Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@Rinus meneertje is boos ik hem getutored heb voor on loan deal en vind het ''unfair'' ik heb hem boete van twee weken salaris heb gegeven. Die lul kwam tot een 5.9 toen ik hem tijdens wedstrijd eruit wisselde. Mijn -18 heeft geen zin dan blijft ie blijkbaar bij het 1e selectie staan, heb hem nu naar -21 overgezet, mag daar even leren hoe je wel moet/kan keepen :)

Dennis Seimen dus.

@Michiel RAFC dit al op zijn 15e nee dan is 30m niet overdreven nee. Vind ik niet iig.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

3 minuten geleden zei Michiel RAFC:

1107129323_ZinoPauly_Profiel.thumb.png.27723de5a1a12259dc8171e04ffc6cea.png

Zou het overdreven zijn om voor deze jongen 30 milj te betalen?

Dat vind ik altijd lastig te bepalen. Heb je zelf 600 miljoen in kas maakt het geen fluit uit en moet je het doen.

Heb je een TB van 25, moet je in je SB schuiven om het rond te krijgen en heb je zeven 30+'ers in je basis staan, zou ik het overslaan.

Ik redeneer zo: als geld geen issue is, waarom dan de vraag ;) 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kyrill:

@Rinus meneertje is boos ik hem getutored heb voor on loan deal en vind het ''unfair'' ik heb hem boete van twee weken salaris heb gegeven. Die lul kwam tot een 5.9 toen ik hem tijdens wedstrijd eruit wisselde. Mijn -18 heeft geen zin dan blijft ie blijkbaar bij het 1e selectie staan, heb hem nu naar -21 overgezet, mag daar even leren hoe je wel moet/kan keepen

Dennis Seimen dus.

@Michiel RAFC dit al op zijn 15e nee dan is 30m niet overdreven nee. Vind ik niet iig.

Lekker even, een maandje laten ofzo. Aangepakt worden. Daarna mag die weer minuten maken En anders hoppa doei :D

Geplaatst
4 minuten geleden zei Kyrill:

@Rinus meneertje is boos ik hem getutored heb voor on loan deal en vind het ''unfair'' ik heb hem boete van twee weken salaris heb gegeven. Die lul kwam tot een 5.9 toen ik hem tijdens wedstrijd eruit wisselde. Mijn -18 heeft geen zin dan blijft ie blijkbaar bij het 1e selectie staan, heb hem nu naar -21 overgezet, mag daar even leren hoe je wel moet/kan keepen :)

Dennis Seimen dus.

Ik vind het wel grappig om te zien hoe hard jij je spelers altijd aanpakt. Zelf heb je ook wel eens een slechte dag en vind je het ook niet rechtvaardig als je hard wordt aangepakt op het forum bijvoorbeeld. Moraal speelt ook een hele grote rol in FM hè en een slechte dag kan iedereen eens overkomen. No offense trouwens.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Rinus:

Lekker even, een maandje laten ofzo. Aangepakt worden. Daarna mag die weer minuten maken En anders hoppa doei

maand is veel maar wel paar wedstrijden.

1 minuut geleden zei neva:

Ik vind het wel grappig om te zien hoe hard jij je spelers altijd aanpakt. Zelf heb je ook wel eens een slechte dag en vind je het ook niet rechtvaardig als je hard wordt aangepakt op het forum bijvoorbeeld. Moraal speelt ook een hele grote rol in FM hè en een slechte dag kan iedereen eens overkomen. No offense trouwens.

Maatje je hebt goed punt. maar het is niet ''slecht dagje'' , verre van zelfs broer. Hij speelt al 1,5 seizoen regelrecht belabberd ;)

Terwijl we 85 miljoen voor hem hebben neergelegd. Ik heb hem al stuk of 6-7x aangesproken dat beter moet, en we helpen je aan betere vorm te komen. Dus je feedback is goed bedoeld maar het klopt in dit geval helemaal niks van, is niet erg maar het is wel zo.

Geplaatst

KOEKOEK!!!

20231013150249_1.thumb.jpg.1ef4f3eb128094ce9a41bd9640d0616b.jpg

Wat een jaar. Super zuur voor Sylejmani wel, hij grijpt voor de 2e keer in zijn loopbaan naast de CL-titel. Vorig jaar door een rode kaart te pakken en direct verantwoordelijk te zijn voor de verliespartij, dit jaar door van zijn oude clubbie te verliezen. Raakt die gewoon in wedstrijd 1 geblesseerd voor 3 week. Mocht daarna in de halve finale tegen Spanje, die we met 3-0 wonnen, invallen met nog 20 minuten te gaan en scheurt daar zijn achillespees af, waardoor die er 6 maanden uit is maar nog belangrijker: De finale niet mocht spelen. Die is voor mij speciaal, want we treden aan tegen Nederland.

Al in minuut 7 besluit Arlind Dibra, de rechtsback van mijn eigen club, dat het in interland nummer 100 tijd is voor zijn 1e doekpunt. In schril contrast staat de maker van de 2-0, Leonard Gashi, die best goed is, maar op competitieniveau in de Bundesliga niet verder komt dan 58 goals in 234 wedstrijden, die voor ons zijn 105e goal in zijn 126e interland maakt. 

Hier blijft het bij, dus pakken we ook onze eerste eindprijs met Kosovo. 

Geplaatst
1 hour ago, Aaron21 said:

Je kan je save gewoon meenemen naar FM24 hoor.

Ja maar bij een nieuwe versie neig ik toch naar een nieuwe save.

Geplaatst

Oké, twee jaar geleden had ik die topper in de opleiding, bleek een Nederlandse Sint Maartener. Even voor context: ik speel in San Marino, ook met het land, maar voor de competitieregels moet ik altijd 1 San Marinees opstellen. Ik ben dus erg gebaat bij een SM'er in de opleiding. 

Afgelopen jaar had ik geen goede preview, maar zaten er twee spelers die aardige sterren kregen en dus mogelijk voor de toekomst nuttig kunnen zijn. Nadeel: allebei Nederlanders.

En nu dames en heren, de beste intake die mijn Juvenes Dogana ooit gezien heeft:

image.thumb.png.b394ce7e0c1b6e3a2c9bf709466fbdce.png

Ja, dat is heel zielig. Maar ja, ik ben ook weer hyped :D 

--

Oi, PSG, f*ck off

image.png.512b4d0036b26992c724bd0d610fd4bf.png

Geplaatst

Jongens. Geef me 3 kwartier. Dan laat ik jullie iets fantastisch zien.. Of juist niet. :t:

bewerkt door Rinus

Geplaatst

image.thumb.png.142c1182f8d2879bdfc2e1d17e012da2.png

image.thumb.png.10e2db91276b15b8846a5fdd0bc6413f.pngimage.png.82c706eea20232ea359eb7ccf39105c1.png

Het is maar wat je zelf wil geloven. Ik vind het ook frappant, maar ben er wel erg blij mee. Zo en dan won ik wat, jaren geduld, dan een aantal jaar tik-tak, en nu 4x achtereen. Beste save die ik ooit heb/gehad.

Geplaatst

Vorige seizoenen was het allemaal hosanna maar dit seizoen vrees ik het ergste

Murata is uitgeschakeld in de voorronde van de ECL. Dat is nog niet zo gek maar ook Tre Fiori heeft het niet gered in de laatste kwalificatieronde, er uit na strafschoppen tegen Club Brugge

Nu hebben we alleen naast ons Virtus en Juvenes Dogana in de Europa League met lastige lotingen.

Dit kan wel eens een heel tegenvallend seizoen worden

Geplaatst

Sterkte Thomas. Hier had ik twee teams in de nieuwe groepsfase Conference League. Eindigden beide bij de onderste vier. 2 en 4 punten.

Heel jaloers op @Titan en eigenlijk benieuwd wat hij heeft gedaan dat andere clubs in Georgië zo goed werden.

Geplaatst
6 minuten geleden zei neva:

Sterkte Thomas. Hier had ik twee teams in de nieuwe groepsfase Conference League. Eindigden beide bij de onderste vier. 2 en 4 punten.

Heel jaloers op @Titan en eigenlijk benieuwd wat hij heeft gedaan dat andere clubs in Georgië zo goed werden.

Zal zeker nog een post aan die vraag wagen komende week. Moet zeggen dat het op en af gaat. Volgens mij speelt sowieso mee dat Georgië als land al veel meer basis heeft dan San Marino, ook qua youth intake. De buitenlanderregel is iets wat over het algemeen goed uitpakt, al is het op den duur ook weer een nadeel (clubs blijven spelers te lang aan boord houden terwijl ze eigenlijk moeten doorselecteren). Ben serieus aan het overwegen om alle matige buitenlandse spelers op te kopen bij de clubs die Europees gaan spelen :D .

Geplaatst

Dit noem ik nog eens goede handel.

Mijn voorganger heeft Ferguson verkocht aan Burnley voor 29 miljoen, nu gaan we hem terugkopen voor 29.5 miljoen maximaal, en we krijgen net 3 miljoen van Burnley voor Evan vanwege een internationale clausule, heerlijk:<:cheer:

20231013200201_1.jpg

20231013200211_1.jpg

20231013200234_1.jpg

Geplaatst
6 uur geleden zei neva:

Oké, twee jaar geleden had ik die topper in de opleiding, bleek een Nederlandse Sint Maartener. Even voor context: ik speel in San Marino, ook met het land, maar voor de competitieregels moet ik altijd 1 San Marinees opstellen. Ik ben dus erg gebaat bij een SM'er in de opleiding. 

Afgelopen jaar had ik geen goede preview, maar zaten er twee spelers die aardige sterren kregen en dus mogelijk voor de toekomst nuttig kunnen zijn. Nadeel: allebei Nederlanders.

En nu dames en heren, de beste intake die mijn Juvenes Dogana ooit gezien heeft:

image.thumb.png.b394ce7e0c1b6e3a2c9bf709466fbdce.png

Ja, dat is heel zielig. Maar ja, ik ben ook weer hyped :D 

--

Oi, PSG, f*ck off

image.png.512b4d0036b26992c724bd0d610fd4bf.png

Janken.

image.png.8e2c11242311d47a0ec279bac9e00696.png

Geplaatst

@ArezoFeyenoord is uiteindelijk niet voor mij gegaan. Had wel Hartman bij Nice jarenlang, en heb bij Brighton Quinten Timber, gekocht voor 22 miljoen. Speelt vaak RB/DM/CM en CAM als het moet, en als goed is kan ie ook CV hahaaha.. Doet erg goed. In spirit ben ik deze save betrokken met Feyenoord iig ;c:checkit:

Geplaatst
16 minuten geleden zei Thomassje123:

fde7ca68ed6cec787025e071d23fe290.png

Alles vies met 1-0 winnen? Ik teken er voor :D 

Deed Koeman toch ook bij PSV vroegah?

Geplaatst
11 minuten geleden zei Rinus:

Deed Koeman toch ook bij PSV vroegah?

Het is ook mijn stijl in ieder geval. Verdedigend goed staan en alles 1-0 winnen. Daar kan ik echt van genieten :-D