD

bewerkt door Vlonkie

Geplaatst
11 minuten geleden zei Satyr:

Ik moet nog even sparen om de fans te plezieren

1.thumb.png.1949b9e2317c90775363241498e4167f.png

2.thumb.png.de396e8ed63cef6eb5be633327602a99.png

Never fall in love with a loanie zeggen ze dan wel eens ;) 

Geplaatst

Let's go! Nu hopen dat we voor de financiën ook nog wat puntjes bij elkaar kunnen sprokkelen. 

Scherm­afbeelding 2023-09-04 om 20.45.08.png

Geplaatst

224c4efca09aec388b8892208d88bf3b.png

Champions League finale

Cheers FM ;e... Bepalende spelers die het laten afweten, tijdens de wedstrijd 3 verschillende tactieken gebruikt. Wat ik ook had gedaan ik had deze wedstrijd altijd verloren

Geplaatst

Ja, ik like hem wel, maar eigenlijk is het niet leuk natuurlijk. Heel zonde. Wel blij dat je hem al een keer gewonnen hebt.

4 uur geleden zei Thomassje123:

Never fall in love with a loanie zeggen ze dan wel eens  

image.thumb.png.cf8e673584d12b77b65876252971263d.png

En anders zorgen dat je ze kan kopen :D 18 miljoen is wel te veel, maar ja. Wat moet ik anders met het geld? ;c 

Geplaatst
Zojuist zei neva:

Ja, ik like hem wel, maar eigenlijk is het niet leuk natuurlijk. Heel zonde. Wel blij dat je hem al een keer gewonnen hebt.

image.thumb.png.cf8e673584d12b77b65876252971263d.png

En anders zorgen dat je ze kan kopen :D 18 miljoen is wel te veel, maar ja. Wat moet ik anders met het geld? ;c 

Dat snap ik haha. Maar dit is gewoon zo frustrerend. Niet dat ik verlies maar dat de bepalende spelers het laten afweten, dat maakt mij echt pissed off. En ook alles aan gedaan met 3 verschillende tactieken. Niks wat ik had kunnen doen aan deze nederlaag

Als je het hebt moet je het gewon doen. Ik had ook 4 seizoenen een huurspeler. Die kostte mij 68 miljoen maar door die tv gelden had ik dat makkelijk dus ik heb ook niet getwijfeld. Uiteindelijk 1 van de beste spelers in Europa geweest en is bij mij met pensioen gegaan

In mijn save heeft Juvenes Dogana het weer niet gered in de play-offs dus die kan ik voorlopig even afschrijven

Geplaatst
Zojuist zei Thomassje123:

Dat snap ik haha. Maar dit is gewoon zo frustrerend. Niet dat ik verlies maar dat de bepalende spelers het laten afweten, dat maakt mij echt pissed off. En ook alles aan gedaan met 3 verschillende tactieken. Niks wat ik had kunnen doen aan deze nederlaag

Ja, ik snap het zeker. Heel irritant is dat als die gasten niet thuis geven.

1 minuut geleden zei Thomassje123:

In mijn save heeft Juvenes Dogana het weer niet gered in de play-offs dus die kan ik voorlopig even afschrijven

Potverdorie, prutsers.

Geplaatst
8 minuten geleden zei neva:

Ja, ik snap het zeker. Heel irritant is dat als die gasten niet thuis geven.

Potverdorie, prutsers.

40965c4492e25e0835852303da62a9e6.png

Dit is 1 van die bepalende spelers, dat verklaart een hoop

Ja, ik ben er van overtuigd dat dit een achtergrond dingetje is die je niet ziet. Niet de eerste speler die zonder reden ineens slecht speelt en dan een nieuw contract wilt

Geplaatst
8 uur geleden zei Thomassje123:

224c4efca09aec388b8892208d88bf3b.png

Champions League finale

Cheers FM ;e... Bepalende spelers die het laten afweten, tijdens de wedstrijd 3 verschillende tactieken gebruikt. Wat ik ook had gedaan ik had deze wedstrijd altijd verloren

Jammer maatje maar kan gebeuren toch? Je had hem vorig seizoen toch al gewonnen?:cheer:

Geplaatst
3 uur geleden zei Kyrill:

Jammer maatje maar kan gebeuren toch? Je had hem vorig seizoen toch al gewonnen?:cheer:

Dit was de 5e CL finale, 2 heb ik er gewonnen

3 uur geleden zei Fulceny:

@Thomassje123 al klaar voor je Malta save?

Ik heb nog veel te veel te doen in deze save. De andere San Marinese clubs gaan nu richting 3,5 ster reputatie en beginnen eindelijk ook in het buitenland te kijken. De save wordt nu alleen nog maar interessanter

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wil in de aankomende dagen FM23 weer gaan oppakken en heb het spel zojuist geïnstalleerd op een nieuwe laptop. Is er iemand die een lijstje met essentiële downloads heeft, die mij naar de juiste plekken kan leiden? 

Wil het graag allemaal voor elkaar hebben voordat ik een save ga starten :)

Geplaatst

Linken mag niet. Maar kort Football Manager af tot de meest gangbare afkorting (ook de afkorting van de radiofrequentie). Het tweede woord is een belangrijke rol in FM. Iemand ie je erop uit stuurt om spelers te vinden. Voor de shirtjes doe je de zelfde afkorting en dan op zijn Engels het land van Hancko. Ik denk dat je dan alles wel hebt en daar kan vinden.

Oh en de data update van FM inside, linken daarheen mag wel want die is ook van @Lazy dus daar word ik niet voor gebanned.

bewerkt door Arezo

Geplaatst

Het is garantie de zon ondergaat en opkomt, net zo zeker en groot is garantie FM/SI Games/Sega/Miles Jacobs altijd manier vinden om Kyrill/Karel te naaien:

Al 4 duels minimaal gehad in korte tijd met hogere xG steevast en alle vier verloren, niet eens een scharrel puntje, ik baal er onwijs goed van. Ik ga maar lekker cola pakken en de serie 1883 kijken op Skyshowtime want dit is echt niet normaal meer..

20230905164126_1.jpg

20230905171017_1.jpg

20230905171037_1.jpg

20230905171042_1.jpg

20230905173416_1.jpg

Geplaatst
Op 3-9-2023 om 21:49 zei Mordurette:

3 wedstrijden op rij in de competitie verloren. Ik kan me niet herinneren wanneer dit voor het laatst gebeurd is... :classic_blink:

Oops:5:cry:

20230905191505_1.jpg

Geplaatst

image.png.7dae55fb9fe6be9ed53ca9713d1ebb7f.png

Dan raakt dus Brobbey geblesseerd in de 6e minuut, besluit ik om 5 wissels door te voeren omdat ik niet naar de tijd keek :D