Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vorig seizoen beide duels verloren van ze, nu gelijk ereherstel/wraak,  heel fijn.

20231011140434_1.jpg

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
7 minuten geleden zei Titan:

Wat een onrealistisch spel, Ajax in de kwartfinale CL.

image.png.249150e7f5f3604b319355712cbbb0c9.png

Georgië ook lekker vertegenwoordigd.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Arezo:

Arsenal in de kwartfinale?!

Arsenal CL?

Edit: het wordt steeds gekker.

image.png.9008f04a0635f997b32ed37ca0cea5df.png

bewerkt door Titan

Geplaatst

Poeh, waren we er toch even dichtbij. Pas in de halve finale kregen we serieus tegenstand, namelijk Frankrijk. Daar konden we best meekomen. In de finale was het eenrichtingsverkeer.

20231011155938_1.thumb.jpg.17b3adc32cf533da932c109bd018ea30.jpg

Geplaatst
25 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Poeh, waren we er toch even dichtbij. Pas in de halve finale kregen we serieus tegenstand, namelijk Frankrijk. Daar konden we best meekomen. In de finale was het eenrichtingsverkeer.

Ik denk dat ze evengoed een standbeeld voor je gaan oprichten ergens in Pristina. Sowieso toujours toeterende auto's in de straten van Gjilan, Peja en Mitrovica. :D 

Geplaatst
58 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Net zo close als mij in FM20. Daar had ik op het WK 22 de finale verloren in de slotminuten tegen Spanje. Vedat Muriqi was mijn grote held

Geplaatst
3 uur geleden zei bas huijsmans:

Die 2e rangs clubs uit het buitenland zie je dan in de lijst neem ik aan? Als je op 'Club kiezen' drukt en je zoekt dan naar een club in de zoekbalk of waar dan ook, dan kan je die club als voorkeur doorgeven. De kans bestaat dan wel dat het niet goed komt, maar op die manier kan je veel makkelijker clubs aandragen

@Kevinoz87Precies dat. Ik selecteer dan op reputatie. Bekijk goed welke faciliteiten ze hebben en kies er dan eentje uit. :D Gotta catch 'em all!

Geplaatst
1 uur geleden zei Lensherr:

Net zo close als mij in FM20. Daar had ik op het WK 22 de finale verloren in de slotminuten tegen Spanje. Vedat Muriqi was mijn grote held

Muriqi is hier al een tijdje met pensioen. Zijn vervanger luistert naar de naam Artan Jusufi. 

Maar de echte held is natuurlijk sylejmani. Staat wel ergens in het building a nation topic. Wat een eindbaas. 

Geplaatst

Seizoen afgelopen (winterkalender) Hebben eigenlijk alles wel gewonnen wat er te winnen viel. Titel,  Nutteloze Ierse cups, SuperCup, UCL, CWC.

We staan eerste in de poule, dus lekker overwinteren in de laatste 16. Benieuwd hoe ver we komen. Nou, morgen of overmorgen maar eens verder. 2090 here we come! Nog 32 jaar en mijn save heeft de 100 jaren. 32 jaar is denk ik zo'n 400 uur, hehe. Maar vind 2000 uur FM21 wel prima zo. Nog 38 uur te gaan.

Geplaatst
7 uur geleden zei Arezo:

Arsenal in de kwartfinale?!

Niks raars aan. Zijn vooral goed in finales verliezen. 

Geplaatst

Ze beloofden me een toptalent in de spitspositie, maar er kwam een verdedigende middenvelder. Helaas geen Georgiër.

image.thumb.png.08157b3d91a190a369d7452bbc50d719.png

bewerkt door Titan

Geplaatst

Zo, ik weet niet wat hier afgelopen zomer gebeurd is, maar ik had me toch een muitende selectie. Normaliter heb ik het wel redelijk voor elkaar, eens in de zoveel tijd laat ik een mopperkont gaan als ik vervanger in huis heb, meestal houden de meesten zich wel koest en is het na de transferperiode gewoon weer een happy family. 

Deze zomer kreeg ik zowaar vijf formele transferverzoeken, de tandjes. 

Ik heb wel deze held gratis opgepikt :D :

image.thumb.png.d862707e6bb4cb29fe9471f9c01214e3.png

Best een prima spelertje. Maar er staat ook het verlies van een hoop (voornamelijk vleugel)spelers tegenover. 

image.png.df9af661c33f7eb9ca103cb7a2bd01c8.png

image.png.ff8b8336d81990cfa4030f9c7cbf2a25.png

Dit waren dus gewoon zes basisspelers. Penningmeester is wel happy trouwens.

Geplaatst

Ik speel met het volgende idee, maar ik hoor graag jullie hoe realistisch het is om dit voor elkaar te krijgen, of dat het enorm veel werk is. @Nom de Guerre @neva @Fabian. @Djurovski misschien hebben jullie er ervaring mee, mochten anderen dat hebben, alsjeblieft schiet er op los. 

Mijn favoriete club SC / BV Veendam zit sinds 2013 niet meer in game. Ik heb al wel vaker met de editor lopen 'prutsen' om dit in bepaalde edities voor elkaar te krijgen in het spel, maar na uren van enthousiast geknutsel, is het enthousiasme in game vaak ver te zoeken. Echter zou ik toch graag eens een keer goed willen starten en mijn geliefde BV Veendam weer naar grote hoogtes doen laten stijgen. 

Zien hier tips en trucs voor? Zodat ik dit ergens één op één over kan nemen? Of blijft het knutselen totdat ik het heb zoals ik het graag wil. Vooral logo's en shirts en een stuk geschiedenis zijn het belangrijkste om lekker te kunnen spelen. 

Spelers met een geschiedenis terughalen naar de club is niet het meest ingewikkelde.

Mochten er andere wel eens met hetzelfde idee hebben gespeeld of er ervaring mee hebben, Spam me! 

Thanks alvast! 

Geplaatst

@Kevinoz87 weet niet of dit je helpt, maar ik doe dit iedere FM editie met RBC. Enige verschil/geluk is dat RBC nog gewoon in de game zit, waardoor historie en clubgegevens e.d. in stand zijn gehouden. Dat maakt de situatie met jouw wens anders en de impact een stuk lager.

Zelf lukt het me (om motivatie-redenen) nooit om meer dan 3 seizoenen te spelen, dus ik gebruik de editor om in de KKD te beginnen. Als je daar iets van tips/hulp bij nodig hebt, laat het gerust weten.

bewerkt door Jeffers

Geplaatst

Ik speel al jaren met het idee om alle oud-profclubs toe te voegen om ze vervolgens speelbaar te maken in een ander competitieformat. Nu heb ik daar nog geen tijd en energie ingestoken, maar HFC Haarlem, FC Wageningen moet echt super tof zijn. 

Geplaatst
3 uur geleden zei neva:

Zo, ik weet niet wat hier afgelopen zomer gebeurd is, maar ik had me toch een muitende selectie. Normaliter heb ik het wel redelijk voor elkaar, eens in de zoveel tijd laat ik een mopperkont gaan als ik vervanger in huis heb, meestal houden de meesten zich wel koest en is het na de transferperiode gewoon weer een happy family. 

Deze zomer kreeg ik zowaar vijf formele transferverzoeken, de tandjes. 

Ik heb wel deze held gratis opgepikt  :

image.thumb.png.d862707e6bb4cb29fe9471f9c01214e3.png

Best een prima spelertje. Maar er staat ook het verlies van een hoop (voornamelijk vleugel)spelers tegenover. 

image.png.df9af661c33f7eb9ca103cb7a2bd01c8.png

image.png.ff8b8336d81990cfa4030f9c7cbf2a25.png

Dit waren dus gewoon zes basisspelers. Penningmeester is wel happy trouwens.

nu er in de laatste podcast weer zo lyrisch werd gesproken over je tactiek ben ik wel erg benieuwd geworden.

Zou je hem willen delen?

Geplaatst
3 uur geleden zei Titan:

Ze beloofden me een toptalent in de spitspositie, maar er kwam een verdedigende middenvelder. Helaas geen Georgiër.

Die previews komen echt 9 van de 10 keer niet overeen met wat er daadwerkelijk doorkomt :-D

Wel heerlijk talentje overigens!

Geplaatst

image.thumb.png.34624cac717a814d57bcfb1130412c6a.png

Ben deze gast dus kwijt geraakt. Zit niet op te letten ofzo, denk ik. Inter hem een contract aangeboden. 3m gekregen. Wtf man. Is me nog nooit overkomen in deze bijna 2000 uur. Hele lekkere spelert wel. Geen idee wat zijn CA/PA is. Hoop 150 ofzo. Dan is de pijn al wat minder. ;e

Gelukkig heb ik deze nog. Mag volgend jaar minuten gaan maken.

image.thumb.png.f916e8dae1d6d2efa844eaf771736f57.png

bewerkt door Rinus

Geplaatst
1 minuut geleden zei Rinus:

image.thumb.png.34624cac717a814d57bcfb1130412c6a.png

Ben deze gast dus kwijt geraakt. Zit niet op te letten ofzo, denk ik. Inter hem een contract aangeboden. 3m gekregen. Wtf man. Is me nog nooit overkomen in deze bijna 2000 uur. Hele lekkere spelert wel. Geen idee wat zijn CA/PA is. Hoop 150 ofzo. Dan is de pijn al wat minder.

Afgaande op zijn CA gok ik dat deze wel een wat hoger PA heeft. Niet nog een back-up staan?