Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het is mijn eerste papadag, de kleine slaapt weer en ik heb net MU weer een stuk rijker gemaakt.

Daar gaan we.

image.png

bewerkt door Bolderbast

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Veel plezier allemaal! Gisteren met Ajax begonnen. Eerst maar weer even alle staff moeten binnen halen. Zoals elk jaar weer :). Enige voordeel is dat je meteen de juiste poppetjes kan aannemen, ook qua persoonlijkheid etc. 

Geplaatst
20 minuten geleden zei Bolderbast:

Het is mijn eerste papadag, de kleine slaapt weer en ik heb net MU weer een stuk rijker gemaakt.

Daar gaan we.

image.png

De timing is real he.

Vrouw vanavond slaapdienst. Dat word doortrekken tot een uurtje of 3/4 vannacht. Ik wil jullie allemaal present.

Geplaatst
1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Dat moet toch wel te checken zijn? Zowiezo heeft Ajax een meer dan dubbele begroting IRL, dus lijkt het me niet geheel onwaarschijnlijk dat de salarissen van Ajax of in elk geval het budget daarvoor fiks hoger liggen dan bij Feynoord. 

Dat is ook te checken, maar Sports Interactive is lui. Volgens het jaarverslag van 2021-2022 had Feyenoord een salarishuishouding van 48,2 miljoen euro. PSV had een salarishuishouding van 55,1 miljoen euro volgens hun jaarverslag. Ajax gaf 110 miljoen uit aan lonen. Het klopt dus dat Ajax ruim het dubbele aan lonen uitgeeft in vergelijking met Feyenoord, maar 1/4de is echt een te groot gat. En dat PSV het dubbele uit zou geven als Feyenoord? Complete onzin als ik de jaarverslagen mag geloven.

Geplaatst
Zojuist zei larzz010:

Dat is ook te checken, maar Sports Interactive is lui. Volgens het jaarverslag van 2021-2022 had Feyenoord een salarishuishouding van 48,2 miljoen euro. PSV had een salarishuishouding van 55,1 miljoen euro volgens hun jaarverslag. Ajax gaf 110 miljoen uit aan lonen. Het klopt dus dat Ajax ruim het dubbele aan lonen uitgeeft in vergelijking met Feyenoord, maar 1/4de is echt een te groot gat. En dat PSV het dubbele uit zou geven als Feyenoord? Complete onzin als ik de jaarverslagen mag geloven.

Zou best kunnen hoor, ik ken de exacte bedragen niet. Wellicht dat dat corona jaar juist invloed gehad heeft.

Afijn, ook ik heb MU weer een paar centen opgeleverd en het staat te downloaden as we speak. 

Geplaatst

Huh hoe kan het dat de beta er al is? Game komt toch pas 8 november? Is het nu 2,5 week van te voren ipv 2 weken?
I am confused...

Zou zweren ik online las beta ''pas'' as dinsdag 25e komt?

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

Huh hoe kan het dat de beta er al is? Game komt toch pas 8 november? Is het nu 2,5 week van te voren ipv 2 weken?
I am confused...

Zou zweren ik online las beta ''pas'' as dinsdag 25e komt?

sigames is gehackt, waardoor de beta nu al vrijgegeven is. 

Geplaatst
Zojuist zei MisterX:

sigames is gehackt, waardoor de beta nu al vrijgegeven is. 

Bedankt maatje :t::cheer:

Geplaatst

Fijne werkdag managers. Hier maar even lekker genieten in Barcelona. Gavi en Pedri zijn wel echt bazen.

Geplaatst

Oew, net de eerste paar oefenduels achter de rug. Achterin nog gatenkaas, maar ik speel met PSV, dus dat is best realistisch denk ik.

Geplaatst
  • Auteur
59 minuten geleden zei Schaduwspits:

Ja klopt, sorry kon even niet op het woord komen

Die is er (nog) niet van wat ik gezien heb. Meestal komen nieuwe features pas ook na/bij de officiële release, dus rond of na 8 november.

Geplaatst

Twijfel of nieuwe kopen en Beta spelen of nog even FM22. Iemand goede voors en tegens voor me?

Geplaatst

Jullie raden nooit wiens vriendin een weekendje weg is inclusief dochter waardoor iemand dus vanaf 13:00 los kan?

(jullie mogen 3x raden)

Gister heel even gespeeld, toen podcast opgenomen voor de fans en vanmiddag maar eens los. 

Geplaatst
20 minuten geleden zei delichris:

Zitten er veel fouten in de beta? Dat was toch wel ieder jaar een ding.

Qua taal is het toch een mengeling tussen engels en nederlands, ondanks dat ik de game in het engels heb gezet. Dat staat wel lelijk

Grootste fout die ik voorlopig gevonden heb is hoe overrated Lukaku is

Geplaatst
7 minuten geleden zei Arezo:

Jullie raden nooit wiens vriendin een weekendje weg is inclusief dochter waardoor iemand dus vanaf 13:00 los kan?

Niet die van mij. Zij heeft sowieso geen dochter... 

Geplaatst
8 minuten geleden zei Arezo:

(jullie mogen 3x raden)

Gister heel even gespeeld, toen podcast opgenomen voor de fans en vanmiddag maar eens los. 

1. @Fantasy

2. @MNie

3. @Mordurette

Ach alle drie fout. Nou dan zal ik het niet weten.

Geplaatst

Afgelopen nacht een beetje gelezen over nieuwe features en dergelijke en heb eigenlijk weinig spannende dingen gezien.

Is het de moeite waard? Hoe bevalt FM23 jullie? Zijn er mensen die me over de streep kunnen trekken?

Geplaatst
20 minuten geleden zei Arezo:

Lekker zeg :<

Geplaatst
20 minuten geleden zei Arezo:

(jullie mogen 3x raden)

Jij? Maar dan moet je vrouw het ook nog goed vinden dat jullie samen gaan fm-en lijkt me.

Geplaatst
37 minuten geleden zei Fantasy:

Die is er (nog) niet van wat ik gezien heb. Meestal komen nieuwe features pas ook na/bij de officiële release, dus rond of na 8 november.

Dankjewel! Ik zal waarschijnlijk wel meer dingen vragen aankomende weken haha:classic_rolleyes: