Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
10 uur geleden zei dvsermelo:

Ik klaag niet.

OnEQx67.png

Ik heb net mn 1e youth intake met Feyenoord... valt mij ietwat tegen haha. 2 redelijk goede spitsen (Amerikaan en Nederlander), maar de rest is drama.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
17 uur geleden zei Willem:

Giovanni Di Lorenzo naait me even zeg, was nog prima geweest op rechtsback voor een jaartje maar hij kiest voor AC Milan. Had hem een contractverlenging aangeboden maar meneer laat ons in de steek voor het noorden van het land :nono:

image.png.520460605d7ec2d061a6bef23280dbd5.png

B team in ermee ;c Komt er deze FM ook nog een novelle van je kant? Die mis ik momenteel wel :classic_blush:

Geplaatst

@Glenn08  Er komt wel weer een novelle aan :D Eerst altijd even een game om PSV erbovenop te helpen (dat is gelukt, nadat ik kampioen met ze werd wist Brendan Rodgers 3 titels te pakken, nu is helaas Mark Van Bommel weer coach en is Marc Overmars TD...). Vanuit daar dus doorgestroomd naar Napoli, daarmee de CL gewonnen dus in principe is alles afgevinkt om een start te geven aan een nieuw verhaal :classic_ninja:

Geplaatst
1 uur geleden zei Willem:

@Glenn08  Er komt wel weer een novelle aan :D Eerst altijd even een game om PSV erbovenop te helpen (dat is gelukt, nadat ik kampioen met ze werd wist Brendan Rodgers 3 titels te pakken, nu is helaas Mark Van Bommel weer coach en is Marc Overmars TD...). Vanuit daar dus doorgestroomd naar Napoli, daarmee de CL gewonnen dus in principe is alles afgevinkt om een start te geven aan een nieuw verhaal :classic_ninja:

Ja volgde je game hier wel zo wat mee. Wel top dat er weer een novelle zit aan te komen! En ook blij te horen dat PSV ongekende hoogtes gaat kennen met de Mark(c)jes. ;c

Geplaatst

image.png.6aa75f5f7d6bf294808ffc3e92a702d3.png

eindstand van mijn 2e premier league seizoen, heel erg tevreden over en nu voor volgend seizoen de focus op de kwalificatie voor Europees voetbal.

Geplaatst
12 uur geleden zei putdus:

Iemand future screenshot van Amar Dedić?

2028

image.thumb.png.8b7bdf8727038158239da722f4b5e2d4.png

Geplaatst

Juni 2026. Van Rosenborg de stap naar Ajax gemaakt. Genoeg werk aan de winkel in Amsterdam, want die selectie slaat nergens op. Doorselecteren hebben ze niet gedaan en spelers die zijn gehaald komen (veel) te kort. Ron Schallenberg, really?

504351761_Schermafbeelding2022-12-09om09_52_27.thumb.png.21ec3416cdb837c567305f100d010679.png

Geplaatst

Even mijn pareltjes showen halverwege het derde seizoen:
image.thumb.png.d2d79477c2c1abf0af7cd4bb80493db2.png
Onbetwiste nummer één, wilde graag naar United maar heb met hem een prijs van 91 miljoen afgestemd. Ghehe :D 

image.thumb.png.40f8fd1db86677510cfa6fec3bf3b7fe.png

Schjelderup. Mijn assistkoning. Seizoen 1 19 assists, seizoen 2 15 assists en dit seizoen weer op 8 assists. Ook met zijn goals erg belangrijk en nog altijd pas 20 jaar jong. :D 

image.thumb.png.f4af8da4bba52971350abe6cb26e6108.png

Endrick moest ik natuurlijk ook even uitproberen. Heeft nog wel een lange weg te gaan maar heeft de pech dat Fofana alle pannen van het dak afschiet en dat Patson Daka een uitstekende back-up is.

image.thumb.png.0c7d65f2dcffaf078d830d87e77863a6.png

Angelo is nog zo'n gekke Braziliaan. Op zijn 19e in 42(4) wedstrijden al 16 goals en 14 assists en nu staat de teller na 20(3) wedstrijden alweer op zowel 11 goals als assists.

image.thumb.png.c3dfe2502eedbe1ae1eb3b34aefb07d0.png

Filip Krastev, deze man is echt een must have. Zag m voorbij komen bij Lommel en twijfelde niet om hem voor 16 miljoen op te pikken. Wat is dit een parel op mijn middenveld zeg. :< 

image.thumb.png.9a912e327daea4375c3c2b9af1b5786e.png

Datro Fofana, mijn must have in iedere game. Deze man is zo ongekend goed, waarbij zijn fysiek natuurlijk vooral opvalt. Seizoen 1 38(2) 13 goals en 8 assists, seizoen 2 42(4) wedstrijden 41 goals en 6 assists :< en nu staat de teller op 19(2) wedstrijden 22 goals en 5 assists. Ik kon niet anders dan met hem eindigen natuurlijk. :D 

Geplaatst
Zojuist zei Jotew:

Wat kost die Datro Fofana nog in seizoen 1? @ReneLeBlanc

Inclusief bonussen 8,75 miljoen betaald volgens mij? Met wat bonussen dus heb 5 miljoen ofzo vast betaald die ook weer gesplitst was in termijnen. 

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Even mijn pareltjes showen halverwege het derde seizoen:
image.thumb.png.d2d79477c2c1abf0af7cd4bb80493db2.png
Onbetwiste nummer één, wilde graag naar United maar heb met hem een prijs van 91 miljoen afgestemd. Ghehe  

image.thumb.png.40f8fd1db86677510cfa6fec3bf3b7fe.png

Schjelderup. Mijn assistkoning. Seizoen 1 19 assists, seizoen 2 15 assists en dit seizoen weer op 8 assists. Ook met zijn goals erg belangrijk en nog altijd pas 20 jaar jong.  

image.thumb.png.f4af8da4bba52971350abe6cb26e6108.png

Endrick moest ik natuurlijk ook even uitproberen. Heeft nog wel een lange weg te gaan maar heeft de pech dat Fofana alle pannen van het dak afschiet en dat Patson Daka een uitstekende back-up is.

image.thumb.png.0c7d65f2dcffaf078d830d87e77863a6.png

Angelo is nog zo'n gekke Braziliaan. Op zijn 19e in 42(4) wedstrijden al 16 goals en 14 assists en nu staat de teller na 20(3) wedstrijden alweer op zowel 11 goals als assists.

image.thumb.png.c3dfe2502eedbe1ae1eb3b34aefb07d0.png

Filip Krastev, deze man is echt een must have. Zag m voorbij komen bij Lommel en twijfelde niet om hem voor 16 miljoen op te pikken. Wat is dit een parel op mijn middenveld zeg.  

image.thumb.png.9a912e327daea4375c3c2b9af1b5786e.png

Datro Fofana, mijn must have in iedere game. Deze man is zo ongekend goed, waarbij zijn fysiek natuurlijk vooral opvalt. Seizoen 1 38(2) 13 goals en 8 assists, seizoen 2 42(4) wedstrijden 41 goals en 6 assists  en nu staat de teller op 19(2) wedstrijden 22 goals en 5 assists. Ik kon niet anders dan met hem eindigen natuurlijk.  

Hoeveel betaalde je voor Endrick?

Geplaatst

Inclusief bonussen 8,75 miljoen betaald volgens mij? Met wat bonussen dus heb 5 miljoen ofzo vast betaald die ook weer gesplitst was in termijnen. 

Oooooh dat kan ik met mijn Lyn 1896 SK op het 4e niveau natuurlijk niet ophoesten ;e

Geplaatst
2 minuten geleden zei Aaron21:

Hoeveel betaalde je voor Endrick?

21 miljoen handje contantje. ;c Seizoen 2024/2025, belangstelling voor Datro begint op gang te komen (Dortmund, Man City, PSG, Leipzig, Spurs en Bayern allemaal in de race om zijn handtekening) en mocht Datro vertrekken gaat Endrick de basis in. Heb weinig geluk met newgens dus zal het voorlopig hiermee moeten doen. :D 

2 minuten geleden zei Jotew:

Oooooh dat kan ik met mijn Lyn 1896 SK op het 4e niveau natuurlijk niet ophoesten ;e

Haha, nee begrijpelijk. Maar ik zou zeggen hou m in de gaten. Misschien late game nog een optie. :< 

Geplaatst

Gimenez nooit de kans gegeven of beviel hij niet?

Welke skin btw?

bewerkt door MarcFR

Geplaatst
3 minuten geleden zei MarcFR:

Gimenez nooit de kans gegeven of beviel hij niet?

Welke skin btw?

Wel geprobeerd en in de beta game was Santi geweldig maar in deze game nooit uit de verf gekomen. Eerste seizoen gewoon eerste spits geweest en wel redelijk wat goals, maar door de komst van Angelo schoof Datro door naar de spits positie en Santi naar de bank. Scoorde trouwens wel veel in zijn eerste seizoen, maar ontwikkelde zich niet echt door. Tweede seizoen werd al veel minder en toen voor 9 miljoen naar Southampton laten gaan waar die het ook niet waarmaakt.

Skin is van Trung. :D Sorry had je eerdere vraag daarover even gemist

Geplaatst

image.thumb.png.5ce1b4e34741ad65cc81b7d9eb549acf.png

Pfoe, deze had ik niet verwacht. Breinburg is volgend jaar dus bij deze mijn eerste linksback en Redmond stuur ik nog een jaartje naar een betere club. :D 

Geplaatst

Voor het eerst dat deze prijs me opvalt. Misschien omdat die vuile overloper van een Di Lorenzo de prijs wint maar ergens verdient hij het wel. 

image.png.a89143c8566dac52b198c521e88d14b7.png

Geplaatst
50 minuten geleden zei Willem:

Voor het eerst dat deze prijs me opvalt. Misschien omdat die vuile overloper van een Di Lorenzo de prijs wint maar ergens verdient hij het wel. 

image.png.a89143c8566dac52b198c521e88d14b7.png

Vooral omdat ie zolang met jou als manager moest doen;c:mrgy::cheer:

Geplaatst

@Kyrill Ik kan me inderdaad voorstellen dat hij na 5 seizoenen moe werd van de opmerking:  'Welke Lorenzo? Di Lorenzo!' :classic_ninja:

Geplaatst

Ik heb het al eens in de helpdesk gevraagd, maar daar kijken minder mensen denk ik. Zou iemand van jullie weten hoe je het aantal goals van de AI in het algemeen verhoogt? Ik zie aan het begin van mijn games in bijna alle competities dat er in vergelijking met real life écht weinig gescoord wordt. Niet per se door mezelf, maar wel dus door veel andere teams. De eindstand in de Serie A (seizoen 1, zie hieronder) is het beste voorbeeld, gemiddeld 2,07 per duel... Ik hou van realisme en dit is onrealistisch laag, dus het haalt mijn spelplezier toch een beetje naar beneden. Iemand enig idee of meer mensen die hier last van hebben?image.thumb.png.0c9cdb6e723d5500025f42c6d8a48df2.png

bewerkt door KJHuntelaar9

Geplaatst
21 minuten geleden zei Willem:

@Kyrill Ik kan me inderdaad voorstellen dat hij na 5 seizoenen moe werd van de opmerking:  'Welke Lorenzo? Di Lorenzo!' :classic_ninja:

Hahahahhaah

Ik speel met fm mobiel met Partonepe(Napoli) ik heb voor 38  miljoen Frimpong gehaald. Dat is in feite begin seizoen 1 al de toekomstige vervanger van Di Lorenzo. Ik had bod van 40 miljoen op Di Lorenzo van Juve, ik wou 47 gingen ze niet akkoord mee, dan blijft hij maar mooi. Tot dusver gaat het heerlijk 2e in Serie A met 5 winst 3 gelijk 0 verlies. En in CL poule met Spurs, Frankfurt en Celtic 1e met 10 punten na 4 duels en 3 of 4 goals mee en 0 tegen. Khvicha  Kvaratskhelia is mooi en gaaf talent en natuurlijk Lozano, Oshimen niet te vergeten. Is /was bij jou Zielinski ook zo'n beest? Ik heb ook Ndombele te huur maar als Arsenal fan, ga ik die optie tot koop voor 30 miljoen uiteraard niet lichten ;c:mrgy:

@KJHuntelaar9 heb/had je dit probleem ook bij FM 21 en of FM 22?

En hoeveel seizoenen heb je dit al in FM 23?

Zelf heb ik hier geen last van? Ja oke het is City....

Maar ik heb hun als AI ook al gisteren in de CL 11-0 van Olympiakos zien winnen en paar seizoenen geleden 8-1 van Chelsea thuis. Als ik vanavond thuis ben zou ik eens kijken hoe bij mijn save in de Serie A gaat qua goals met de AI en dan zou ik je hier taggen :)

bewerkt door Kyrill