Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mijn pareltje uit eigen jeugd wordt op zijn 16e al Golden Boy. Besliste ook WK voor clubteams. Bizarre speler en bizarre statistieken nu al. Alleen al vanwege de ontwikkeling van deze jongen blijft de save interessant. Zou er bijna een verhaal over gaan schrijven. image.thumb.jpeg.7b119afea967ea0eb2a83fe798cf0dfd.jpeg

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
21 minuten geleden zei Rob1981:

Mijn pareltje uit eigen jeugd wordt op zijn 16e al Golden Boy. Besliste ook WK voor clubteams. Bizarre speler en bizarre statistieken nu al. Alleen al vanwege de ontwikkeling van deze jongen blijft de save interessant. Zou er bijna een verhaal over gaan schrijven. image.thumb.jpeg.7b119afea967ea0eb2a83fe798cf0dfd.jpeg

Screentje?

Geplaatst
Op 16-9-2023 om 23:29 zei Thomassje123:

03b70b5453e1790c3d1eb71ad076612d.png

Zo even flink opgeruimd! Aanvallend vond ik ons heel zwak de laatste 2 seizoenen en veel spelers waren niet goed genoeg en dus mochten ze weg

6f0fda9c957d0c802ff15ec8b5c72eee.png

Deze spits moet het nu gaan doen. Ik heb veel vertrouwen in deze jongen

Ik snap dat je veel vertrouwen hebt in deze jongen haha! Jeetje, wat een attributen! 

(met welke rol en taak speel je met deze jongen (in de spits)?)

Geplaatst
1 uur geleden zei MarcFM1:

Ik snap dat je veel vertrouwen hebt in deze jongen haha! Jeetje, wat een attributen! 

(met welke rol en taak speel je met deze jongen (in de spits)?)

Diepe spits vanwege zijn flair en snelheid. Maar kan ook als hangende spits

Geplaatst

Komt even zojuist mijn jeugdopleiding ingelopen. Direct 3 jaar contract met optie op 2 jaar verlenging gegeven. Jezus. Tel even bij elke belangrijke attribuut voor zijn positie alleen al +3 en het is een absolute topper.

20230918163435_1.thumb.jpg.8ec33d82781404b177550fc5100fcb44.jpg

Geplaatst
1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Komt even zojuist mijn jeugdopleiding ingelopen. Direct 3 jaar contract met optie op 2 jaar verlenging gegeven. Jezus. Tel even bij elke belangrijke attribuut voor zijn positie alleen al +3 en het is een absolute topper.

20230918163435_1.thumb.jpg.8ec33d82781404b177550fc5100fcb44.jpg

Dat is er eentje die we bij Skënderbeu hadden kunnen gebruiken.

Geplaatst

Even een snelle vraag, misschien dat iemand dit ook heeft gehad. Ik manage nu een team in de Vanarama North League en ik moet steeds de opstelling kiezen van mijn U18 team en ook daadwerkelijk de wedstrijd leiden. Ik wil dit natuurlijk helemaal niet en ik heb ook bij verantwoordelijkheden alles gedelegeerd naar mijn staff. Hoe kan het dat ik dan alsnog de U18 coach ben? Kan ik dit ergens snel aanpassen, word er doodmoe van.

Geplaatst
1 uur geleden zei LouisPSV:

Even een snelle vraag, misschien dat iemand dit ook heeft gehad. Ik manage nu een team in de Vanarama North League en ik moet steeds de opstelling kiezen van mijn U18 team en ook daadwerkelijk de wedstrijd leiden. Ik wil dit natuurlijk helemaal niet en ik heb ook bij verantwoordelijkheden alles gedelegeerd naar mijn staff. Hoe kan het dat ik dan alsnog de U18 coach ben? Kan ik dit ergens snel aanpassen, word er doodmoe van.

Dan is er volgens mij geen staf voor de U18. Oplossing: zo snel mogelijk iemand aannemen (liefst manager/trainer U18). 

Geplaatst

image.thumb.png.8dcad612f2d4421bfd643c8d98d23371.png

Gaat de goede kant op met mijn loanfarm. Nu hopen dat we ze de komende jaren ook daar kunnen houden en het Bulgaarse voetbal zal enkel beter worden.

Geplaatst

12 punten na 6 wedstrijden in de competitiefase. Tweede jaar op rij door dat kan niet meer mis. :cheer:

6de6273cee41fb61b957052116977027.png

Geplaatst

image.png.a335a57cf2a05365ec83cab7317da199.png

Het was een beetje een vreemd seizoen, Aston Villa ook echt 3e. Vind dat ik alsnog wel erg veel heb verloren dus laten we dit het kampioenschap van de armoede noemen :D 

Geplaatst

image.png.2c53f04665fb652f07adff74004028cb.png\

Na vorig jaar eigenlijk compleet onterecht de CL-finale te hebben gewonnen was het dit jaar een stuk meer verdiend. Hadden wel een penalty in de 91e minuut nodig voor de gelijkmaker maar toch een mooie ontwikkeling.

Geplaatst

image.thumb.png.a70a5ed864fb4e137c564414923ae498.png

Altijd frustrerend. Je wilt ze allemaal meenemen, maar het kan niet. Geheid dat er een aantal gaan zeuren, hehe. 

Geplaatst
26 minuten geleden zei Rinus:

image.thumb.png.a70a5ed864fb4e137c564414923ae498.png

Altijd frustrerend. Je wilt ze allemaal meenemen, maar het kan niet. Geheid dat er een aantal gaan zeuren, hehe. 

Ik vind CL inschrijvingen serieus meest hatelijk aan heel FM hahahaa. Ik heb neit genoeg zelf opgeleide met Nice dus kan ik vaak maar 21 of 22 man meenemen haha. Als spelers niet heb kunnen inschrijven zeg ik gewoon 2x sorry als ik ze echt heel belangrijk beloof ik dat ze ik de volgende keer inschrijf maar doe ik liever niet haha.

We hadden geen kind aan Rennes. En Ebre Eze met een goal op zijn debuut voor ons:cheer::chief:

20230919134853_1.jpg

Geplaatst

Echt, hé. Heb er nu 8 die bij mij op het kantoortje kwamen. Gezegd dat ze niet zo moeten zeuren. Hun kans komt nog wel. :D

Geplaatst
1 minuut geleden zei Rinus:

Echt, hé. Heb er nu 8 die bij mij op het kantoortje kwamen. Gezegd dat ze niet zo moeten zeuren. Hun kans komt nog wel.

Hahahaha 8 is wel veel maatje hahaha goed bezig hoor.

Nog een keer en voorlopig laatste keer, doe jezelf een plezier, haal goals in  huis en ga voor super spits Terem Moffi:

Net zoveel goals als Mbappe en voor nog geen 2-5% van zijn prijs:<:mrgy:

20230919135615_1.jpg

20230919135619_1.jpg

20230919135737_1.jpg

Geplaatst

Ja, wilde ze eigenlijk verhuren, maar tja. Mochten blijven. Ach ja. Heb ze nu allemaal een basisplek gegeven tegen Waterford, hehe.

image.thumb.png.577af2920c16dc3b16e6190b4f56defd.png

Sodeju. Wat is dit nou. 15 jaar, leuke stats, gelukkig kan die nog groeien in de lengte. Leuke intake, zeg.

bewerkt door Rinus