Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Toch maar weer eens aan een nieuwe save begonnen. Verleiding was niet te weerstaan met de deadline day update :D Keuze is gevallen op Sunderland. Met Seelt, Pembélé, Aouchiche en Bellingham toch flink wat grote talenten aangetrokken, dus de basis ligt er al.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

@Daniell

Ik kan geen aanbod doen helaas... Heel vreemde situatie, ik hoop maar dat ie uiteindelijk wel onze kant opkomt want het is een gratis toptalent :D Anders had ik er zo 30 miljoen voor geboden...

image.png.66c182215cf0625eda66e9953fc2abf9.png

Geplaatst

Start met 1860 München in de 2e Bundesliga niet gemist. Bovenaan na 13 wedstrijden. Krappe selectie en 5x minder waard dan een HSV of Koln maar huren huren huren en 2 Afrikanaanse talenten doen goede zaken. En 4 Koen Specials trouwens.  

Geplaatst
7 minuten geleden zei Arezo:

Start met 1860 München in de 2e Bundesliga niet gemist. Bovenaan na 13 wedstrijden. Krappe selectie en 5x minder waard dan een HSV of Koln maar huren huren huren en 2 Afrikanaanse talenten doen goede zaken. En 4 Koen Specials trouwens.  

Misschien hebben @Michiel RAFC en of @ReneLeBlanc nog tips of inspiratie's voor je. Die eerste heeft sowieso met 1860 gespeeld die 2e denk ik ook, weet niet helemaal zeker.

Geplaatst
4 uur geleden zei Arezo:

Ik speel al met de tactiek van @neva , maar elke tip is natuurlijk altijd welkom.

Welke tactiek is dat?

Geplaatst
5 uur geleden zei La Pulga:

image.thumb.png.6def84162940ab129f95d1e38dcfaeb1.png

Kan ik hier nog iets aan doen? Dit is wel heel matig :D 

Kort antwoord: Helemaal niks

c5a90c1ac8481203af63e0e589fe946c.png

Dit is de mijne in 2056 met alle faciliteiten op max en een goede hoofd jeugdopleidingen

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

image.png.b622b764a6fc9024b1404f36f84394ad.png

Lekker van begin oktober tot en met eind december op vakantie gegaan met deze formatie en Jason van Duiven als vaste spits :D  Samen met Zakharyan is hij toch wel de man waar het om draait aanvallend gezien, misschien dat in de IW nog wel aanvallender zet of IF maak zodat deze ook wat vaker scoort... Heb Vitor Roque nog die hier uitstekend bij zou moeten passen.

image.png.d57524b9f45fd0d65a73656259117319.png

Geplaatst

Even een ijsje halen met de vrouw en hopelijk vanavond nog even dit seizoen afronden. Komt het grote doel onbewust toch dichtbij:

image.png.3a41a0b63360decdb2181387894c230e.png

Geplaatst
36 minuten geleden zei Thomassje123:

c5a90c1ac8481203af63e0e589fe946c.png

Dit is de mijne in 2056 met alle faciliteiten op max en een goede hoofd jeugdopleidingen

Tja dan ben jij ook een van de beste teams ter wereld en moet je het qua newgens zoeken in San Marino. Niet zo heel gek dat er daar niet 12 wonderkids uit voort komen. De sterren zijn maar een relatief niveau voor jouw selectie en de opinie van de scouts kan ook verkeerd zijn. In real life komt er toch ook maar eens per zoveel jaar een talent door bij de absolute topclubs die daar de beste speler wordt?

Hoe doe jij het trouwens met samenwerkingsverbanden etc.? Ga je die veel aan met buitenlandse clubs en merk je dat er dan toch iets betere newgens door komen uit de landen van je dochterclubs?

Geplaatst
7 minuten geleden zei bas huijsmans:

Tja dan ben jij ook een van de beste teams ter wereld en moet je het qua newgens zoeken in San Marino. Niet zo heel gek dat er daar niet 12 wonderkids uit voort komen. De sterren zijn maar een relatief niveau voor jouw selectie en de opinie van de scouts kan ook verkeerd zijn. In real life komt er toch ook maar eens per zoveel jaar een talent door bij de absolute topclubs die daar de beste speler wordt?

Hoe doe jij het trouwens met samenwerkingsverbanden etc.? Ga je die veel aan met buitenlandse clubs en merk je dat er dan toch iets betere newgens door komen uit de landen van je dochterclubs?

Zeker. De grootste talenten waren dan ook niet San Marinees. In al die jaren 2 of 3 spelers binnen gekregen met 180+ PA

https://www.youtube.com/@ebfm

Deze man heeft er onderzoek naar gedaan en de hoofd jeugdopleiding heeft vrijwel geen effect op de jeugd die je krijt. Wel de club reputatie, jeugdwerving en youth rating. In principe is het vooral op basis van geluk (je kunt je kansen wel wat vergroten door alles te upgraden maar het blijft een kwestie van geluk)

Ik heb alleen een samenwerkingsverband met Victor San Marino. Buitenlandse jeugdspelers boeien mij niet alleen de San Marinese jeugdspelers die er bij mij door komen. Dit is omdat ik in de opstelling 2 San Marinezen moet opstellen in de eigen competitie

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

Ik voel me genaaid. 2-2 tegen Liverpool en beide 3-0 gewonnen van Zamalek en lig er nu uit. Pff.

nWxBx3s.png

Geplaatst

Op één punt de titel misgelopen door een slechte reeks van 4 wedstrijden op het einde :( Wel wederom direct gepromoveerd naar het hoogste niveau, waardoor de echte fun nu kan beginnen :D 

Krijg net ook nog eens dit berichtje binnen, die voorzitter van ons is de beroerdste nog niet _O_

Scherm­afbeelding 2023-09-09 om 22.43.45.png

Scherm­afbeelding 2023-09-09 om 22.43.54.png

Geplaatst
31 minuten geleden zei Joery:

Op één punt de titel misgelopen door een slechte reeks van 4 wedstrijden op het einde :( Wel wederom direct gepromoveerd naar het hoogste niveau, waardoor de echte fun nu kan beginnen  

Krijg net ook nog eens dit berichtje binnen, die voorzitter van ons is de beroerdste nog niet _O_

Scherm­afbeelding 2023-09-09 om 22.43.45.png

Scherm­afbeelding 2023-09-09 om 22.43.54.png

Lekker hoor, succes in la Liga!!

Ik zelf net deze topper gecomplimenteerd:

Een vorm gemiddelde rating van 8.82 dat zijn Messi en CR duizelingwekkende cijfers, daarnaast 10 goals laatste 5 duels hihi.20230909231601_1.thumb.jpg.8f2769e8cedb734e0396e2d8994966d1.jpg

Geplaatst
1 minuut geleden zei AntiChrist7:

Ik heb een redelijke kans op de titel, en dan kijk ik naar het schema:

image.thumb.png.569947500aa8fa0fb720ddca79d4b102.png

al mijn laatste 4 matchen buitenshuis.....

Succes maat.

Gelukkig is alleen de eerste van die 4 tegen echt goede tegenstander....

Geplaatst

Oké, kwartfinale CL heel zuur er uit tegen Manchester City, maar we gaan op de coëfficiënten-ranglijst in 2 jaar tijd van 27 naar 12. 

Maar trotser ben ik op deze:

28 duels, 28 clean sheets.

image.png.bf367756ee3c7eb102dab7b575193b88.png

Geplaatst

2297c9e37989ac6d29969d31f638db27.png

Erg zwak seizoen. We hadden 2 clubs in de Europa League en geen in de Conference League dus dat hielp niet echt mee. Zelf ook een erg matig jaar. In de competitie al 3x gelijkgespeeld en ook zelf in de groepsfase slechts 11 punten gepakt. Vervolgens er in de kwartfinale uit tegen Liverpool. Dat is niet des Folgore

Daar hebben we ook de prijs voor betaald, 2 plekken gezakt en terug 12e. Verliezen ook een sterk jaar dus we hebben even gepiekt maar mogen weer terug naar onder kijken helaas

Geplaatst

Ongeloofelijk. Elke keer als WIJ met man meer spelen, scoren we vrijwel niet meer in de CL, echt super frustrend. Zijn de stats 2x RUIM in ons voordeel en nog zijn we uitgeschakeld :5:cab:

20230910104434_1.jpg

20230910104459_1.jpg

Geplaatst

image.png.0299239a0b627651662773a086dcdbf2.png

Ik snap dat Madrid mij als ideale kandidaat zag voor deze rebuild. Zijn de afgelopen 4 jaar kampioen geworden, waarvan de laatste keer met 19 punten voorsprong. Als de AI de selectie qua leeftijdsopbouw mooi gebalanceerd had gehouden had het geen uitdaging geweest om mijn Brentford te verlaten, maar nu... De handen jeuken. De financiën zijn semi-rooskleurig. +60 miljoen op de balans en een TB en SB van respectievelijk 158 en 30 miljoen (p/m). 

Opdracht van het bestuur: verjongen. Geen spelers van boven de 30 en koop spelers jonger dan 23 voor het eerste. Nou, dat is aan mij wel besteed. 

image.png.d5e264c6696ea16cc6b7aaa5dfe8baaa.png

Ondertussen ook wel een mooi palmares bij elkaar gespeeld, beginnend met Cannons Wood in de Thurlow Nunn League Division One South. Na het kampioenschap direct ook kampioen in de Essex Senior League en de Northern Premier Division 1 Midlands. Na promotie naar de Vanarama National League North via een 2e plaats in de Southern League Premier South volgde de overstap naar Carlisle waar in het tweede seizoen de League Two gewonnen werd. Hierna naar Brentford in de Championship. Onverwachte Leaguecup winst en Championshiptitel daar. Seizoen later de Conference League en weer een jaar later de Europa League. In de competitie dat jaar ook nog tweede, dus CL voetbal! Laatste jaar Brentford had een matig middenstuk. Veel vermoeidheid door de vele wedstrijden (kwartfinale CL) uiteindelijk een 8e plaats, maar wel een Europese Supercup. 

Doelen voor deze Journeyman zijn nog: CL winst, PL winst, En ergens wil ik de Vanarama National League en en de League onder de Vanarama National League North/South ook nog winnen om het rijtje in Engeland compleet te maken.