Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
3 uur geleden zei Arezo:

11 spelers gehuurd  wel hele vieze talentjes, waaronder 5 van Bayern. Gelukkig wel 3 eigen talentjes (Hannibal, Djibril Diarra en Thapelo Maseko) die waarde aan het creëren zijn voor me. Bundelsliga prijzengeld gaat me iets moeten opleveren.

Het eerste jaar dat ik prijzengeld kreeg van de Bundesliga met Dresden, besloot het bestuur een nieuw stadion te bouwen. Dus al dat geld ging daar naartoe. Zodoende heb ik 2 jaar vooral spelers moeten huren en transfervrije spelers moeten afgaan. Zeer vervelend dat (sinds een update) clubs spelers niet 2x aan dezelfde club willen verhuren. 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Mijn kwartfinale CL en laatste 16 CL met Nice, heeft Frankrijk geen windeieren gelegd. 4 Franse teams kunnen mogleijk deelnemen aan de CL. Ons aandeel is, wel beperkt, ligt grotendeels ook aan PSG 2 jaar op rij CL finale won, en dit jaar finale na pingels van Real verloor. 

Geplaatst

Traditioneel rijg ik de games aan elkaar wanneer de nieuwe versie er begint aan te komen.

Deze keer zit ik bij Chelmsford FC en eerlijk gezegd bevalt het me wel. De Vanarama National League South werd eigenlijk vrij gemakkelijk gewonnen.

Belangrijkste aanwinsten waren Ryan Cassidy en Josh Eppiah transfervrij. DIe eerste had 44 goals in 57 matchen.

image.thumb.png.9fda8e9edbc28fc36dbb45d03be93cbb.png

Geplaatst

Wat is nou het leukste aan zon game in een obscuur land met youth only?

nou, dit:

20230912161249_1.thumb.jpg.b7cc93e42c39279d5ac6001d938512c7.jpg

Ook precies wat ik nodig ben. 2 dikke spitsen, een linksback, een rechtsback. Ik gok dat de helft van deze intake per direct mijn basis in gaat.

Mag ook wel, na 1 jaar eredivisie vlogen we er weer uit. Daar weer kampioen geworden en nu verwikkeld in een zware degradatiestrijd. Daar gaan deze spelers het verschil maken. 

Geplaatst

18 clubs met interesse voor onze Araujo, laat de bieding Frenzy maar beginnen:cheer::classic_love:

20230912162145_1.jpg

Geplaatst
5 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Channel je interne Monchi maar, ouwe dibbes.

Thnx jonge man, doe ik zeker! Hij is bijna verkocht voor 44.5 miljoen aan Bournemouth(prima winst op 26,5 miljoen aankoopprijs en een matig net afgelopen seizoen).

We gaan geld zsm gebruiken om deze weg te snoepen bij Sporting:

20230912160721_1.jpg

Geplaatst
2 uur geleden zei Kyrill:

Thnx jonge man, doe ik zeker! Hij is bijna verkocht voor 44.5 miljoen aan Bournemouth(prima winst op 26,5 miljoen aankoopprijs en een matig net afgelopen seizoen).

We gaan geld zsm gebruiken om deze weg te snoepen bij Sporting:

20230912160721_1.jpg

Naar Al Hilal gegaan voor salaris van 245k per week:cry:

Geplaatst

Voor het eerst het gevoel dat CL groepsfase halen enigszins reëel was. Helaas Shaktar over twee wedstrijden net te sterk. Uit werd het 2-1, dus was dit niet genoeg.

1e2dc9968851775144d83f3c997782ad.png

Geplaatst

c07f3ba4b694cc70d133529da759e8e1.png

Wat gebeurt hier?? Tre Fiori krijgt nog Altach thuis

*Europa League by the way, niet eens de Conference League

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

Spoiler voor komende novelle post van morgenochtend, maar prima. Lekker veel verkocht en relatief bescheiden ingekocht. Paul Wanner hebben we ook optionele optie tot koop bij van 49 miljoen, meneer wil onder geen bedwing naar Nice komen. Hopelijk misschien wel als we allicht voor CL plaatsen komend seizoen. Faaris Yuusfu oa is verkocht met terugkoop clausule van 3.4 miljoen. Wouden Osmane Diomande maar die is voor flinke doekoe's van Al Hilal gegaan waar ie op 245k per week aka 12,5 miljoen euro per jaar zit, uiteindelijk is keuze gevallen op Israel Reyes en die is wel gekomen gelukkig.

20230912220432_1.jpg

Geplaatst

@Mordurette Oef. Welke competitie? 1 keer CL en het is weg toch? :D 

d0cf7c93c6934d23611f86103b6d0cad.png

Tre Fiori pakt zelf veel punten en wij hebben ook een perfecte score neergezet in de groepsfase. Life is good

Geplaatst
34 minuten geleden zei Thomassje123:

@Mordurette Oef. Welke competitie? 1 keer CL en het is weg toch?  

d0cf7c93c6934d23611f86103b6d0cad.png

Tre Fiori pakt zelf veel punten en wij hebben ook een perfecte score neergezet in de groepsfase. Life is good

Oostenrijk. LASK Linz. 

Ja, gelukkig op de laatste speeldag nog tweede geworden achter Salzburg waardoor we voorrondes CL spelen.

Geplaatst
30 minuten geleden zei Mordurette:

Oostenrijk. LASK Linz. 

Ja, gelukkig op de laatste speeldag nog tweede geworden achter Salzburg waardoor we voorrondes CL spelen.

Binnen 2 a 3 seizoenen CL moet wel lukken toch? Ben je zo weer makkelijk uit het rood

Geplaatst
6 uur geleden zei Thomassje123:

Binnen 2 a 3 seizoenen CL moet wel lukken toch? Ben je zo weer makkelijk uit het rood

Even afwachten wat ik kan doen qua spelers aantrekken/verkopen. Tactiekje wil ook nog niet helemaal aanslaan bij de spelers helaas. Wel blij dat het allemaal niet vanzelf gaat en ik er wel echt iets voor moet doen. 

Geplaatst

Hadden 5x op rij alle duels van ze verloren, daarvoor way back in seizoen 1, een 8-0 zege op ze. En nu de eerste zege op ze in jaren, heel blij mee:<

20230913130515_1.jpg

Geplaatst

image.thumb.png.e8e510903e9b18ef19b1dc06821c1b16.png

Dan eindig je als eerste zelfs in die hele competitie voor Februari en dan zie je tussen mogelijke tegenstanders Rijeka, Ajax, Sporting CP staan. Uiteraard krijg je dan weer PSG voor je mik geschoteld

Geplaatst

Wederom een vrij zieke intake:

20230913135022_1.thumb.jpg.a7f9edc79e1fe009f635cf4b80fb685c.jpg

Het zegt natuurlijk allemaal niet de wereld, het is Kosovo en onze spelers zijn zelfs voor die competitie geen toppers. Maar van pareltjes zoals dit wordt ik wel heel erg blij:

20230913135027_1.thumb.jpg.1c92180a14a8c7424343ad263fa0fc55.jpg

Geplaatst

Was best lekker bezig met Sunderland, maar ben er gewoon uit het niets even klaar mee. Kan m'n Den Bosch game toch niet helemaal loslaten :D

Geplaatst

Zo, eindelijk beginnen! Helaas geen update gevonden (of ik krijg het niet werkend) waarbij Sochaux is teruggezet naar de Championnat National dus we beginnen gewoon in de Ligue 2. 

image.png.ab5ebeccc84e87b7d88d08856c15e161.png