Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Niet ontevreden, maar had wellicht meer ingezeten. Doel voor volgend jaar is om minder afhankelijk te zijn van huurspelers (dit jaar 12). Wel lekker Europa in :)

image.thumb.png.ba850a4093b114ec945e6044fa43323d.png

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

image.thumb.png.385ad91e2e12ab042bcc36b7a4c47987.png

Lekker man, eerste seizoen dit soort talentjes. Wel uit gekke landen :D Die Bermudaan gaan we even goed trainen, gaat een held worden daar :D 

Geplaatst
30 minuten geleden zei La Pulga:

image.thumb.png.385ad91e2e12ab042bcc36b7a4c47987.png

Lekker man, eerste seizoen dit soort talentjes. Wel uit gekke landen :D Die Bermudaan gaan we even goed trainen, gaat een held worden daar :D 

Enkel en alleen een Bermudiaan? Of ook een Engels paspoort? 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Mordurette:

Enkel en alleen een Bermudiaan? Of ook een Engels paspoort? 

Dit is em, hij zal wel voor Engeland gaan kiezen ja :D 

Spoiler

image.thumb.png.7f8d8ff289efedd110f3c011a93fbe35.png

Geplaatst
8 uur geleden zei Titan:

Wat komt er nu mijn jeugdopleiding binnengewandeld? :<

image.thumb.png.fbada82d5836d74cb3075da5886e966a.png

Na vijftien wedstrijden in U19 (dertig goals en de Youth CL) mocht Aguilar zijn debuut maken. Aangezien ik maar een beperkt aantal buitenlanders mag inschrijven, doet hij het voorlopig met bekerwedstrijden.

image.thumb.png.cd02cfb18c5a885381844241b78f01c5.png

Edit: zijn tweede wedstrijd werd helemaal prijsschieten :D 

image.png.b0daa0b67a71efdca3030f475641514d.png

bewerkt door Titan

Geplaatst
17 uur geleden zei MariusCorkCity:

image.png.7ce53ed601fcc42a196c8fcb68e69f0b.png

We zijn bezig aan Seizoen 2085 Champions League. Zware groep. Behalve Slaven Belupo. Inter doet al jaren eigenlijk niet mee, en mag waarschijnlijk dit seizoen weer naar de Europa League.

Een kleine samenvatting van Cork City in 2085,

Op aanvraag kan ik meer afbeeldingen sturen.

Heel benieuwd naar jouw plek op de Coëfficiëntenlijst (de landelijke)

Geplaatst
1 uur geleden zei Thomassje123:

Heel benieuwd naar jouw plek op de Coëfficiëntenlijst (de landelijke)

U vraagt, wij draaien

Citaat

image.thumb.png.4e7af5462dbe9a0ace1e6f1b49727328.pngimage.thumb.png.cca5ae397bf86067653ec61ca477830a.pngimage.thumb.png.e0131929a194c045a478028c8b84d192.pngimage.thumb.png.584962a874362e6f06c8b8388efbc5a0.pngimage.thumb.png.b434de2ddc02c35528346570727c46df.png

We stonden ooit 6e in de competitie-ranglijsten. Man, man. Wat was ik blij. Duurde maar één jaar. Konden we eindelijk twee teams naar de UCL sturen. Er is een manier, maar dat is valsspelen. Ik zou elk jaar 50m kunnen doneren aan één Ierse team. Dan zal het hard gaan.

image.png

image.png

bewerkt door MariusCorkCity

Geplaatst
6 uur geleden zei La Pulga:

image.png.dfacea9dd77df99b00c2d53fee19f928.png

Weer eindig ik met 10 man nadat ik al me wissels doorvoer, maar dit keer wel gewonnen. Wat een game :D 

Je kan nooit vaak genoeg van Spurs winnen :classic_love:

Ik zelf net dit, de bij ons gratis gekomen Balogun zit nu op 9 goals na pas 7 duels :D

20230914202459_1.jpg

Geplaatst
38 minuten geleden zei MariusCorkCity:

Er is een manier, maar dat is valsspelen. Ik zou elk jaar 50m kunnen doneren aan één Ierse team. Dan zal het hard gaan.

Ik denk dat dit nog tegen zal vallen. Zie ook ons uitdagingenboard en dan de building a nation challenge. Reputatie doet meer dan centen.

Geplaatst
14 minuten geleden zei neva:

Ik denk dat dit nog tegen zal vallen. Zie ook ons uitdagingenboard en dan de building a nation challenge. Reputatie doet meer dan centen.

Eens kijken. Was mij juist aangeraden. Of mijn spelers verhuren aan Ierse clubs. Dan hebben ze betere spelers en kunnen ze verder in Europa komen, vandaar reputatie opbouwen enzovoort. Mag eigenlijk blij zijn dat we ooit 6e zijn geworden. Wil ooit the top 5 halen. 1e zal niet gaan, denk ik zo. Wil wel Real Madrid voorbij met aantal gewonnen CL-titles. Zij hebben er 16

Geplaatst
1 uur geleden zei MariusCorkCity:

U vraagt, wij draaien

We stonden ooit 6e in de competitie-ranglijsten. Man, man. Wat was ik blij. Duurde maar één jaar. Konden we eindelijk twee teams naar de UCL sturen. Er is een manier, maar dat is valsspelen. Ik zou elk jaar 50m kunnen doneren aan één Ierse team. Dan zal het hard gaan.

image.png

image.png

2297c9e37989ac6d29969d31f638db27.png

Ik bedoelde eigenlijk deze. Heb je al eens een keer 3 clubs in de Champions League gehad? Daarvoor moet je op deze lijst de 4e plaats pakken.

Ik en @neva zijn met dezelfde challenge bezig en hier op het forum bij uitdagingen & challenges -> building a nation zijn nog meer mensen bezig met die challenge. Daarom was ik heel benieuwd

Geld geven aan andere clubs heeft inderdaad vrij weinig zin. Ik kan het weten want ik heb een onbedoelde database waarin wij tv gelden krijgen op PL niveau in San Marino en ze andere clubs doen er niks mee. Ze blijven alleen maar in San Marino en Italië scouten en geven amper geld uit.

Spelers uitlenen, zelf goed presteren en de reputaties omhoog krijgen is the way to go

Geplaatst
12 minuten geleden zei MariusCorkCity:

Eens kijken. Was mij juist aangeraden. Of mijn spelers verhuren aan Ierse clubs. Dan hebben ze betere spelers en kunnen ze verder in Europa komen, vandaar reputatie opbouwen enzovoort. Mag eigenlijk blij zijn dat we ooit 6e zijn geworden. Wil ooit the top 5 halen. 1e zal niet gaan, denk ik zo. Wil wel Real Madrid voorbij met aantal gewonnen CL-titles. Zij hebben er 16

Ja, dat lees je vaak. Maar bijvoorbeeld in San Marino is duidelijk dat er weinig mee gebeurt. @Thomassje123 kan je er nog meer over vertellen. Hij zit tegen de 40 seizoenen nu meen ik en er is al een tijdje een bug waardoor de TV-gelden in de San Marinese competitie explosief zijn gestegen. Alle teams kunnen daar jaarlijks 30+ miljoen bijschrijven, maar ze doen er helemaal niets mee, behalve heel gestaag wat faciliteiten verbeteren.

Het verhuren van spelers kan wel helpen, maar de betere spelers willen natuurlijk pas verhuurd worden als de reputaties omhoog gaan. Zo blijft het een beetje een cirkeltje dat samenhangt met de reputatie van de competitie (voor aanwas van buitenaf) en de overige binnenlandse clubs.

Geplaatst
3 minuten geleden zei neva:

Ja, dat lees je vaak. Maar bijvoorbeeld in San Marino is duidelijk dat er weinig mee gebeurt. @Thomassje123 kan je er nog meer over vertellen. Hij zit tegen de 40 seizoenen nu meen ik en er is al een tijdje een bug waardoor de TV-gelden in de San Marinese competitie explosief zijn gestegen. Alle teams kunnen daar jaarlijks 30+ miljoen bijschrijven, maar ze doen er helemaal niets mee, behalve heel gestaag wat faciliteiten verbeteren.

Het verhuren van spelers kan wel helpen, maar de betere spelers willen natuurlijk pas verhuurd worden als de reputaties omhoog gaan. Zo blijft het een beetje een cirkeltje dat samenhangt met de reputatie van de competitie (voor aanwas van buitenaf) en de overige binnenlandse clubs.

d8f6049984cdfaef076e1881c6f7bdb3.png

Wel iets meer inmiddels. ja ik ben er zelf ook niet blij mee maar het hoorde bij de savefile die ik heb gepakt om in San Marino te kunnen spelen. San Marino by Dave heet die (FM 22) @sennid Speelt ook met Folgore in dezelfde database en heeft ook al zo'n tv deal te pakken

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
  • Auteur
42 minuten geleden zei neva:

In IJsland (FM22 weliswaar) staan we nu 4e op de coëfficiëntenlijst, mede dankzij het overmatig geld pompen in andere clubs uit IJsland. De gehele top-6 mag jaarlijks wat miljoenen bijschrijven van mij. Zal binnenkort als FM weer aan staat die ranglijst eens delen :D 

Geplaatst

@Thomassje123Oh dacht dat ik die erbij had gezet. Zal verkeerd zijn gegaan. tof dat jullie daar mee bezig zijn. Ik ben echt een loyale vent dus blijf altijd bij 1club en 1 versie hangen. Nu 1850 uur verder, hehe. Over 3 jaar. Interessante van FM21 zijn de prijzen van de spelers. Die zijn wel erg over de top. Heb ooit een speler verkocht voor 200m+50%. Meen te wetend at Shamrock ooit een aantal keer in de EL en CL zat. Deden ze jaren goed totdat ze de FFP niet in orde kregen. Toen ging het hard naar beneden met ze.

Geplaatst

Godver, ik ben met de leidinggevende uiteten gegaan. Was best prima, heb alleen iets teveel Limoncello op. Nu wil ik Brian Brobbey halen. Maar dat druist eigenlijk wel tegen mijn principes in. Hou me tegen, iemand!

Geplaatst
Zojuist zei Arezo:

Godver, ik ben met de leidinggevende uiteten gegaan. Was best prima, heb alleen iets teveel Limoncello op. Nu wil ik Brian Brobbey halen. Maar dat druist eigenlijk wel tegen mijn principes in. Hou me tegen, iemand!

Doe het niet:nope:

Geplaatst

Oh haha die halve tamme wil 5 miljoen salaris. Nou, dan kan hij de tyfus krijgen.

Geplaatst
  • Auteur
25 minuten geleden zei Arezo:

Jin Lai, niet doen! Niet Brobbey halen!

Geplaatst

Het was Subliem! Maar 5 miljoen is wel een beetje heftig, per jaar. De rest verdient nog geen 2 miljoen.