Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
Zojuist zei Fantasy:

Wat werkt er niet?

Ik kan hem niet openen/vinden via Steam, terwijl ik dat ding vanochtend al ergens heb gekocht. 

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei aron24:

Ik kan hem niet openen/vinden via Steam, terwijl ik dat ding vanochtend al ergens heb gekocht. 

Heb je het nu over de reguliere of over de ingame editor? Want de reguliere is gratis bij mijn weten en de ingame editor kost (te veel) geld (tov de voorgaande jaren). 

Geplaatst
12 minuten geleden zei Fantasy:

Heb je het nu over de reguliere of over de ingame editor? Want de reguliere is gratis bij mijn weten en de ingame editor kost (te veel) geld (tov de voorgaande jaren). 

De ingame editor idd. Was idd een beetje duur, maar die werkt dus ook niet.

Geplaatst
Zojuist zei aron24:

De in-game editor, kun je alleen in-game openen ;) Je krijgt dan een potloodje rechtsboven in beeld, bij het menu. Je moet dan wel aan het begin van je save aangeven dat je wilt toestaan die te gebruiken.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Daniell:

De in-game editor, kun je alleen in-game openen ;) Je krijgt dan een potloodje rechtsboven in beeld, bij het menu. Je moet dan wel aan het begin van je save aangeven dat je wilt toestaan die te gebruiken.

Ah ja, was in de veronderstelling dat je die ook in Steam moest kunnen zien, maar dat is dus niet het geval. Bedankt voor de hulp in elk geval.

Geplaatst
  • Auteur
6 minuten geleden zei aron24:

Het is al gelukt volgens mij, maar FM afsluiten en opnieuw opstarten helpt vaak ook in dit soort gevallen :) 

Geplaatst

Vanavond ook beginnen met de nieuwe fm. Zit te denken aan Atalanta.

weet iemand de doelstelling van Atalanta?

Geplaatst

Hopelijk komt de echte Real Name Fix snel uit, dan ga ik een game starten met Lommel ofwel werkloos als semi-prof.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Klus:

Hoe kan het dat de staff van Ajax nog niet up-to-date is?

Omdat ze daar geen licentie voor hebben, daarvoor dient de Real Name Fix...

Geplaatst

Spelen jullie met attribute masking aan of uit?

Langs de ene kant is er het argument van "je kan niet alle spelers ter wereld kennen", maar langs de andere kant ben ik het wel beu om naar spelers te zoeken en dan iemand uit provenciale te zien omdat zijn passing ergens tussen 8 en 16 ligt...

Geplaatst
2 minuten geleden zei glennix:

Wanneer is deze Real Name Fix normaliter beschikbaar?

Geplaatst
4 minuten geleden zei MarcFM1:

Wanneer is deze Real Name Fix normaliter beschikbaar?

Deze avond gaat die van Sortitoutsi uitkomen, volgens mij tussen 20u en 22u ongeveer. Voorlopig is er de Bèta Real Name FIx beschikbaar maar die is niet zo uitgebreid als de echte.

Geplaatst
9 minuten geleden zei glennix:

Ik heb de real names fix gedownload en erin gezet zoals beschreven maar de staff ontbreekt nog?... 

Nog een idee waar dit aan kan liggen?

Geplaatst
10 minuten geleden zei glennix:

Deze avond gaat die van Sortitoutsi uitkomen, volgens mij tussen 20u en 22u ongeveer. Voorlopig is er de Bèta Real Name FIx beschikbaar maar die is niet zo uitgebreid als de echte.

Dan wachten we hier even op @glennix 

Bedankt. 

Geplaatst
Zojuist zei Klus:

Ik heb de real names fix gedownload en erin gezet zoals beschreven maar de staff ontbreekt nog?... 

De 'echte' moet nog uitkomen, degene die voorlopig beschikbaar is is een Bèta versie. Er moeten dingen aangepast worden in de Editor en toen de Bèta uitwas was de Editor nog niet beschikbaar.

Geplaatst

Ik ben serieus aan het overwegen om met Athletic Club te starten met de fulltime release. Altijd al eens willen doen namelijk maar nooit door kunnen zetten. Nadeel is wel dat de meeste transfers eigenlijk al voor je bepaald worden door het beleid maar hierdoor kan je wel veel meer focussen op je eigen jeugdopleiding. 

bewerkt door Mordurette

Geplaatst
28 minuten geleden zei Klus:

Als je de staf van Ajax bedoelt, dan ga je die ook bij de full release niet krijgen. Moet een editor file voor komen, die ongetwijfeld gemaakt word door iemand.

Licentie dingetje dat de staf van Ajax er niet in zit ☺️

Geplaatst

Hier kan ik juist de reguliere editor niet vinden, klopt dat? Tips?

Jong Feyenoord de KKD in en dan gaan we los!

bewerkt door Brozai

Geplaatst
1 minuut geleden zei Aaron21:

als er patches komen, zijn die dan van toepassing op bestaande carrières?

Ja.