Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 28-10-2023 om 11:43 zei 007mark:

FM23 nog, maar heb voor het eerst daarin de nieuwe CL-opzet gespeeld. Overwintering is gelukt, maar beetje gekke resultaten. Overperformance tegen sterke tegenstanders, terwijl ik tegen wat mindere tegenstanders op het eind misschien wel had moeten winnen.

image.png.40697dbebad945eb381a9c538ac4e5b6.png

image.thumb.png.94cf7c388e2894262f8a50ce37a6549f.png 

Niet verrassend overigens dat FC Utrecht het zo goed doet. Manager daar is Arne Slot :D

Tussenronde geloot tegen Juventus, geen makkie zou je denken. Maar in de uitwedstrijd krijgen we even te maken met een Bullaude show, die speelde voor de geschorste Kökcü :< 

image.png.ec3fe5adef300a7f9ec9017fbd66e455.png

EDIT: Thuis ook 2-1 gewonnen en loting in laatste 16 is tegen FC Porto.

bewerkt door 007mark

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

image.png.b2f0c774bebf5f47c8892ccc6c6b1234.png

Stelde weinig voor dat Porto. Roque was geschorst, dus Fofana maar naar de spits...

Geplaatst

Hoppa, eerste prijs is binnen met Boca; gisteren gestart en direct de Supercup op het programma. Racing scoort even 2 keer uit een corner, absurd. 

Geplaatst
Op 10-6-2023 om 13:16 zei bas huijsmans:

Helaas heeft het niet zo mogen zijn om ons eerste Europese seizoen ooit meteen af te sluiten met de winst van de Europa League. Liverpool bleek nog net een maatje te groot. In een gelijkwaardige wedstrijd, waarin Liverpool wel iets de overhand had leek Roberto Fernandez zich in de 57ste minuut voor altijd in de boeken te schieten door de 1-0 voor Brera binnen te schieten. Echter stond hij een fractie buitenspel. Een minuut of 10 later scoorde Oscar Gloukh met een afstandsschot van een meter of 20 wat uit eindelijk de winnende bleek te zijn. Nu een seizoen zonder Europees voetbal dus hopelijk kan ik in de competitie hoge ogen gaan gooien. Nog een seizoen in een stadion van 300 man en daarna kunnen we echt door gaan bouwen.

image.thumb.png.c637aac4ab9c61a5697c8e7c876c9f84.png

Aha, zie je wel dat ik niet loog @bas huijsmans

Geplaatst
8 uur geleden zei xanderoo:

Aha, zie je wel dat ik niet loog @bas huijsmans

Oh dat is meer dan een jaar geleden chef. Dan weet ik toch niet meer of ik de Serie A binnenkwam met een stadion van 300 man of van 30.000 man :-D. Pff dat ik ook de Europa League finale heb gehaald met dat team zeg. Dat hield niet over gok ik. Misschien dat ik die save binnenkort weer eens ga inladen als ik hem nog heb haha

Maar ik denk dat je in Italië dan gaan regels er aan hebt verbonden of dat je dan in een X aantal seizoenen een stadion moet hebben waarin je aan de minimale faciliteiten moet voldoen. Maar dat is denk ik allemaal gewoon terug te lezen in de competitieregels van de Serie A in FM. In sommige landen zijn er inderdaad wel regels aan verbonden en moet je dan tijdelijk in een ander stadion spelen