Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
12 uur geleden zei Kyrill:

Succes maat.

Gelukkig is alleen de eerste van die 4 tegen echt goede tegenstander....

Ik wil die kalendermaker echt iets aandoen :p

image.thumb.png.32c739c054663c4d7776239f10a59130.png

Ik heb het psychologisch nadeel dat ik moet achtervolgen, maar ze hebben wel hun laatste match gelijkgespeeld. 12 op 21 nog nodig dus

meer dan voor de titel speel ik eigenlijk voor deze gozer. hij heeft een relatief lage release clause voor Cl clubs, maar als we kampioen worden vervalt die dus

20230910124245_1.thumb.jpg.5caaaabbe079cfb78072315aaf98e9af.jpg

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
22 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ik wil die kalendermaker echt iets aandoen :p

image.thumb.png.32c739c054663c4d7776239f10a59130.png

Ik heb het psychologisch nadeel dat ik moet achtervolgen, maar ze hebben wel hun laatste match gelijkgespeeld. 12 op 21 nog nodig dus

meer dan voor de titel speel ik eigenlijk voor deze gozer. hij heeft een relatief lage release clause voor Cl clubs, maar als we kampioen worden vervalt die dus

20230910124245_1.thumb.jpg.5caaaabbe079cfb78072315aaf98e9af.jpg

Waarom heb jij maar liefst 4 duels minder gespeeld dan Benfica? Hoe kan dat?! Ik ben gewend in Serie A, teams hun 38 wedstrijd spelen en andere nog moeten 1 of 2 dagen later, maar 4 minder. Nu heb je maar 2 punten minder met 4 duels te gaan nog, lekker spannend not... 

Geplaatst
21 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Quick question: kan ik ergens zien hoe vaak ik de paal of lat heb geraakt dit seizoen? :classic_ninja:

In de datahub bij shot accuracy.

image.png.a236bceedce2e0feefb8318b4b3206f0.png

bewerkt door MetalMichael

Geplaatst
1 uur geleden zei MetalMichael:

In de datahub bij shot accuracy.

image.png.a236bceedce2e0feefb8318b4b3206f0.png

Dank! We staan 4e, maar horen volgens de xG-tabel 1e te staan. Niet gek, want we hebben na 17 competitiewedstrijden al 27 keer (!) de paal of lat geraakt. :cab:

Geplaatst
1 uur geleden zei SantiagoMunez:

Dank! We staan 4e, maar horen volgens de xG-tabel 1e te staan. Niet gek, want we hebben na 17 competitiewedstrijden al 27 keer (!) de paal of lat geraakt. :cab:

Ik heb echt vinken hekel aan xG, van mij mag het snel oprotten, liever gisteren dan morgen.

Geplaatst
7 uur geleden zei Kyrill:

Waarom heb jij maar liefst 4 duels minder gespeeld dan Benfica? Hoe kan dat?! Ik ben gewend in Serie A, teams hun 38 wedstrijd spelen en andere nog moeten 1 of 2 dagen later, maar 4 minder. Nu heb je maar 2 punten minder met 4 duels te gaan nog, lekker spannend not... 

Benfica is er vroeg uitgegaan in europa en mijn EL wedstrijden duwden dus alles achteruit...

Verloren tegen Braga maar idd tegen nr 17 kunnen clinchen

3 uur geleden zei SantiagoMunez:

Sinds de winterupdate is het belachelijk hoevaak het doelhout wordt geraakt. Woodwork simulator 2023 is een betere naam denk ik soms

Geplaatst

image.png.4635d13d587fa27cc3c554b2acca8f68.png

image.png.0b5d845c8a5a7ba9c431987533de454d.png

Het gaat echt niet best momenteel met dit PSV, ze gaan het wel redden denk ik maar zo zwak heb ik ze zelden gezien.

Geplaatst
51 minuten geleden zei La Pulga:

Het gaat echt niet best momenteel met dit PSV, ze gaan het wel redden denk ik maar zo zwak heb ik ze zelden gezien.

Dubbel jammer dit. Niet alleen PSV gaat degraderen, nog jammer is dat jij niet manager van Helmond Sport bent ;c

Geplaatst
9 uur geleden zei La Pulga:

Eindhoven kleurt blauw.

Geplaatst

Back to back kampioenuhh #jwz

700.000 transferbudget om een BL team samen te stellen, ik ervaar steun vanuit het bestuur :classic_blink:

image.thumb.png.aeb36193c4e73fb4b307359eb7cd1a45.png

Geplaatst
31 minuten geleden zei Arezo:

700.000 transferbudget om een BL team samen te stellen, ik ervaar steun vanuit het bestuur 

Lekker hoor! 

Huren, hopelijk met aankoopoptie, vrees ik. Moest ik ook doen. Ibrahimovic, Zvonarek, Buchmann en/of Aydin zijn goede opties. 

Geplaatst
41 minuten geleden zei Arezo:

700.000 transferbudget om een BL team samen te stellen, ik ervaar steun vanuit het bestuur 

Gewoon verkopen om te kunnen kopen. Ik speel voor 2e seizoen op rij CL (nou ja speelde) en moest steeds doen met 5 miljoen TB:cab: Succes in Bundesliga iig maat, ik zeg bij deze je daar in je 1e seizoen 14e gaat worden! Prove me right or wrong:t:

Geplaatst
1 uur geleden zei Michiel RAFC:

Lekker hoor! 

Huren, hopelijk met aankoopoptie, vrees ik. Moest ik ook doen. Ibrahimovic, Zvonarek, Buchmann en/of Aydin zijn goede opties. 

Dat Bayern 2 is wel een goudmijntje om te huren zeg!

Geplaatst

Ik vind het altijd wel mooi dat als je achter staat, je al je wissels door gaat voeren, en dan vervolgens er een blessure komt :D 

Was ook nog eens me spits en had geen andere spits op het veld staan, rip CL seizoen. Gelukkig gaat het ten koste van Barcelona, het is ze gegund. 

Geplaatst
6 uur geleden zei Mordurette:

Eindhoven kleurt blauw.

Helaas niet meer, PSV heeft het nog makkelijk gered. Heerenveen gaat met mij de CL in :D 

image.png.85d236f0e08e4fcdc03c83effcaef0a5.png

Geplaatst
Op 9-9-2023 om 14:31 zei Arezo:

Ik speel al met de tactiek van @neva , maar elke tip is natuurlijk altijd welkom.

Staat die ergens? Ben wel benieuwd.

Geplaatst

Hij is dus van @neva, ik speelde estafette en toen had ik hem ook ineens. Maar hij besluit of hij gedeeld wordt 😇

Geplaatst

218ae30489ca79c96cf516e681637c2d.png

In de groep bij Inter en doelsaldo kan dan wel eens beslissend zijn voor groepswinst. Zie je dit.... ;e 

Geplaatst
21 uur geleden zei Michiel RAFC:

Lekker hoor! 

11 spelers gehuurd :classic_unsure: wel hele vieze talentjes, waaronder 5 van Bayern. Gelukkig wel 3 eigen talentjes (Hannibal, Djibril Diarra en Thapelo Maseko) die waarde aan het creëren zijn voor me. Bundelsliga prijzengeld gaat me iets moeten opleveren.

20 uur geleden zei Kyrill:

Gewoon verkopen om te kunnen kopen. Ik speel voor 2e seizoen op rij CL (nou ja speelde) en moest steeds doen met 5 miljoen TB:cab: Succes in Bundesliga iig maat, ik zeg bij deze je daar in je 1e seizoen 14e gaat worden! Prove me right or wrong:t:

Uitdaging staat. Ik hoop heel erg op linkerrijtje.