Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
7 uur geleden zei La Pulga:

image.png.7dae55fb9fe6be9ed53ca9713d1ebb7f.png

Dan raakt dus Brobbey geblesseerd in de 6e minuut, besluit ik om 5 wissels door te voeren omdat ik niet naar de tijd keek  

Hahahhhahahahahahahahahahahahah gekkie. Hilarisch , I love it :D

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
17 uur geleden zei FMNOOB:

771232848_FKAkademijaPandevStrumica_.thumb.png.77edde56237b0429557553c64fce88ca.png

Griekenland is nu wel erg dichtbij!

Hele mooie club. Vanaf dit seizoen zelfs nog mooier aangezien het overgenomen is door de eigenaren van Brera FC en ze nu dus als Brera Strumica door het leven gaan. Komt wel heel dicht in de buurt met mijn save met Brera hoor

Geplaatst
3 uur geleden zei bas huijsmans:

Hele mooie club. Vanaf dit seizoen zelfs nog mooier aangezien het overgenomen is door de eigenaren van Brera FC en ze nu dus als Brera Strumica door het leven gaan. Komt wel heel dicht in de buurt met mijn save met Brera hoor

Valt zeker niet tegen als club. Goede jeugdinstroom voor lokale begrippen. 

Geplaatst

Zelf verloren van Villarreal (uit). Ja dat mag niet gebeuren. Maar dan doen mijn bondgenoten dit

071843f29c3fc8a7ba826e7d0a73c76d.png

34bd685caa3e2751e33c5181f50df69a.png

08ca6c3a7384fe1cb8b9fec8249cef88.png

Interessante tussenstand wel na 2 wedstrijden

Geplaatst
1 uur geleden zei FMNOOB:

Valt zeker niet tegen als club. Goede jeugdinstroom voor lokale begrippen. 

Gaat mijn FM24 save worden. In principe met dezelfde club als ik nu speel (Brera) en combineren met een build a nation

Geplaatst
12 minuten geleden zei neva:

image.png.a6bdb3fe9bb3455ddba4dd680b2a52fd.png

Polonaise in San Marino! Ondanks dat ik nog helemaal niets aan de andere clubs heb.

Lekker hoor

Geplaatst

Nest betjes hoor!

Hier heel blij met de contractverlenging van deze held. Wilde eerst weg omdat ie in de picture wilde komen voor de Seleção, maar heb besloten om op niet-nevaanse wijze iedereen maar gewoon aan het contract te houden (in ieder geval de basisspelers). Toen kwam eindelijk het bericht dat ie happy was, gelijk 3 jarig contract laten tekenen met optie van 2 jaar die ik gelijk gelicht heb. Die is de komende vijfenhalf jaar gegijzeld in San Marino :D 

image.thumb.png.f23aefa0a4463ead9dfc73a63f910501.png

En eindelijk vertegenwoordigen mijn spelers wat waarde. Reputatie is klaarblijkelijk gestegen, want anders is dit allemaal niet te verklaren.

image.thumb.png.8ee9d9162adc8fa86ffe1bf2ee78da99.png

En even een shoutout naar deze held die begin dit jaar kwam uit de Ligue 2:

image.thumb.png.e72d0eed4715d53711f27403dd8e2006.png

Gaat de goede kant op, plezier is weer terug :) 

Geplaatst

Kennen jullie dit? Je bent helemaal verliefd geworden op een club na of tijdens een carrière op het spelletje. Waardoor je zulke dingen gaat aankopen.:classic_love:

IMG_20230907_105222.jpg.3bdc94511d1656dcd5c0ce99a123f36e.jpg

Geplaatst

Soort van. Wilde vroeger een Hereford United FC shirtje kopen omdat ik met hun speelde in LMA Manager 2005 ;c

Geplaatst
23 minuten geleden zei Bogatyr:

Kennen jullie dit? Je bent helemaal verliefd geworden op een club na of tijdens een carrière op het spelletje. Waardoor je zulke dingen gaat aankopen.

IMG_20230907_105222.jpg.3bdc94511d1656dcd5c0ce99a123f36e.jpg

Ik heb zo pas het uitshirt van FC Den Bosch besteld :mrgy: Telt niet helemaal, omdat ik ze voorheen al een beetje volgde, maar ben wel actiever gaan supporteren ;c

Geplaatst
25 minuten geleden zei bas huijsmans:

Het ergste is waarschijnlijk dat je nu baalt van de 2 tegengoals :classic_blink:

Valt mee. Heb de hoop op een tegendoelpuntloos seizoen opgegeven. Heb het meerdere jaren geprobeerd, maar met aanvallend voetbal krijg ik er minder tegen dan met defensief spel :D Het record is 5 uit 28. Dat ging gepaard met 206 goals voor. 

Geplaatst

Zo, mijn laatste game deze FM.

Wederom een Youth Only en misschien ook wel een build a nation, we gaan beginnen in Kosovo.

Gebaseerd op mijn favo novelle maker op een ander forum. Kijken wat we hier van kunnen brengen.

Het zal in elk geval een lastige klus worden, ik heb niet veel spelers...

20230907153734_1.thumb.jpg.3db2136f0df9496206e0000778b7b49e.jpg

Geplaatst
5 uur geleden zei Bogatyr:

Kennen jullie dit? Je bent helemaal verliefd geworden op een club na of tijdens een carrière op het spelletje. Waardoor je zulke dingen gaat aankopen.:classic_love:

Ik heb wel die neiging, maar kan (op dit moment nog) mij ervan weerhouden. Trouwens, met mijn vakantiesave was ik ook manager van Sparta Praag en het is zeker een leuke club in FM23! 

Geplaatst

Was net weer terug in training van shin splints, en ze zijn weer terug... Had al veel ingeleverd in de physicals en ik denk dan dat niet veel beter gaat worden zo...

2.jpg

Geplaatst
8 uur geleden zei sennid:

Soort van. Wilde vroeger een Hereford United FC shirtje kopen omdat ik met hun speelde in LMA Manager 2005 ;c

LMA manager, waar is de tijd. :D

Geplaatst
6 uur geleden zei bas huijsmans:

Het ergste is waarschijnlijk dat je nu baalt van de 2 tegengoals :classic_blink:

Het zijn er uiteindelijk 3 geworden. Waar ik meer van baal is het aantal doelpunten voor: 230. Dat is er 1 te weinig om @Elsjorro1990 z'n record te breken. Gemiddeld 8.21 goals per duel.

Gelukkig ga ik zo de halve finale van de CL spelen, dat is dan wel weer mooi.