Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 uur geleden zei putdus:

Meer mensen met Atalanta bezig?

wat veel spelers in de verhuur zeg.

wat irritant dat je elke keer eerst met de zaakwaarnemer moet praten ipv gelijk contract aanbieden.

Ik skipte dit altijd, hebben ze hier iets in aangepast met de volledige release?

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
4 uur geleden zei dvsermelo:

Vraagje over een skin. Een paar edities was er een super chille white skin, zie de foto's hieronder. Weet iemand toevallig of er ergens een soortgelijke (in ontwikkeling) is. 

Degene met de juiste tip ben ik eeuwig dankbaar. ;) 

Ik heb deze gezien;

https://www.fmscout.com/a-google-light-fm23-skin.html

Echter zeggen de reacties dat het nog wat bugjes bevat.

Geplaatst
31 minuten geleden zei Superboeren:

Hoe bevalt de nieuwe game weer jungs? :D

Voorlopig nog niet veel gedaan..even wat spelers van Anderlecht bekeken en verder één wedstrijdje gespeeld om mijn tactiek even uit te testen. En verder alles al gedownload dat ik nodig heb, binnenkort eerste echte save eens opstarten en alle views beginnen opstellen zoals ik ze graag heb. Maar heb er wel zin in!

Geplaatst
1 uur geleden zei AntiChrist7:

is er ergens een manier om te downloaden zonder je te registreren?

Denk het niet.

Geplaatst
1 uur geleden zei RicardoKaka8:

Op Steam staan echt een hoop van die dingen zoals de real name fix. Verder rouleer ik heel erg veel, mede door het drukke schema. Bijlow, Geertruida, Hancko, Trauner en Giménez zijn vaste spelers. Kökçü had een moeizame eerste seizoenshelft (zit nu winterstop) mede door blessures. Op de flanken voorin en linksback nog steeds wel zoekende. 

Misschien een domme vraag, maar waar op steam zou dit moeten staan? Alles wat ik download is altijd van een website af haha. (logopacks en MU data updates)

Geplaatst
23 minuten geleden zei delichris:

Dat is toch nog niet officieël?

In FM is het wel doorgevoerd in ieder geval. 

Geplaatst
25 minuten geleden zei Steels:

Voorlopig nog niet veel gedaan..even wat spelers van Anderlecht bekeken en verder één wedstrijdje gespeeld om mijn tactiek even uit te testen. En verder alles al gedownload dat ik nodig heb, binnenkort eerste echte save eens opstarten en alle views beginnen opstellen zoals ik ze graag heb. Maar heb er wel zin in!

Je maakt er dit keer een lange game van? ;c Maar klinkt goed! Ik heb hem zelf nog niet aangeschaft omdat ik niet echt tijd heb voor een fatsoenlijke game. Maar ga hem zeker nog aanschaffen. 

Geplaatst
13 minuten geleden zei MarcFM1:

Misschien een domme vraag, maar waar op steam zou dit moeten staan? Alles wat ik download is altijd van een website af haha. (logopacks en MU data updates)

In de workshop kan je alle downloads vinden wat op Steam staat. 

image.thumb.png.f0dd91f76ef56c44b43bef0fc0d9f558.png

Ziet er een beetje zo uit. Zonder Charmander dan.

Geplaatst
5 uur geleden zei putdus:

Meer mensen met Atalanta bezig?

wat veel spelers in de verhuur zeg.

wat irritant dat je elke keer eerst met de zaakwaarnemer moet praten ipv gelijk contract aanbieden.

Nee putje, dat moet helemaal niet. Dat kan je doen, weet je waar je aan toe bent...

Je kan ook niet doen maar dan loop je risico je of A) Teveel salaris aanbiedt B) te weinig of C) Dat onderhandelingen stuk lopen. En wat is Atalanta hun doelstelling? Ik gok EL halen?

@Steels mag ik een mention van je aub wanneer je seizoen 2 hebt afgerond? :classic_love::t::cheer:

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
47 minuten geleden zei La Pulga:

image.png.c1f2c96eef9b211500c5df43e98219af.png

Lijkt wel of ik de vertalingen heb gedaan :D 

Dan moet je even bij je instellingen niet alleen de taal op Nederlands zetten, maar ook de 'Voorkeuren Taaldatabase'. Bovenaan voor Nederlands kiezen en dan staat bij dit soort berichten alles is het Nederlands verwacht ik.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Tim':

Dan moet je even bij je instellingen niet alleen de taal op Nederlands zetten, maar ook de 'Voorkeuren Taaldatabase'. Bovenaan voor Nederlands kiezen en dan staat bij dit soort berichten alles is het Nederlands verwacht ik.

Dat is even nieuw voor mij, thanks! 

Geplaatst
50 minuten geleden zei Kyrill:

Nee putje, dat moet helemaal niet. Dat kan je doen, weet je waar je aan toe bent...

Je kan ook niet doen maar dan loop je risico je of A) Teveel salaris aanbiedt B) te weinig of C) Dat onderhandelingen stuk lopen. En wat is Atalanta hun doelstelling? Ik gok EL halen?

@Steels mag ik een mention van je aub wanneer je seizoen 2 hebt afgerond? :classic_love::t::cheer:

Laten we eerst beginnen met seizoen 1

Geplaatst
1 minuut geleden zei Steels:

Laten we eerst beginnen met seizoen 1

Dat is ook nooit het probleem geweest! Je kan het! Veel plezier en succes!(y)

Tip om het ''minder'' saai te maken, zet muziek op wanneer je speelt koptelefoon , oortjes whatever dat doe ik al jaren en werkt zkr motiverend.

Geplaatst

Hoe kan je nou de In-Game Editor aanschaffen? Zie hier niks van terug in mijn interface, zowel startscherm als in de save. 

Geplaatst
39 minuten geleden zei FMspeler:

Hoe kan je nou de In-Game Editor aanschaffen? Zie hier niks van terug in mijn interface, zowel startscherm als in de save. 

Moet je apart op steam kopen. Dan wordt hij beschikbaar ingame tijdens een career

1 uur geleden zei JoelAjax:

Hij speelde als een komma?

Schermafbeelding 2022-11-09 om 17.14.29.png

Daar kan je wel een puntje aan zuigen /s :p

Geplaatst
3 uur geleden zei JoelAjax:

Hij speelde als een komma?

Schermafbeelding 2022-11-09 om 17.14.29.png

Dit is een van de reden dat ik altijd in het Engels speel 😂