Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
8 uur geleden zei Arezo:

Niet ontevreden, maar had wellicht meer ingezeten. Doel voor volgend jaar is om minder afhankelijk te zijn van huurspelers (dit jaar 12). Wel lekker Europa in

image.thumb.png.ba850a4093b114ec945e6044fa43323d.png

Je hebt mijn ongelijk meer dan bewezen. Lekker Paul:cheer:

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
11 minuten geleden zei MariusCorkCity:

@Thomassje123

image.thumb.png.add2497acb6d69c4148bdffe913adaba.png

Alsjeblieft! Had me beloofd FM vandaag niet meer op te starten, maar het kruipt waar het niet gaat, hé.

Thnx! Had iets hoger verwacht/gehoopt maar ik vermoed dat de andere clubs in jouw competitie nog te weinig doen?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Thomassje123:

Thnx! Had iets hoger verwacht/gehoopt maar ik vermoed dat de andere clubs in jouw competitie nog te weinig doen?

Het varieert een beetje. We zitten nu in een 'slechte' periode, want Shamrock is bankroet/niet voldaan aan de FFP geweest. Andere clubs zoals Sligo en Dundalk doen maar wat, geloof ik. Beste het stond was 6e. We variëren nu een beetje tussen 7 en 9. Hoop ooit weer 6e of lager te staan. Shamrock heeft ooit één keer overwintert in de CL. Zo blij was ik. Spelen nu in de Conference league dit seizoen, en de anderen helemaal niet. Het kan beter. Denk dat die natie bouwen het niet gaat worden met Ierland, tenzij ik dingen ga doen als spelers uitlenen en geld geven. Hebben 10x de UCL gewonnen, 1x EL, 5x CWC ofzo, enz. Als het aan mij lag stonden we nu 4e. :D

Geplaatst
8 uur geleden zei La Pulga:

image.png.10a01d9bc291aec98adfe7d97baff2a4.png

Wat een pot, nooit verwacht dat we dit zouden pakken zo.  

Heerlijk team dat Brighton he. Ik ben inmiddels ook kampioen geworden met ze. Bij mij is Joao Pedro ook een beest

Geplaatst

Wanneer je een speler hebt verkocht (door een dwaze afkoopsom die ik niet wegkreeg) en je de volgende dag een wedstrijd speelt, geeft de Slot dit antwoord ;c

503944041_Schermafbeelding2023-09-15om11_02_20.png.f07d4f1726a5102b531924afb4da81fe.png

403743072_Schermafbeelding2023-09-15om11_02_10.png.7e8eb6393eaf78621aa18b2126cff894.png

Geplaatst

image.thumb.jpeg.4bb972e25cd11d9f085d615d1a86e5f7.jpeg

Ik denk dat we weg zijn voor de rest van de clubs. 7 punten meer dan vorig jaar. En alle toppers op langdurige contracten. Denk dat dit atm de beste is:

20230915112828_1.thumb.jpg.c3276dd92b0b9b486d57d8408c83b8e3.jpg

Die heeft nog een jaarcontract en wil niet verlengen, maar gelukkig pleur ik overal direct opties in, dus ik kan hem verlengen met 2 jaar. Dat heb ik dan net ook gedaan.

Geplaatst
1 minuut geleden zei rich ruzzian:

Naamloos.png

Hopelijk houden we het vol.

Succes je hebt iig veel makkelijkere uitduels dan Real heeft iig  ;) 

Geplaatst
5 uur geleden zei CrisChivu:

Heerlijk team dat Brighton he. Ik ben inmiddels ook kampioen geworden met ze. Bij mij is Joao Pedro ook een beest

Echt genieten inderdaad, speel ook voor het eerst dit seizoen met een echte nummer 10. Daar heb ik nu Gloukh en Almada als opties. 

Denk er ook over na om bij DHGate een shirtje te halen met Gabigol #9. :D 

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

Echt genieten inderdaad, speel ook voor het eerst dit seizoen met een echte nummer 10. Daar heb ik nu Gloukh en Almada als opties. 

Als in de rol 'nummer 10/trequartista' of gewoon AMC?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Steels:

Als in de rol 'nummer 10/trequartista' of gewoon AMC?

image.png.c40162baf65e0ca9e7fc5095b266ba6e.png

Zo staat het bij mij, zoals je kan zien gewoon een gedownloade tactiek :D 

Geplaatst

image.thumb.png.0199a32783e9f27fd344ee8f9439034b.png

Onze prachtige driekleur vertegenwoordigen in mijn save zolang ik in Brugge zit

Geplaatst

b5661c603c3cae961e427c11f981e633.png

Kwartfinales nu. Servië en Oekraïne zijn al uitgeschakeld. Met een goede eindfase in de CL kunnen we de 10e plek dit seizoen alweer terug pakken

9d72263874922cd17b8106ff32a55cde.png

Zo zonde dat Tre Penne die 2-0 uit handen gaf. Wat een seizoen was dit geweest als we Tre Penne er ook nog bij hadden gehad in de Conference League

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
6 uur geleden zei La Pulga:

Gloukh heb ik ook gehad met Arsenal. Je bent gewaarschuwd dat ie veel salaris wil gaan hebben :P

Gefeliciteerd @rich ruzzian nice 

Geplaatst

image.thumb.jpeg.a7de482a3fcc661a4e0eef1808c2ff5f.jpeg

Begin onderhand wel oud te worden. Speel zojuist mijn 1700e wedstrijd als manager. Misschien bij 2000 potten maar eens stoppen :cab:

Geplaatst
1 minuut geleden zei bas huijsmans:

In Game of in Real Life?:classic_wink:

BEIDEN! Maar irl geen 71