Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Net PSG klop gegeven uit in de laatste 16. Ben benieuwd hoe ver we komen. Ben wel 3 of 4 spelers kwijt. Volgend jaar waarschijnlijk weer een 'bouwjaar'

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Na jaren weer een toptalent in de jeugdinstroom. :classic_love:. Typisch dat ik al zo'n tien jaar zonder spits speel, maar dan trainen we hem wel om.

image.thumb.png.b5f53441609221b88322606dae30b969.png

Geplaatst

Het is zo ver! Vroeg op voorsprong, tegenhouden en uitbouwen. Keeper MotM, heerlijk dit. Na 3 keer halve finale eruit en nu de eindwinst op deze manier. :DW:

9e6817234869ba91df76c49297419506.png

Geplaatst

@TitanMeteen ook even 78.4k Netjes, hoor :D Ook een toffe sponsordeal.. Ik heb 15 jaar.. 56 miljoen totaal. Sponsoring gewoon dikdiepkut hier.

bewerkt door Rinus

Geplaatst

Nu de finale nog winnen, hé @La Pulga

Edit:

Laatste 16.

image.png.ed12ceba17ffb4f9a9a7ed7847a0c2d5.png

More like Bye Saint Germain :D

image.png.00e2f5c29aa6e9781cb1bfa0540dd5c2.png

En Doei Madrid

image.png.328c04aa4447ebea6e58788a5f3fa430.png

Ciao City

image.png.ade7f4ccd0585389854e74b08b3cbce0.png

De Finale. Leuk Feitje: Atletico heeft sinds 2082 maar liefst 4 maal in de finale gestaan. Dit de 5e. Ze hebben 0x gewonnen. Zal ik mijn 3x UCL op een rij winnen, of zal Atletico eindelijk de titel binnenslepen? Spannnend!! Eerst maar naar bedje :D

bewerkt door Rinus

Geplaatst

image.thumb.png.e35b514f5b22e52559ec37903574a9b9.png

Het is gedaan. De driedubbele Champions League. Één van mijn spelers kreeg in de 39e minuut een rode kaart. Sindsdien was het wel heel erg spannend. We klapten meteen goed met een vroege doelpunt en het zag er naar uit dat we ze zouden overklassen. Man, man. Wat een stress. :D

Denk dat het ook goed is om een nieuwe backup te maken van mijn spel, en dan een weekje rust nemen ofzo. Want heb het hoogst haalbare wel gehaald. Wil eigenlijk stiekem Real Madrid nog voorbij. Die hebben 16 titels gewonnen. Ik heb er nu 13, geloof ik. Echter ik moet nog 56 uur spelen om de 2000 uur te halen. Dat zou ook wel een leuke tijd zijn om te stoppen met FM21.

bewerkt door Rinus

Geplaatst
5 minuten geleden zei Rinus:

Wil eigenlijk stiekem Real Madrid nog voorbij. Die hebben 16 titels gewonnen. Ik heb er nu 13, geloof ik. Echter ik moet nog 56 uur spelen om de 2000 uur te halen. Dat zou ook wel een leuke tijd zijn om te stoppen met FM21.

Als je die 4 CL titels nou wint in die 56 uur in de komende maand, dan ben je precies op tijd klaar voor FM24

Geplaatst
14 minuten geleden zei bas huijsmans:

Als je die 4 CL titels nou wint in die 56 uur in de komende maand, dan ben je precies op tijd klaar voor FM24

Weet je wat het is. Ik weet zeker dat ik volgend jaar de CL niet opnieuw zal winnen, en zeker niet weer een dubbele of driedubbel halen. Als ik geluk heb win ik het weer in tik-tak frequentie. Denk dat ik 10 jaar nodig heb om die andere 4 te winnen. Deze twee jaar gaan er een aantal spelers uit ivm leeftijd, enzo. dus tja. Ik kijk het nog even aan, en dan beslissen hoe en wat. Kan altijd FM21 nog op de achtergrond laten draaien tot het die 2000 staat, haha. Dat ook een idee. Eigenlijk geen zin in FM24. Misschien FM25.

bewerkt door Rinus

Geplaatst

Is het eigenlijk financieel niet beter om in de CL 9e te eindigen? Dan heb je een extra wedstrijd, tegen een op papier zwakkere tegenstander, en bij winst krijg je 10 milj. Niet geheel logisch lijkt me. Of zie ik iets over het hoofd?

bewerkt door Michiel RAFC