Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 12-11-2022 om 15:35 zei CrisChivu:

Zoooooo

Naamloos.png

Wooooow, dit is wel heel bizar. Mentaal verbeteren (volwassen worden), laten spelen en trainen en klaar. Niets meer aan doen

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

a1b6822e632abdd5e1dc15dba349abf0.png

Veel spelers moeten verkopen vanwege de financial fair play maar het is nou niet dat we er minder op zijn gaan worden. Wat een heerlijke overwinning deze :classic_love:

Geplaatst

Sinds FM22 ervaar ik op mijn laptop heel veel problemen met het downloaden van items uit de Workshop, zeker wanneer die in een pack zitten. Ook per item uit een pack downloaden, komt maar niet goed door. Hooguit 25% van de items krijg ik daadwerkelijk gedownload.

Is er iemand die voor mij een zootje items uit Steam wil downloaden en die in een gecomprimeerde map wil delen? :D

Geplaatst
9 minuten geleden zei Titan:

Sinds FM22 ervaar ik op mijn laptop heel veel problemen met het downloaden van items uit de Workshop, zeker wanneer die in een pack zitten. Ook per item uit een pack downloaden, komt maar niet goed door. Hooguit 25% van de items krijg ik daadwerkelijk gedownload.

Is er iemand die voor mij een zootje items uit Steam wil downloaden en die in een gecomprimeerde map wil delen?

Stuur maar PM met wat je nodig bent, downloaden via mega.nz lukt wel? 

Geplaatst

Typisch Kyrill duel.....

Verliezen bij de nummer laatste als de nummer 1 zijnde, en al hun kansen vliegen erin...

20221114181022_1.jpg

Geplaatst
27 minuten geleden zei AjaciedBart.:

Kan je 5x wisselen tijdens een wedstrijd? In de JC Schaal kan ik namelijk maar 3x wisselen. 

Heb je 1 speler per keer gewisseld? Je mag namelijk maar maximaal 3 wisselmomenten gebruiken (excl. rust)

Geplaatst
1 minuut geleden zei 19CH98:

Heb je 1 speler per keer gewisseld? Je mag namelijk maar maximaal 3 wisselmomenten gebruiken (excl. rust)

Hmm misschien deed ik daar iets fout indd! 

Geplaatst
13 uur geleden zei Nom de Guerre:

Een fantastische goal. Toch zie ik dit zo vaak misgaan dat de speler de kans verprutst, terwijl hij hem simpel breed kan liggen op de man die ongedekt de 16 binnen dendert. 

bewerkt door Thymen

Geplaatst

Vanaf vandaag stottert mijn FM23 enorm tijdens wedstrijden. dat was hiervoor niet, terwijl ik niets veranderd heb aan instellingen/database etc. Anderen ook last van?

Geplaatst
  • Auteur
30 minuten geleden zei Niejo101:

Vanaf vandaag stottert mijn FM23 enorm tijdens wedstrijden. dat was hiervoor niet, terwijl ik niets veranderd heb aan instellingen/database etc. Anderen ook last van?

Dat had ik laatst ook. Pc opnieuw opgestart en nadien deed het het weer als vanouds. 

Geplaatst

Nog voor mijn eerste save is opgestart met Benfica, ben ik al aan het twijfelen om toch gewoon werkloos te starten en zo te zien waar ik terecht kom. 

Geplaatst
11 minuten geleden zei Steels:

Nog voor mijn eerste save is opgestart met Benfica, ben ik al aan het twijfelen om toch gewoon werkloos te starten en zo te zien waar ik terecht kom. 

Op deze manier kan je nooit een knappe FM save hebben hè. Ga gewoon eens beginnen met spelen en speel tenminste één seizoen met die club of simuleer het eerste jaar en kijk dan waar je aan de slag wilt.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Mordurette:

Op deze manier kan je nooit een knappe FM save hebben hè. Ga gewoon eens beginnen met spelen en speel tenminste één seizoen met die club of simuleer het eerste jaar en kijk dan waar je aan de slag wilt.

Haha ja I know, ga denk ik eerst eens een save laden en wat rondkijken naar leuke clubs en dan vermoedelijk werkloos starten, die hele voorbereiding is dan gelukkig al achter de rug :p

Geplaatst

@Nom de Guerre voorheen las ik de (tactische) verhalen op jouw website erg graag. Heb je daar nog nieuwe content voor in petto? En/of aanraders van sites / Twitter accounts met tactische deepdives die ik kan volgen?

Geplaatst
9 minuten geleden zei Jeffers:

@Nom de Guerre voorheen las ik de (tactische) verhalen op jouw website erg graag. Heb je daar nog nieuwe content voor in petto? En/of aanraders van sites / Twitter accounts met tactische deepdives die ik kan volgen?

Ik wil gaan schrijven over mijn tactische identiteit, beweging met en zonder bal en wat stuff over 4-1-2-3-0 en 4-2-4-0. Het idee is er. Ik kan je vanuit thuis wel linken naar anderen.