Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik kreeg bij Peterborough in seizoen 2034/35 een speler uit Timor-Leste bij de jeugdinstroom. Hij kan er geen klote van, maar heb 'm toch laten debuteren, als eerste speler uit dat land in de PL. Gok ik dan maar ;) 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

image.png.00a39ab15403fc2ad9f2917b3d72230c.png

Hoewel ik hem ook vaak zat aan laat staan terwijl ik niet speel en zelfs wekenlang elke nacht een simulatie heb laten draaien, moet-ie het nog nipt afleggen tegen FM2014, dat 1305 uur op de teller heeft.

Geplaatst
10 minuten geleden zei neva:

image.png.00a39ab15403fc2ad9f2917b3d72230c.png

Hoewel ik hem ook vaak zat aan laat staan terwijl ik niet speel en zelfs wekenlang elke nacht een simulatie heb laten draaien, moet-ie het nog nipt afleggen tegen FM2014, dat 1305 uur op de teller heeft.

FM14 bij mij: 5073 uur :classic_laugh:

Geplaatst

image.png.3ad830bb599e4be2086c09e5cfb70655.png

Moesten winnen bij Newcastle om ons te plaatsen voor playoffs CL. Leek er tot de 88e minuut niet meer op. Na die goal gelijk Park the Bus gaan spelen, maar gelukkig tyfde Santi er nog twee bij <3 

Geplaatst

Hier niet een al te best jaar gehad! 

image.png.bf32490865a8a2373de0340c27b40855.png

FM22 viel ook tegen...

image.png.38291971909ee38c5afcbddcb8fde7ed.png

Bij mij staat FM18 bovenaan met 896 uur maar denk dat ik daar met FM24 wel overheen ga, zit inmiddels al over de 18 uur :D 

Geplaatst

Wat een competitievervalsing dit. WK dit jaar, ik speel nog voor alles mee (Porto 4e seizoen - FM20)

11 wedstrijden in April! 

Schermafbeelding2023-10-24om08_47_26.thumb.png.1da1549edda7c1a62a053f5e726d9f6c.png

Geplaatst

Na drie verloren finales tegen Bayern (2x) en United was het nu weer eens raak. Heerlijke thriller in de verlenging.

e71c1031db81d4af286eab3cd26f9d9a.png

Geplaatst

Weet iemand of FM23 ergens op een platform gratis is te vinden? Ik zie wel wat acties tot 11 oktober, maar misschien dat iemand hier wat weet. Heb een vriend enthousiast gemaakt en dacht laat hem mooi even prutsen met een gratis versie, maar ik vind hem zelf niet.

Thanks alvast!

Geplaatst

ok ik ben er helemaal klaar mee. Dacht even nog nieuwe savegame te doen terwijl iedereen op FM24 zit, maar al in match 1 zag ik het oude patroon. Keeper wordt gevraagd naar de targetman te spelen. Negeert dat en speelt naar de linksback. Die raakt de bal kwijt, tegengoal.  Zo voorspelbaar....

Waarom denk je dat ik vroeg naar de targetman te spelen? Wat is het nut van instructies als ze die toch niet volgen....

Ik heb uit FM23 echt veel minder mileage gehaald dan vorige edities, dus dan vraag ik me af of ik wel moeite zou doen voor 24

bewerkt door AntiChrist7

Geplaatst
10 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ik heb uit FM23 echt veel minder mileage gehaald dan vorige edities, dus dan vraag ik me af of ik wel moeite zou doen voor 24

Hier ook en FM22 viel mij ook al tegen maar beleef heel veel plezier aan FM24, vind het echt wel een verbetering!

Geplaatst

Is er iemand die mij misschien zou kunnen helpen? Ik ben op zoek naar iemand die handig is met PC's

Kan iemand mij helpen of de gouden tip geven om FM vanaf een externe harde schijf te spelen? 

Ik heb een nieuwe laptop met enorm veel restricties (werk) waardoor ik niks op de laptop zelf kan krijgen. Is er iemand die mij op weg kan helpen? 

Alvast bedankt! 

Verdere communicatie via PB i.p.v. hier (mocht dit bericht hier niet mogen staan, verwijder het gerust). 

Geplaatst
1 uur geleden zei Kevinoz87:

Is er iemand die mij misschien zou kunnen helpen? Ik ben op zoek naar iemand die handig is met PC's

Kan iemand mij helpen of de gouden tip geven om FM vanaf een externe harde schijf te spelen? 

Ik heb een nieuwe laptop met enorm veel restricties (werk) waardoor ik niks op de laptop zelf kan krijgen. Is er iemand die mij op weg kan helpen? 

Alvast bedankt! 

Verdere communicatie via PB i.p.v. hier (mocht dit bericht hier niet mogen staan, verwijder het gerust). 

Zou toch niet moeilijker moeten zijn dan Steam installeren op die drive, samen met alle games?

Geplaatst
3 minuten geleden zei Copywriter:

Wel jammer dat je geen opgeslagen games met editor data uit FM23 in FM 24 kan laden. 

Het werkt alleen als je met de standaard competities speelt. 

Hoe kom je tot deze conclusie? 

Geplaatst
8 minuten geleden zei Copywriter:

Wel jammer dat je geen opgeslagen games met editor data uit FM23 in FM 24 kan laden. 

Het werkt alleen als je met de standaard competities speelt. 

Nee hoor, ik heb games voorbij zien komen die een custom file meegenomen hebben en het gewoon perfect werkt.

Geplaatst
31 minuten geleden zei Mordurette:

Nee hoor, ik heb games voorbij zien komen die een custom file meegenomen hebben en het gewoon perfect werkt.

Bij mij werkte het helaas niet.

Geplaatst

FM23 nog, maar heb voor het eerst daarin de nieuwe CL-opzet gespeeld. Overwintering is gelukt, maar beetje gekke resultaten. Overperformance tegen sterke tegenstanders, terwijl ik tegen wat mindere tegenstanders op het eind misschien wel had moeten winnen.

image.png.40697dbebad945eb381a9c538ac4e5b6.png

image.thumb.png.94cf7c388e2894262f8a50ce37a6549f.png 

Niet verrassend overigens dat FC Utrecht het zo goed doet. Manager daar is Arne Slot :D

Geplaatst

Waar moet ik allemaal op letten om ervoor te zorgen dat ik goede jeugdintake krijg? Zit inmiddels op het einde van seizoen 3 en krijg maar geen fatsoenlijke intake. 

Mijn faciliteiten:

Trainingsfaciliteiten: 20

Jeugdaccommedatie: 18

Jeugdopleiding: 20

Jeugdwerving: 20

Mijn hoofd jeugdopleiding:

Werken met jonge spelers: 20

Spelerskwaliteiten beoordelen: 18

Spelerspotentieel beoordelen: 18

Geplaatst

Je zou nog stafleden kunnen aannemen voor de jeugd die een positief karakter hebben. Model Prof, Model Citizin, Resolute, Determined, Iron Willed. Hierdoor hebben jouw ingestroomde newgens een hogere kans op een positief karakter waardoor ze uiteindelijk meer kans hebben om hun PA te bereiken. Of dit uiteindelijk ook zorgt voor een betere instroom weet ik niet maar is het proberen waard. Verder echt ook puur geluk.