Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zojuist zei Daniell:

Zo, eindelijk beginnen! Helaas geen update gevonden (of ik krijg het niet werkend) waarbij Sochaux is teruggezet naar de Championnat National dus we beginnen gewoon in de Ligue 2. 

image.png.ab5ebeccc84e87b7d88d08856c15e161.png

Welke update gebruik je? Ik wil je anders best wel helpen hoor.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

image.png.4dcc62cb8009ea3f5ee128d0b8494983.png

Ik heb misschien een bug gevonden.

Nu wissel ik in de 71e minuut al mijn spelers en zoals gewoonlijk raakt in de 73e minuut er weer eentje geblesseerd. Nu is het verlenging geworden dus mag een extra wissel gebruiken, toch kan ik Josema er niet uithalen voor iemand anders nu :D Mag ik mooi verlengen met 10 man.

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

Welke update gebruik je? Ik wil je anders best wel helpen hoor.

Die van FMInside, als je wilt mag je wel eens kijken of je het voor elkaar krijgt. 

Geplaatst
20 minuten geleden zei Daniell:

Die van FMInside, als je wilt mag je wel eens kijken of je het voor elkaar krijgt. 

Uiteraard, ik ga gelijk voor je checken.

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

Nu wissel ik in de 71e minuut al mijn spelers en zoals gewoonlijk raakt in de 73e minuut er weer eentje geblesseerd. Nu is het verlenging geworden dus mag een extra wissel gebruiken, toch kan ik Josema er niet uithalen voor iemand anders nu :D Mag ik mooi verlengen met 10 man.

Mag je iemand wissen die al 20 minuten niet op het veld staat? Neem aan van wel na. Je kan de wedstrijd opslaan en uploaden op het SI forum zodat er naar gekeken kan worden 😄

Geplaatst
1 uur geleden zei Stefan.:

Mag je iemand wissen die al 20 minuten niet op het veld staat? Neem aan van wel na. Je kan de wedstrijd opslaan en uploaden op het SI forum zodat er naar gekeken kan worden 😄

Nou ik verloor de wedstrijd met 4-1 en toen heb ik em tijdens de wedstrijd beetje boos uitgezet en ben ik nu opzoek naar een nieuwe club. 

Ajax is dan ook wel weer leuk geweest, 1 van me leukere games dit jaar.

Daar gaan we:

image.thumb.png.3d0301f2f5dff5ac6354e0a9bdd83549.png

Spoiler

khabisela_Gabi_as_a_manager_from_Brighton_and_Hove_Albion_d12e1ae3-de71-4918-b0b2-c62c4a95e594.png

bewerkt door La Pulga

Geplaatst

Om mijn Brera save weer wat interessanter te maken heb ik Letland als speelbaar land toegevoegd en een nieuwe manager aangemaakt. Geen diploma's en ervaring etc. Ben toch te verliefd geworden op Brera en mijn spelers om daar ontslag te nemen en ergens anders aan de slag te gaan dus ga gewoon met 2 managers door. Letland is in augustus 2043 het land dat het laagste staat op de coefficientenranglijst van de standaard speelbare landen en daar ligt de uitdaging dan ook in. Stijgen op deze ranglijst. De competitie is 22 speelrondes onderweg en ik ben bij Super Nova ingestroomd. Het team dat onderaan staat en de beste naam heeft van allemaal. Ook zijn ze echt de grootste degradatiekandidaat en staan we er niet best voor. Zie de stand. We spelen 4x tegen iedereen dus we hebben nog 14 wedstrijdjes te gaan. De nummer 9 speelt een play off match tegen een team van een niveautje lager.image.png.ad61c40be5d9a3b8d99e3fd9471fa495.png

Heb  een kleine twijfel of ik Super Nova moet gaan helpen met Brera, maar dit zal ik in eerste instantie niet doen. Het enige wat ik ga doen is om proberen een satellietclub-moederclub connectie te maken tussen beide teams. De voorwaarde hiervoor is wel dat Super Nova in de lijst met opties staat die ik krijg van Brera. Ik ga de club niet zelf voordragen als optie zonder dat die in de lijst staat.

Op naar nog enkele mooie seizoenen in Italie en hopelijk mooie seizoenen in Letland.

Geplaatst

image.png.cafa93353ef74bd552335de9f68d9510.png

Ik ben nu al verliefd op deze game :D 

image.png.dce453a7455196644450cd84284e34b3.png

Nog meer verliefd :D 

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
4 uur geleden zei La Pulga:

Weet je zkr dat je wel gewisseld hebt op maximaal 3 verschillende momenten?

Geplaatst
11 minuten geleden zei Kyrill:

Weet je zkr dat je wel gewisseld hebt op maximaal 3 verschillende momenten?

Verlenging geeft ook een extra wisselmoment dus dat kan het niet zijn.

Geplaatst
10 minuten geleden zei La Pulga:

Verlenging geeft ook een extra wisselmoment dus dat kan het niet zijn.

Goed puntje maatje, dan weet ik het ook even niet meer, en is het een bug misschien. Ik had gisteren Faaris Yuusfu mij wou spreken omdat ie niet naar Stuggart mocht....

Dat is onzin was gewoon geaccepteerd bod haha.

Geplaatst

image.thumb.png.d874a4328c29bac02343192c1cdaa27a.png

Hoopvol. Al heb ik de Zwitsers nog niet gehad. 0-0 bij Azerbeidjan, 3-1 verloren van Servië en 6-1 winst tegen Andorra.

Geplaatst

image.png.7ce53ed601fcc42a196c8fcb68e69f0b.png

We zijn bezig aan Seizoen 2085 Champions League. Zware groep. Behalve Slaven Belupo. Inter doet al jaren eigenlijk niet mee, en mag waarschijnlijk dit seizoen weer naar de Europa League.

Een kleine samenvatting van Cork City in 2085,

Op aanvraag kan ik meer afbeeldingen sturen.

image.png

image.png

image.png

image.png

bewerkt door MariusCorkCity

Geplaatst

Heel gaaf, je bent ook al echt heel ver. Super tof man!

Ik merk hier met Juvenes Dogana dat de reputatieboost wel wonderen doet. Happy shopping :classic_love:

Geplaatst
8 uur geleden zei MariusCorkCity:

image.png.7ce53ed601fcc42a196c8fcb68e69f0b.png

We zijn bezig aan Seizoen 2085 Champions League. Zware groep. Behalve Slaven Belupo. Inter doet al jaren eigenlijk niet mee, en mag waarschijnlijk dit seizoen weer naar de Europa League.

Een kleine samenvatting van Cork City in 2085,

Op aanvraag kan ik meer afbeeldingen sturen.

Lekker bezig gek, veel plezier en succes verder :cheer::classic_love:

24 minuten geleden zei Titan:

Wat komt er nu mijn jeugdopleiding binnengewandeld? :<

image.thumb.png.fbada82d5836d74cb3075da5886e966a.png

Sick hoor, echt netjes.

Geplaatst

In 2032 gaat het dan zo ver zijn, we worden eindelijk fullprof. 

Niet meer her en der talenten kwijtraken, of midden in het seizoen je halve basiselftal.

Misschien kunnen we nu ook eindelijk een gooi gaan doen naar Europa. Dat ging afgelopen jaar al lekker met een plek in de conference League, maar nu kunnen we daadwerkelijk onze spelers behouden. 

20230914100240_1.thumb.jpg.b37b07c8aecd0cb5d5892d841ed8bdd4.jpg

Geplaatst

@Kyrill@nevaBedankt, jongens. Het is trouwens FM21. Ben met deze save al bezig sinds eind 2020. Leuke save. De eerste keer dat ik de CL won was het al 1200 verder. Schreeuwde het uit van vreugde. Toen besloten of te stoppen op mijn hoogtepunt of door te gaan. Ik koos voor het laatste. Nooit gedacht dat ik de club zo sterk en zo goed kon maken. Het is een blijvertje.

Geplaatst

image.png.dfacea9dd77df99b00c2d53fee19f928.png

Weer eindig ik met 10 man nadat ik al me wissels doorvoer, maar dit keer wel gewonnen. Wat een game :D 

Geplaatst

Mede mogelijk gemaakt door de man die in de laatste wedstrijd even 4 doelpunten maakt:

20230914142511_1.thumb.jpg.34ffe121b9c9f348a1d57b96d6172056.jpg

Denderend seizoen gehad met 33 goals in 35 competitiewedstrijden. En wat het deze keer gedaan heeft: De jeugdintake. We stonden 2e toen de nieuwe intake kwam, en die was compleet ridicuul. Volgens mij 5 spelers met 4 sterren CA. Ziek. CL here we come.