Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ennn weer 2 prijzen erbij. De Duitse en Europese Supercup maakt dat ik 5 prijzen in 3 maanden gewonnen heb :cheer:

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

@Rinus meer dan uitstekend gedaan hoor. Je kan oprecht trots zijn. Ik zit nu al over de 1100 uur met FM23, terwijl ik vooral dieptepunt heb meegemaakt ipv echt duidelijke hoogtepunten haha :D

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

@Rinus meer dan uitstekend gedaan hoor. Je kan oprecht trots zijn. Ik zit nu al over de 1100 uur met FM23, terwijl ik vooral dieptepunt heb meegemaakt ipv echt duidelijke hoogtepunten haha :D

Dank je, kerel. Voel me eigenlijk wel zwaarmoedig. Weeïg. Ik weet dat het tijd is om te stoppen. Alles opgeslagen op twee externe SSD's, met al mijn andere belangrijke bestanden. Spel verwijderd ook. Behalve de grafische bestanden.

bewerkt door Rinus

Geplaatst
Zojuist zei Rinus:

Dank je, kerel. Voel me eigenlijk wel zwaarmoedig. Weeïg. Ik weet dat het tijd is om te stoppen.

Graag gedaan kerel, nergens voor nodig joh, je bent te streng voor jezelf(en dat is heel herkenbaar). 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Kyrill:

Graag gedaan kerel, nergens voor nodig joh, je bent te streng voor jezelf(en dat is heel herkenbaar). 

Dank je. Dit was toch echt MIJN beste save. Zoveel herinneringen, zoveel emoties. Ik weet nog mijn eerste UCL winst. Oh, man. 1200 uur lang aan Cork City bouwen, en daarna 800 uur lang verder de beste ooit worden. Ergers in een parallel universum loopt daar een 103 jarige Rinus rond met miljoenen op de bank, en heel wat mensen die tegen hem opkijken. The best no one ever was.

bewerkt door Rinus

Geplaatst
7 minuten geleden zei Rinus:

Dank je. Dit was toch echt MIJN beste save. Zoveel herinneringen, zoveel emoties. Ik weet nog mijn eerste UCL winst. Oh, man. 1200 uur lang aan Cork City bouwen, en daarna 800 uur lang verder de beste ooit worden. Ergers in een parallel universum loopt daar een 103 jarige Rinus rond met miljoenen op de bank, en heel wat mensen die tegen hem opkijken. The best no one ever was.

Tijd om nieuwe herinneringen te maken met een nieuw spel en nieuwe save :classic_cool:

Geplaatst
1 minuut geleden zei Mordurette:

Tijd om nieuwe herinneringen te maken met een nieuw spel en nieuwe save :classic_cool:

Misschien. Eerst wachten tot ik FM24 ergens voor 20 euro kan krijgen, of misschien win ik de MU actie wel. :D

Geplaatst

1092 uur

Onze eerste overwinning in 7 duels, werd de nodige tijd, opgelucht pff

20231019105740_1.jpg

Geplaatst
13 uur geleden zei Rinus:

Misschien. Eerst wachten tot ik FM24 ergens voor 20 euro kan krijgen, of misschien win ik de MU actie wel.

Ik heb je een PM gestuurd :classic_wink:

Geplaatst

Heb hier in seizoen 2 met Feyenoord ook een dubbeljob aanvaard om bondscoach van Servië te worden. Inmiddels 51e op de ranglijst, en niet geplaatst voor het EK. Kan ik wel wat mee denk ik.

Geplaatst

103 uur hier. Hele matige editie door een druk jaar en nergens echt de feeling te pakken gekregen. Heb echter wel wat leuke ideeën voor FM24, onder meer in Japan. 

Geplaatst

0 uur want heb hem helemaal niet :-D Japan trekt mij ook aan. Ik ga daar ook eens koekeloeren. Dat land heeft altijd iets mysterieus.

Geplaatst
56 minuten geleden zei Urbeto:

103 uur hier. Hele matige editie door een druk jaar en nergens echt de feeling te pakken gekregen. Heb echter wel wat leuke ideeën voor FM24, onder meer in Japan. 

Those a rookie numbers!

Geplaatst
1 uur geleden zei 007mark:

Heb hier in seizoen 2 met Feyenoord ook een dubbeljob aanvaard om bondscoach van Servië te worden. Inmiddels 51e op de ranglijst, en niet geplaatst voor het EK. Kan ik wel wat mee denk ik.

Nations League loting met Armenië, Slowakije en Zwitserland hoeft ook niet kansloos te zijn. Laatstgenoemde wel lastig, maar we gaan voor groepswinst.