Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
7 minuten geleden zei neva:

Heroverweegtie het? Hij kan nog wel ff mee.

Heb het gevraagd, maar hij wil er een paar weekjes over nadenken…

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
Zojuist zei Fantasy:

Heb het gevraagd, maar hij wil er een paar weekjes over nadenken…

Dat resulteert vaak in een nee is mijn ervaring

Geplaatst

Back-2-back en naar bed. 1.90m en sprongkracht 16 bij de eerste paal. Jens was weer lekker bezig. :D

3e2fd421d09255b9c0fe69534ba08eef.png

Geplaatst
7 uur geleden zei Nom de Guerre:

@Kyrill drie kapiteins op één middenveld is wellicht wat veel, n'est pas? Loper, sloper, creator, dat zou een leuk mantra kunnen zijn. Een speler die in beweging is, een speler die defensieve balans bewaakt en een spelmaker. In die 4-2-3-1 configuratie zou dit kunnen:

AMC > SS (loper)

MRC > DLP (spelmaker)

MLC > BWM (sloper)

Een andere optie is deze:

AMC > AP (spelmaker)

MRC > B2B (loper)

MLC > BWM (sloper)

Nog leuker wordt het als je die twee MC's een linie laat zakken naar DMC. Maak je niet druk om dat gat dat er ogenschijnlijk ligt, door de juiste rollen vul je dat prima in.

AMC > SS

DMRC > Regista

DMLC > Segundo Volante

En zo zijn er meer ideeën te bedenken. Met de veldbezetting die je hebt, vraag ik me af of je met genoeg mensen in de zestien komt, als het om de knikkers gaat. Is er voldoende penetratie (en dan heb ik het puur over FM), zijn er genoeg lopende mensen? Het geheel oogt nu statisch, disharmonisch, uit balans. 

Thnx maat thnx. Enige probleem en nadeel is veel middenvelders kunnen cm spelen en staan, flink minder kunnen DMLC bijvoorbeeld spelen, en nog minder beide. Een DM kan wel vaak CM, omgekeerd lang niet altijd het geval. Maar ga er zeker mee aan de slag. 

Geplaatst
4 uur geleden zei Kyrill:

flink minder kunnen DMLC bijvoorbeeld spelen, en nog minder beide.

Gewoon een MC op DM neerzetten, zo lang die maar een beetje sterk is en wat uithoudingsvermogen heeft. Die spelers van jou hebben genoeg talent om zo'n positie snel op te pikken. Na een wedstrijdje of tien à vijftien heeft die zo'n rol al te pakken. Anders nog extra training erbij, klaar.

Geplaatst
4 uur geleden zei Kyrill:

Thnx maat thnx. Enige probleem en nadeel is veel middenvelders kunnen cm spelen en staan, flink minder kunnen DMLC bijvoorbeeld spelen, en nog minder beide. Een DM kan wel vaak CM, omgekeerd lang niet altijd het geval. Maar ga er zeker mee aan de slag. 

Wat @Titanal zei, gewoon neerzetten als het qua attributen kan. 

Geplaatst

Nog twee wedstrijden voor het seizoen er op zit. Uitgeschakeld in halve finales Champions League, helaas.

Dus ik check net het record voor meeste doelpunten (gemiddeld) in één seizoen (alle competities) hier in het recordtopic. 'Nou, moet ie er de laatste 2 wedstrijden 13 maken. Kansloos!'

De volgende wedstrijd & wedstrijd daarna:

image.png.709a0fccb0de44dd5295f268935a1973.png & image.png.3be819d7ab65ca8f16b663d942e0a574.png

Ghehehehehe :t:

Geplaatst
14 uur geleden zei Nom de Guerre:

@Kyrill drie kapiteins op één middenveld is wellicht wat veel, n'est pas? Loper, sloper, creator, dat zou een leuk mantra kunnen zijn. Een speler die in beweging is, een speler die defensieve balans bewaakt en een spelmaker. In die 4-2-3-1 configuratie zou dit kunnen:

AMC > SS (loper)

MRC > DLP (spelmaker)

MLC > BWM (sloper)

Een andere optie is deze:

AMC > AP (spelmaker)

MRC > B2B (loper)

MLC > BWM (sloper)

Nog leuker wordt het als je die twee MC's een linie laat zakken naar DMC. Maak je niet druk om dat gat dat er ogenschijnlijk ligt, door de juiste rollen vul je dat prima in.

AMC > SS

DMRC > Regista

DMLC > Segundo Volante

En zo zijn er meer ideeën te bedenken. Met de veldbezetting die je hebt, vraag ik me af of je met genoeg mensen in de zestien komt, als het om de knikkers gaat. Is er voldoende penetratie (en dan heb ik het puur over FM), zijn er genoeg lopende mensen? Het geheel oogt nu statisch, disharmonisch, uit balans. 

Dank  heb nu zo ingesteld zoals je kan zien, op hoop van zegen!

13 uur geleden zei Thomassje123:

9520d06e2ed7a01e915c5b3b125bfb14.png

De reputaties van de andere clubs begint ook steeds beter te worden. Alles boven de 6400 zit op 3,5 ster reputatie

Over nine thoussaandd lekker Thomas, nu de andere teams nog!

12 uur geleden zei Fantasy:

Och jongens, we gaan wel een end of an era in hier hoor :classic_sad:

image.png.ec0d3572e18cacad3254d86eec5680cc.png

Gelukkig staat er wel een nieuwe lichting klaar al :classic_biggrin:

image.png.ab710e810976943ca8b43a5cd3d05193.png

Ja maar is niet het zelfde toch? MAar wel fijn de nieuwe lichting er is. Yildrim is een GOAT/LEGEND _O_

10 uur geleden zei Djordison:

Back-2-back en naar bed. 1.90m en sprongkracht 16 bij de eerste paal. Jens was weer lekker bezig. :D

3e2fd421d09255b9c0fe69534ba08eef.png

Netjes netjes zeg, gefeliciteerd.

9 uur geleden zei Thomassje123:

4aa7de5f4a2f26eac2ad9338277c6b1b.png

Eindelijk weer 3 punten omhoog

Lekker man lekker.

2 uur geleden zei Titan:

Gewoon een MC op DM neerzetten, zo lang die maar een beetje sterk is en wat uithoudingsvermogen heeft. Die spelers van jou hebben genoeg talent om zo'n positie snel op te pikken. Na een wedstrijdje of tien à vijftien heeft die zo'n rol al te pakken. Anders nog extra training erbij, klaar.

Hebt gelijk idd en zoals je hieronder kan zien heb er toch genoeg meer dan zat haha stuk of 7 voor  twee positie's, thnx!-!!

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Wat @Titanal zei, gewoon neerzetten als het qua attributen kan. 

Zie heirboben en onder maar idd ja, dank.

1 uur geleden zei neva:

Nog twee wedstrijden voor het seizoen er op zit. Uitgeschakeld in halve finales Champions League, helaas.

Dus ik check net het record voor meeste doelpunten (gemiddeld) in één seizoen (alle competities) hier in het recordtopic. 'Nou, moet ie er de laatste 2 wedstrijden 13 maken. Kansloos!'

De volgende wedstrijd & wedstrijd daarna:

image.png.709a0fccb0de44dd5295f268935a1973.png & image.png.3be819d7ab65ca8f16b663d942e0a574.png

Ghehehehehe :t:

Goed bezig zeg bro, lekker hoor. SCreentje van Al-Zaabi aub?

We gaan het nu zo doen!! Hopelijk is genoeg voor handhaving en eindelijk weer winnen!!

Heb squadplanner bijgevoegd hebben genoeg DM's gelukkig @Titan :)

20231008112330_1.jpg

20231008112555_1.jpg

20231008112559_1.jpg

Geplaatst
2 uur geleden zei neva:

image.thumb.png.39bb1a84bd40dfa55979cb4d37a37ea7.png

Netjes

Als je niet kan winnen van de aankomende kampioen en nummer 1, dan maar iig niet verliezen. Is toch degradatiestrijd geworden, spannend.

20231008141950_1.jpg

Geplaatst

e11a3f2ea67df44d1c37695b8d43bcbc.png

Ik word ook altijd geFM'd door die overpowerde schijt Engelse clubs :moop: 

EDIT:

b5a240ca4339562159fd79ede5798287.png

Klagen helpt maar over 2 wedstrijden wel dik verdiend naar de finale

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

5b31168a35de1f09116dd9edf995bc95.png

Eindelijk weer eens de CL finale bereikt en deze zelfs gewonnen (was weer even geleden)

Reputatie

65b3dbc02a20999f04ec1799e312bd3b.png

9ca64ac641be2c4b9ac6968b69321b6a.png

Onze reputatie is nu op de max. Samen met Inter hebben we 10.000 reputatie

Coëfficiënten

f31e05d5cb81d399ac38ea82126a0cdd.png

Oh ja, en dag Portugal :D 

d91f1e56044608eb684f72bb648a05f0.png

Geplaatst

Good to be back. Vriendin negeerde mijn appje. Bier. FM. CWC start zo meteen. Lets go! Fuck it all!

Guess what.. Totally wasted. CWC gewonnen.  Als ik het kan helemaal kapot dronken dan kunnen jullie alles winnne

image.thumb.png.d161c75504b5617f08949a673e51bf42.png

Edit:

Dit is sexo

image.thumb.png.632adb5955c6d85f1c3f30b74e298350.png

bewerkt door Rinus

Geplaatst

Ik heb me helemaal scheel gezocht op het forum, maar kan het topic nergens meer vinden.

Bestaat er nog een banner request topic hier?

Zo nee, wie o wie kan mij helpen? 

Thanks!

Geplaatst
Zojuist zei Mister Southpaw:

Ik heb me helemaal scheel gezocht op het forum, maar kan het topic nergens meer vinden.

Bestaat er nog een banner request topic hier?

Zo nee, wie o wie kan mij helpen? 

Thanks!

Zeker wel, in de novellebundel!