Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Transfer periode voorbij paar nieuwe aanwinsten

-isco

-schjelderup

-Martin de Roon

- fosu mensah 

Gakpo gelukkig toch weten te verkopen aan real. Ook sangare verkocht aan united. Toch nog geslaagde transfer periode🙂

Geplaatst
30 minuten geleden zei Dannyforza:

Transfer periode voorbij paar nieuwe aanwinsten

-isco

-schjelderup

-Martin de Roon

- fosu mensah 

Gakpo gelukkig toch weten te verkopen aan real. Ook sangare verkocht aan united. Toch nog geslaagde transfer periode🙂

Is Fosu Mensah nog een oké speler in FM dan? En Isco fysiek niet heel zwak?

Geplaatst
22 minuten geleden zei JoelAjax:

Is Fosu Mensah nog een oké speler in FM dan? En Isco fysiek niet heel zwak?

Fosu meer als backup en voor beker. Isco fysiek zwak maar voor de rest prima speler. Doet het erg goed😊

Geplaatst

Ik zie hier regelmatig passeren dat je via de spatiebalk een wedstrijd kunt simuleren. Hoe maak je dat mogelijk? Want dat lukt mij precies niet...

Geplaatst

Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat ik terug de opstelling moet bevestigen voor een wedstrijd? Ik heb per ongeluk aangeklikt om dat niet meer te vragen...

Geplaatst
42 minuten geleden zei glennix:

Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat ik terug de opstelling moet bevestigen voor een wedstrijd? Ik heb per ongeluk aangeklikt om dat niet meer te vragen...

Bij instellingen, dan linksonder op reset klikken, en dan confirmation dialogs.

Geplaatst

Toch weer erin getrapt om de nieuwe FM te kopen. Nu maar begonnen met Fredrikstad FK en eens kijken of ik met alle ploegen die aan het begin van het spel 9 landstitels hebben de tiende kan binnen halen. 'Op weg naar de eerste ster' challenge van vorig jaar.

Geplaatst
9 uur geleden zei Aaron21:

Hoe vind ik de transferlijst?

Scouting - player in range - edit search - en dan bij transfer status Listed aanduiden

Geplaatst

Deze guy is zo bizar goed. Zie hem maar weinig voorbijkomen hier op het forum als aanwinst, maar Güler is echt een heerlijke, typische nummer 10!

aOIVRft.png

Geplaatst

@dvsermelo In mijn game krijgt hij niet de speeltijd die hij nodig heeft om de fysieke attributen wat omhoog te krijgen. Technisch en mentaal is hij heel fijn. Als ik dit vergelijk met jouw fysiek is hij vooral qua uithoudingsvermogen, versnelling en snelheid een stukje beter. Bij mij is hij 20 en heeft hij 2 basisplaatsen en 6 invalbeurten gehad in de laatste 4 seizoenen.

image.png.33e2b33943790d842a417389efc2e45e.png

Heb het idee dat je hem echt moet halen als hij heel jong is en dan moet laten spelen of verhuren bij een team waar hij minuten maakt, anders kwijnt hij weg. 

Geplaatst
30 minuten geleden zei putdus:

Zijn er weer onbekende talenten voor weinig die uit kunnen groeien tot topspelers? 

image.png.6ca89a5a38e83ba3019aa1999a8b0585.png

Joris Manquant, 16 jaar en transfervrij. Met de juiste begeleiding en training wel een potentiële topper, denk ik.

image.thumb.png.05da71dd407da8c5ac79e54471b51414.png

Vladyslav Kravets, 17 jarige doelman uit Oekraïne. Ook transfervrij.

image.thumb.png.a26fb54388c35e7490f4f7e506a4f136.png

Daniil Savin. 17 jarige spits uit Oekraïne en ook hij heeft geen club.

Geplaatst
4 uur geleden zei Willem:

@dvsermelo In mijn game krijgt hij niet de speeltijd die hij nodig heeft om de fysieke attributen wat omhoog te krijgen. Technisch en mentaal is hij heel fijn. Als ik dit vergelijk met jouw fysiek is hij vooral qua uithoudingsvermogen, versnelling en snelheid een stukje beter. Bij mij is hij 20 en heeft hij 2 basisplaatsen en 6 invalbeurten gehad in de laatste 4 seizoenen.

image.png.33e2b33943790d842a417389efc2e45e.png

Heb het idee dat je hem echt moet halen als hij heel jong is en dan moet laten spelen of verhuren bij een team waar hij minuten maakt, anders kwijnt hij weg. 

Ik ben Fenerbahce en heb hem in seizoen 1 als 17-jarige veel, bijna elke wedstrijd, laten invallen. In seizoen 2 meer laten spelen vanaf de start en in seizoen 3 vaste basisspeler gemaakt. Ik laat hem ook al vanaf het begin trainen met dubbele intensiteit op 'Uithoudingsvermogen'.  

oXi3vxM.png

DA61Fxf.png

bewerkt door dvsermelo

Geplaatst
30 minuten geleden zei Mordurette:

image.png.6ca89a5a38e83ba3019aa1999a8b0585.png

Joris Manquant, 16 jaar en transfervrij. Met de juiste begeleiding en training wel een potentiële topper, denk ik.

image.thumb.png.05da71dd407da8c5ac79e54471b51414.png

Vladyslav Kravets, 17 jarige doelman uit Oekraïne. Ook transfervrij.

image.thumb.png.a26fb54388c35e7490f4f7e506a4f136.png

Daniil Savin. 17 jarige spits uit Oekraïne en ook hij heeft geen club.

De bovenste zit al bij monaco bij mij.

De andere twee heb ik niet.

Geplaatst

@dvsermelo @Willem 

Oh ja prijs alles bij elkaar, vooral in termijnen 22 miljoen.

Ik doe met jullie mee voor hem bij mijn Freiburg. Maar zo'n physical vind ik voor mijn Arsenal ongeschikt, maar met Freiburg moet prima kunnen.... :)20221113155632_1.thumb.jpg.1779b80db69a121ee0f2ebac0f9298e4.jpg

20221113155626_1.jpg

20221113155628_1.jpg

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
Zojuist zei Kyrill:

@dvsermelo @Willem 

Ik doe met jullie mee voor hem bij mijn Freiburg. Maar zo'n physical vind ik voor mijn Arsenal ongeschikt, maar met Freiburg moet prima kunnen.... :)20221113155632_1.thumb.jpg.1779b80db69a121ee0f2ebac0f9298e4.jpg

20221113155626_1.jpg

20221113155628_1.jpg

Heel nice. Als je hem genoeg speeltijd geeft en direct traint op fysieke aspecten wordt het echt een wereldtopper!

Geplaatst

Na een vierde plek vorig jaar ben ik inmiddels halverwege S2 met Rot-Weiss Essen. Het lijkt er opnieuw op alsof we promotie nét gaan mislopen. Merk dat ‘wisselvallige’ spelers (bij de omschrijving) dat dit jaar ook écht zijn. Wel een leuke uitdaging overigens. 🫡

Geplaatst
10 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Na een vierde plek vorig jaar ben ik inmiddels halverwege S2 met Rot-Weiss Essen. Het lijkt er opnieuw op alsof we promotie nét gaan mislopen. Merk dat ‘wisselvallige’ spelers (bij de omschrijving) dat dit jaar ook écht zijn. Wel een leuke uitdaging overigens. 🫡

Leuke uitdaging, succes!

Geplaatst
11 uur geleden zei SantiagoMunez:

Toffe uitdaging veel plezier en succes!