Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 minuten geleden zei CrisChivu:

Welke gebruike jullie dan voor de ajax staff?

In die van sortitoutsi is alles aangepast wat aangepast moet worden, ook de Ajax staff maar die is nog niet uit. Maar denk dat fminside ook nog met een update daarvoor komt. En de MU data update zit normaal ook geüpdatet staf van Ajax bij.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
7 minuten geleden zei CrisChivu:

Welke gebruike jullie dan voor de ajax staff?

Gewoon zelf nieuwe staff aannemen is minder werk en moeite:classic_ninja:;c

Geplaatst

Editor heb ik inmiddels; Vraagje: Weten jullie hoe het mogelijk is om de leeftijdsgrens in een jeugdcompetitie een jaar te verhogen? Hoor super graag!!!

Geplaatst
2 minuten geleden zei glennix:

Blijkbaar zijn er problemen om de Ajax staff in game te krijgen.

Kut, daar ging me avond. 

Geplaatst

Hoe kan ik de staf van mijn jeugdteam zien? Ik kan hier namelijk niet op klikken net zoals bij de staf van het 1e team. De verantwoordelijkheden voor de staf voor de jeugd heb ik al overgenomen maar het lukt nogsteeds niet..

image.png.9e2647f43a2e4fb4c078d3415d4c3aab.png

Geplaatst
40 minuten geleden zei glennix:

Blijkbaar zijn er problemen om de Ajax staff in game te krijgen.

Die zit al langer niet in FM, dus waarom zou dat nu een probleem zijn?

Geplaatst
7 minuten geleden zei Jotew:

Die zit al langer niet in FM, dus waarom zou dat nu een probleem zijn?

Bij de real name fix van sortitoutsi is dit allemaal toegevoegd. Maar er waren problemen om deze ingame te laten verschijnen maar het zou toch gelukt zijn nu.

De Real Name Fix van sortitoutsi is uit BTW. :happy:

bewerkt door glennix

Geplaatst

Moet je nog iets doen om je betasave speelbaar te houden? Bv. Logopacks, realname fixes overzetten. Of is dat pas nodig bij het starten van een nieuwe game?

Geplaatst
Zojuist zei 19CH98:

Moet je nog iets doen om je betasave speelbaar te houden? Bv. Logopacks, realname fixes overzetten. Of is dat pas nodig bij het starten van een nieuwe game?

Je kan je beta save gewoon doorspelen met de laatste update richting de full release. 

Geplaatst
Zojuist zei Jotew:

Je kan je beta save gewoon doorspelen met de laatste update richting de full release. 

Top, bedankt voor het snelle antwoord.

Geplaatst

Sinds deze FM 23 levert stay on feet dus blijkbaar ook veel gele en rode kaarten op....:classic_rolleyes::sorry:;e

Geplaatst
1 uur geleden zei Jerotelli:

Hoe kan ik de staf van mijn jeugdteam zien? Ik kan hier namelijk niet op klikken net zoals bij de staf van het 1e team. De verantwoordelijkheden voor de staf voor de jeugd heb ik al overgenomen maar het lukt nogsteeds niet..

Ah dit is nog steeds zo? Was in FM20 ook al zo. Zo uit mijn hoofd: linksboven bij staff in het algemeen "show all staff" (dus niet in deze sectie)

33 minuten geleden zei La Pulga:

Doet het.

Nu even wat skins en shit zoeken en dan gaan we beginnen.

Was dit onderdeel van de real name fix of een andere fix?

bewerkt door Chiemel

Geplaatst

@La Pulga veel plezier en succes. De lat met Ajax is al hoog met @Nom de Guerre in beta al 1 CL winst met ze en @Titan al twee, jou kennende zullen er ook veel prijzen gaan volgen. Ik nu ook paar uur opzitten met Arsenal voor als nog 1e of 2e op doelsaldo, maar zit wel in vormdipje...

Geplaatst
6 minuten geleden zei Chiemel:

Ah dit is nog steeds zo? Was in FM20 ook al zo. Zo uit mijn hoofd: linksboven bij staff in het algemeen "show all staff" (dus niet in deze sectie)

Was dit onderdeel van de real name fix of een andere fix?

Hier staat ie gewoon tussen, beetje die stapjes volgen en dan doet ie het.

https://sortitoutsi.net/content/61133/fm2023-licensing-and-real-name-fix

(mag wel linken toch?)

Geplaatst

Vandaag met Feyenoord begonnen. Wat hebben die een gruwelijk lekkere selectie voor FM zeg, Giménez is ongelofelijk goed en Kökçü is heel geil. 

Geplaatst

Ik ben met Lierse begonnen, wou eerst met Lommel beginnen maar die hebben een aantal spelers (wel een jaartje uitgeleend) die bijna of meer dan 10 miljoen waard zijn, dan is de fun er snel vanaf als je die kan cashen vind ik. De meest waardevolle speler bij Lierse is rond het miljoen waard.

Geplaatst
22 minuten geleden zei glennix:

Ik ben met Lierse begonnen, wou eerst met Lommel beginnen maar die hebben een aantal spelers (wel een jaartje uitgeleend) die bijna of meer dan 10 miljoen waard zijn, dan is de fun er snel vanaf als je die kan cashen vind ik. De meest waardevolle speler bij Lierse is rond het miljoen waard.

Zijn die niet geleend van manchester city (want zelfde bestuurders/algemene holding), en dus niet eigendom van lommel? Dus ik denk niet dat ze kunnen cashen. Het grootste voordeel dat ze hebben is dat ze inderdaad makkelijk spelers aan lage kost kunnen lenen. Maar Lommel is er voor de city group niet om te cashen, maarom makkelijk werkvegunningen te krijgen

zalstraks eens de game opzetten om te checken

Geplaatst
Zojuist zei AntiChrist7:

Zijn die niet geleend van manchester city (want zelfde bestuurders/algemene holding), en dus niet eigendom van lommel? Dus ik denk niet dat ze kunnen cashen. Het grootste voordeel dat ze hebben is dat ze inderdaad makkelijk spelers aan lage kost kunnen lenen. Maar Lommel is er voor de city group niet om te cashen, maarom makkelijk werkvegunningen te krijgen

zalstraks eens de game opzetten om te checken

In FM is dit niet goed uitgewerkt, in FM is er alleen een samenwerkingsverband en is Man City de moederclub. In FM zijn de meeste spelers eigendom van Lommel. Dit zouden ze in de toekomst in FM beter mogen uitwerken.

Geplaatst

Die xG werkt bij mij nog niet.

image.png.1a7245886daedb52480bd14e6faf096c.png

image.png.fe25a5e5e4dff597bc0c5e1e6f2178a3.png

• Verder nog niet gescoord uit een corner terwijl ik er wel veel krijg, dus daar moet ik ook nog even naar gaan kijken. Kan ik dat ook uit de Datahub info krijgen over corners? Dat kan ik niet vinden; of het zit er gewoon niet in of ik moet investeren in de analisten.
  • Tijdens een wedstrijd, is het Dug Out schermpje het enige schermpje waarin je tactische feedback krijgt van de assistent? In FM20 had je nog een heel apart scherm waar je naartoe kon. Niet dat ik per se iets mee doe.

bewerkt door Chiemel

Geplaatst
1 uur geleden zei glennix:

In FM is dit niet goed uitgewerkt, in FM is er alleen een samenwerkingsverband en is Man City de moederclub. In FM zijn de meeste spelers eigendom van Lommel. Dit zouden ze in de toekomst in FM beter mogen uitwerken.

ja, ik zie het nu ook. Lommel heeft idd paar spelers van een paar miljoen die uitgeleend zijn... Wss zijn ze irl effectief eigendom van lommel om limieten op uitleenspelers ofzo te omzeilen, terwijl ze natuurlijk gewoon onder de city group vallen. idd lame.