Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zojuist zei Daniell:

Je hebt 3 wisselmomenten, waarbij je in totaal 5 spelers mag brengen.

Dus je zal minimaal twee keer twee spelers moeten wisselen. 2,2,1 of 1,3,1, etc.

Maakt nog uit hoelaat in de wedstrijd 3e wissel moment is of dat niet?

Bedankt iig maatje, heel fijn! _O_

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Hallo allemaal

ik heb een vraagje voor de mensen die de beta van FM23 al gespeeld hebben:

zou iemand mij een screentje van de Standard Luik selectie willen maken? Voornamelijk van de waardes van de spelers, zou graag willen weten of ze vrij realistisch zijn!

Alvast bedankt, en sorry als de vraag hier niet thuishoort

Geplaatst
  • Auteur
8 minuten geleden zei DavyPeeters:

Hallo allemaal

ik heb een vraagje voor de mensen die de beta van FM23 al gespeeld hebben:

zou iemand mij een screentje van de Standard Luik selectie willen maken? Voornamelijk van de waardes van de spelers, zou graag willen weten of ze vrij realistisch zijn!

Alvast bedankt, en sorry als de vraag hier niet thuishoort

image.png.abb0682bedd42ff75cf725dcbde05269.png

Geplaatst

Ik krijg het maar niet voor elkaar om fatsoenlijke Gyazo filmpjes te kunnen schieten. Het is of haperend, of hij neemt niet op, of ik heb één of ander venster midden in beeld.. Ik snap er geen hol van ;e

Geplaatst

Als je als instelling het maskeren van attributen hebt staan en je verandert zelf van ploeg, neem je dan de kennis over de spelers die je bij jouw eerste ploeg gescout hebt mee of ben je alles kwijt?

Geplaatst
26 minuten geleden zei Michalinho:

Als je als instelling het maskeren van attributen hebt staan en je verandert zelf van ploeg, neem je dan de kennis over de spelers die je bij jouw eerste ploeg gescout hebt mee of ben je alles kwijt?

die kennis ben je kwijt, is namelijk niet jouw kennis maar die van je scouting uiteraard.

Geplaatst
4 uur geleden zei Fantasy:

image.png.abb0682bedd42ff75cf725dcbde05269.png

Lijkt me nog wel een selectie om mee te draaien voor de Europese plaatsen, van harte bedankt!

Geplaatst

8757e491d9a6664e08d4b9a6aa7e5124.png

Ik kom echt nooit van deze man af. Kerel altijd moeilijk doen als ik iets wil. Ik wil hem zo graag weg hebben

Geplaatst

The eagle has landed: ik heb hem ook gekocht. Met FM20 als laatste gratis game en geloof ik FM13 als laatst gekochte game werd het op zich al wel weer een beetje tijd. De nieuwe features spreken mij ook sowieso erg aan, helemaal in combinatie met de data hub van FM22 die volledig nieuw voor mij zal zijn. En qua data dan xG en xA specifiek. Verder weet ik dat nog wat andere dingen nieuw voor mij zullen zijn, maar weet niet of die mij echt iets kunnen schelen (match day experience enzo).

Denk dat ik ook eerst maar even met een Ajax ga beginnen om de nieuwe facetten te leren kennen. Of misschien direct met een Youth Only challenge; een goede mogelijkheid om veel te leren kennen, maar dat je nog totaal niks met transfers en echte scouting hoeft te doen.

bewerkt door Chiemel

Geplaatst
14 uur geleden zei Daniell:

Je hebt 3 wisselmomenten, waarbij je in totaal 5 spelers mag brengen.

Dus je zal minimaal twee keer twee spelers moeten wisselen. 2,2,1 of 1,3,1, etc.

3 wisselmomenten, buiten de rust om toch? (als dit hetzelfde werkt als ik gewend ben haha)

Geplaatst
37 minuten geleden zei MarcFM1:

3 wisselmomenten, buiten de rust om toch? (als dit hetzelfde werkt als ik gewend ben haha)

Klopt, de rust telt niet als wisselmoment.

Geplaatst

Na bijna anderhalf jaar bij PSV kwam Napoli op de deur kloppen. Vorig seizoen werd Napoli 3e maar nu stonden ze na 12 wedstrijden op een 16e (!) plek in de Serie A. In de Champions League stonden ze trouwens wel eerste in een poule met oa Liverpool dus zo slecht is het allemaal ook weer niet.

Ook in de competitie ligt het allemaal nog ontzettend dicht op elkaar, na 1 overwinning staan we 14e en het verschil met de koploper Juventus is maar 11 punten. De doelstelling voor dit seizoen is na de winter actief zijn in de CL (wat al gehaald was) en het linkerrijtje behalen in de Serie A. Zelf richt ik me stiekem op de CL-plaatsen die maar 6 punten van ons verwijderd zijn. Eerste aankoop voor de winter: Victor Kristiansen van FC Kopenhagen.

Geplaatst

Na 4 seizoenen Zulte Waregem waar ik 2 keer landskampioen werd en 1 keer de beker won had ik de overstap naar Brighton gemaakt waarmee ik de promotie naar de PL behaald had en een 7de plaats in de Pl behaald had stond ik nu 3de in de PL totdat ik de overstap heb gemaakt in de wintertransferperiode naar mijn favoriete club in Engeland namelijk Arsenal die een matig seizoen aan het spelen waren. We staan voorlopig nog op een 11de plaats maar ik verwacht toch nog Europees voetbal af te dwingen. We doen ook nog mee in de CL aangezien we geplaatst zijn voor de Final 16.

Geplaatst

Morgen zijn de middag en groot deel vd avond vrouw en kind niet thuis. Dus ik verwacht seizoen 2 met Almere City er doorheen te gaan jagen. Heb de oefenpotten erop zitten na gisteren. Wel zin in :D 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Gert:

Morgen zijn de middag en groot deel vd avond vrouw en kind niet thuis. Dus ik verwacht seizoen 2 met Almere City er doorheen te gaan jagen. Heb de oefenpotten erop zitten na gisteren. Wel zin in  

Leuk om ook bij jouw het enthousiasme weer terug te zien, wat was de laatste versie die je (serieus) gespeeld had?

Geplaatst
36 minuten geleden zei Daniell:

Leuk om ook bij jouw het enthousiasme weer terug te zien, wat was de laatste versie die je (serieus) gespeeld had?

Tnx! Ik meen FM 18. Toen had ik een leuke game met Sunderland nav die Sunderland till i die docu :) 

Geplaatst

3a7ef827622fd3ee5d9bb38e82e27369.png

:<:<:<

Belangrijk voor m'n save, anders kon 'ie bijna de vuilbak in. Bellingham heeft bij het begin van het spel al een voorcontract getekend, dat op z'n 17e eind september ingaat. Dat bleek maar anderhalf seizoen te lopen, best wel een bummer als dat hét talent van de competitie is.

Ik vreesde ervoor dat hij misschien geen nieuwe deal wilde tekenen, maar in november heeft hij gehapt. Meteen alle mogelijke optionele contractverlengingen inclusief :D Nu kan ik hem eindelijk echt gaan gebruiken.

Ondertussen doen we het trouwens veel beter dan verwacht (prognose: degradatie). Bijna de helft van de competitie achter de rug en we staan op een plek in de play offs als nummer 3 (klik). Het seizoen is nog lang en alles zit dicht op elkaar, dus ik verwacht niets. Financieel gaat het ook dramatisch, al kleine 10 miljoen verlies en rode cijfers, dus in de wintertransferperiode kan er ook wel wat gaan gebeuren helaas. 

Geplaatst

Good Jobe om hem langer vast te leggen. Als ie qua potentie ook maar half zo goed is als zijn broer heb je een absolute topper.

bewerkt door Willem

Geplaatst
44 minuten geleden zei Bingbangboem:

3a7ef827622fd3ee5d9bb38e82e27369.png

Belangrijk voor m'n save, anders kon 'ie bijna de vuilbak in. Bellingham heeft bij het begin van het spel al een voorcontract getekend, dat op z'n 17e eind september ingaat. Dat bleek maar anderhalf seizoen te lopen, best wel een bummer als dat hét talent van de competitie is.

Ik vreesde ervoor dat hij misschien geen nieuwe deal wilde tekenen, maar in november heeft hij gehapt. Meteen alle mogelijke optionele contractverlengingen inclusief  Nu kan ik hem eindelijk echt gaan gebruiken.

Ondertussen doen we het trouwens veel beter dan verwacht (prognose: degradatie). Bijna de helft van de competitie achter de rug en we staan op een plek in de play offs als nummer 3 (klik). Het seizoen is nog lang en alles zit dicht op elkaar, dus ik verwacht niets. Financieel gaat het ook dramatisch, al kleine 10 miljoen verlies en rode cijfers, dus in de wintertransferperiode kan er ook wel wat gaan gebeuren helaas. 

42 minuten geleden zei Willem:

Good Jobe om hem langer vast te leggen. Als ie qua potentie ook maar half zo goed is als zijn broer heb je een absolute topper.

Ik dacht even welke FM versie speelt BingBangBoem nou weer dat Jude nog bij Birmingham City speelt hahahhahaha

Geplaatst
5 uur geleden zei CrisChivu:

Enige tip om ajax in begingame aan de praat te krijgen met huidigde selectie + 4-2-3-1 opstelling??

De preset Gegenpress werkt prima 👌🏻 

Geplaatst

Djeez. Heb de NewGan facepack, Logopack en Real Name fix voor het eerst in mijn level geinstalleerd. Was niet niks.

Hoe vaak moet ik dit gaan herhalen, moet dit bij iedere nieuwe game die ik aanmaak, bij iedere nieuwe patch? Of is dit eenmalig?

bewerkt door Chiemel