Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Altijd vervelend als op de deadline day de directeur ingrijpt om een transfer goed te keuren. Van een basisspeler. 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Is er al een club en competitiename-fix beschikbaar? En indien die er niet is, kan die geïnstalleerd wonen tijdens je save of moet je dan een nieuwe save starten om die jusite namen te zien? 

Geplaatst
2 uur geleden zei Miz:

Is er al een club en competitiename-fix beschikbaar? En indien die er niet is, kan die geïnstalleerd wonen tijdens je save of moet je dan een nieuwe save starten om die jusite namen te zien? 

https://sortitoutsi.net/content/61133/fm2023-licensing-and-real-name-fix

https://fminside.net/downloads/editor-data/475-fminside-fm23-real-cup-competitions

Die zijn er hier.

Geplaatst
Zojuist zei Aaron21:

Wat moet ik nog allemaal hebben om te starten? Zijn er al skins, logopacks?

https://manutd.nl/wat-te-doen-voordat-je-je-eerste-fm23-save-start/

Logopacks kan je meenemen van de vorige FM (tenminste dat heb ik gedaan) 

Skins vind ik nog een beetje meh, gebruik zelf deze. 

https://www.fmscout.com/a-wtcs-fm23-skin.html

Maar uiteraard kan je zonder dat gewoon starten en later gewoon fixen. 

Geplaatst
8 minuten geleden zei La Pulga:

https://manutd.nl/wat-te-doen-voordat-je-je-eerste-fm23-save-start/

Logopacks kan je meenemen van de vorige FM (tenminste dat heb ik gedaan) 

Skins vind ik nog een beetje meh, gebruik zelf deze. 

https://www.fmscout.com/a-wtcs-fm23-skin.html

Maar uiteraard kan je zonder dat gewoon starten en later gewoon fixen. 

Je kan dat nog wijzigen tijdens een carrière?

Geplaatst
Zojuist zei Aaron21:

Je kan dat nog wijzigen tijdens een carrière?

Zeker, name fix is voor nu het belangrijkst. De rest kan je later nog aanpassen.

Geplaatst

Had het na één dag beta al aangegeven op dat SI forum maar helaas zitten de jeugdteams nog in de Beker van Belgie, knap lastig nu om met een amateurteam proberen tot aan de 6e ronde te komen.

Geplaatst
2 minuten geleden zei El-Presidente:

Is er toevallig al wat meer bekend over wanneer de PS5 (Console) versie uitkomt? 

Of zal dit nog maanden duren? 

Citaat

When is the Football Manager 2023 PS5 release date?

The Football Manager 2023 PS5 release date has been delayed. Sadly, no confirmed release date has been given for the PS5 version of the game. This is "due to unforeseen complications which have arisen during the submissions and approvals process" according to an official statement.

In the same statement, Miles Jacobson, studio director of Sports Interactive, explained that the development team is "devastated by" the delay and that the team will do "everything in [its] power to get this game into the hands of PS5 gamers" as soon as possible. We'll of course update this page with PS5 release date information as soon as it's confirmed.

Valt dus helaas nog niet te zeggen.... :(

@Daniell @Nom de Guerre @neva @Mordurette

Hoe kan hier overal 0 staan met zowel kansen tegen als voor, klopt toch niet? Is een bug dan toch?

20221109232608_1.thumb.jpg.11b7cb71a0db475e9e737431ad087016.jpg

20221109232605_1.jpg

20221109232611_1.jpg

20221109232613_1.jpg

Geplaatst
  • Auteur
3 minuten geleden zei El-Presidente:

Is er toevallig al wat meer bekend over wanneer de PS5 (Console) versie uitkomt? 

Of zal dit nog maanden duren? 

Dit brachten ze daar vorige week over naar buiten. Nadien heb ik er niets meer over gezien of gelezen. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Fantasy:

Dit brachten ze daar vorige week over naar buiten. Nadien heb ik er niets meer over gezien of gelezen. 

Bedankt voor je snelle reactie. 
Jammer dat er geen info meer verstrekt wordt! Sta te poppelen om het te spelen, nog even geduld...

Geplaatst
26 minuten geleden zei Kyrill:

Valt dus helaas nog niet te zeggen.... :(

@Daniell @Nom de Guerre @neva @Mordurette

Hoe kan hier overal 0 staan met zowel kansen tegen als voor, klopt toch niet? Is een bug dan toch?

Jep, is een bug. Zat ook in FM22. Het vreemde is dat het in bèta wel werkte. Tijdens wedstrijden worden CCC's nog wel geregistreerd maar daarna zijn ze allemaal op 0.

Geplaatst

Ik heb voor mijn tweede seizoen bij PSV een centrale verdediger nodig die echt topniveau en ervaring brengt. Bij FM22 hengelde ik Süle binnen na een seizoen, zo'n aankoop moet het zijn. Ik heb met Van de Ven, Zabarnyi en José Marsà al drie talentvolle CV's (speel ook met drie CV's) en nu wil ik er een leider bij zetten. Iemand een suggestie?

Geplaatst
26 minuten geleden zei Rob1981:

Ik heb voor mijn tweede seizoen bij PSV een centrale verdediger nodig die echt topniveau en ervaring brengt. Bij FM22 hengelde ik Süle binnen na een seizoen, zo'n aankoop moet het zijn. Ik heb met Van de Ven, Zabarnyi en José Marsà al drie talentvolle CV's (speel ook met drie CV's) en nu wil ik er een leider bij zetten. Iemand een suggestie?

Zijn er geen transfervrije verdedigers te vinden van een hoog niveau? 

Geplaatst
34 minuten geleden zei Rob1981:

Kon zelf De Vrij oppikken bij de start van S2 (tegen het einde van de transferperiode stond hij op de TL).

Geplaatst
19 minutes ago, neva said:

Kon zelf De Vrij oppikken bij de start van S2 (tegen het einde van de transferperiode stond hij op de TL).

Dat zou wel een mooie optie zijn. Hopelijk dient die zich nog aan!

Geplaatst
27 minutes ago, Mordurette said:

Zijn er geen transfervrije verdedigers te vinden van een hoog niveau? 

Helaas niet, misschien moet ik wat geduld hebben, zit nu in begin augustus, wellicht dat er wat leuke opties tegen het einde van de transfermarkt vrij komen.

Geplaatst
Op 8-11-2022 om 07:11 zei ElPrincipito:

Is er een manier om de ‘erestand’ te verwijderen? Dus dat jouw oude managers daar uit gaan? Heel het spel verwijderen en opnieuw installeren? Het is middels Steam en betreft FM20.

Niemand? Help deze hopeloze man even. Die krijgt na 3 weken zijn MacBook terug en wil ‘schoon’ weer aan FM beginnen.

Dank is groot.

Geplaatst
7 minuten geleden zei ElPrincipito:

Niemand? Help deze hopeloze man even. Die krijgt na 3 weken zijn MacBook terug en wil ‘schoon’ weer aan FM beginnen.

Dank is groot.

Weet niet of het zomaar mogelijk is. Wellicht een schone installatie (en dus ook je documenten map of waar alles op Mac opgeslagen wordt verwijderen). Dat is het enige dat ik kan bedenken.

Geplaatst
50 minuten geleden zei ElPrincipito:

Dank is groot.

Ik wordt zelfs niet opgenomen in de eregalerij, volgens mij omdat ik editor data files gebruik.. Ofwel omdat ik er zelf heb gemaakt (zou ik eens moeten uittesten)