Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@KJHuntelaar9 Ik merk het ook vaak. In het eerste seizoen eindigden Ajax en Feyenoord op 64 en 58 goals en voor de rest op mijn PSV na niemand boven de 50. In Eredivisie 2021/22 waren er 4 teams die meer dan 50 keer scoorden naast 'De Grote Drie' en hadden Ajax en Feyenoord er 98 en 76.

@Kyrill Ik heb mijn team net helemaal gepost in Show je Team dus daar kan je het zien. Zielinski was redelijk goed bij mij maar niet sensationeel. 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
59 minuten geleden zei Kyrill:

@KJHuntelaar9 heb/had je dit probleem ook bij FM 21 en of FM 22?

En hoeveel seizoenen heb je dit al in FM 23?

Zelf heb ik hier geen last van? Ja oke het is City....

Maar ik heb hun als AI ook al gisteren in de CL 11-0 van Olympiakos zien winnen en paar seizoenen geleden 8-1 van Chelsea thuis. Als ik vanavond thuis ben zou ik eens kijken hoe bij mijn save in de Serie A gaat qua goals met de AI en dan zou ik je hier taggen :)

Om het uit te testen heb ik meerdere games opgestart en één seizoen gesimuleerd. In mijn eigen game heb ik tot nu toe één seizoen gespeeld. En incidenteel kunnen inderdaad wel hoge uitslagen plaatsvinden, maar over een heel seizoen zijn het dus vooral lagere uitslagen is mijn ervaring. Thanks alvast voor het kijken!

@Willem: exact. Ik vind dat echt verschrikkelijk irritant, het contrast met real life is heel groot. Maar om dat te fixen moet de match engine misschien veranderen en dat gaat 'm vrees ik niet worden. Het valt me ook op dat de AI-trainers niet altijd even aanvallend spelen, maar dat kun je zelf ook niet per team aanpassen natuurlijk. Bedankt voor het delen van jouw ervaring in elk geval en dat je het enigszins herkent.

bewerkt door KJHuntelaar9

Geplaatst
30 minuten geleden zei Djurovski:

Gedurfd hoor om nu een Argentijn te posten

Gelukkig is het een virtuele Argentijn haha

Geplaatst

77ac02bedd3c7aa91b22e9b746192515.png

c29946fec919e25f0648cbcc35339cab.png

Beetje een gekke tactiek maar het begin is niet slecht er mee

EDIT: Oh kak, dubbelpost. Dat was niet helemaal de bedoeling, sorry

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

Eurgh de eerste keer dat ik me plaats voor de CL (dankzij een gunstige loting in de voorronde, (rangers en Midtjyland) en dan is het dat lelijk 2024-2025 formaat. Dat er geen afvloeiing is naar europa league staat me echt wel tegen. Vorig seizoen halve finale conference, ik had gehoopt iets gelijkaardigs te kunnen doen in de EL. maar nee, ik ga gewoon op mijn kont krijgen van City, Juve, PSG en Leipzig :p

Herriner ik me fout of kreeg je vroeger ook meer prijzengeld voor groepsfase CL?

Geplaatst
16 minuten geleden zei AntiChrist7:

Eurgh de eerste keer dat ik me plaats voor de CL (dankzij een gunstige loting in de voorronde, (rangers en Midtjyland) en dan is het dat lelijk 2024-2025 formaat. Dat er geen afvloeiing is naar europa league staat me echt wel tegen. Vorig seizoen halve finale conference, ik had gehoopt iets gelijkaardigs te kunnen doen in de EL. maar nee, ik ga gewoon op mijn kont krijgen van City, Juve, PSG en Leipzig :p

Herriner ik me fout of kreeg je vroeger ook meer prijzengeld voor groepsfase CL?

Ik denk je fout herinnert want bij deze nieuwe opzet krijg ik alleen al 930K voor gelijkspel:mrgy:

Geplaatst
15 minuten geleden zei Kyrill:

Ik denk je fout herinnert want bij deze nieuwe opzet krijg ik alleen al 930K voor gelijkspel

Maar kreeg je niet 16m ofzo om je te plaatsen, en nu is het maar 14,5 ofzo

De dag dat Heerenveen gelijkspeelt tegen man City en PSG zal nog niet dit seizoen zijn :p

Geplaatst
20 minuten geleden zei AntiChrist7:

Maar kreeg je niet 16m ofzo om je te plaatsen, en nu is het maar 14,5 ofzo

De dag dat Heerenveen gelijkspeelt tegen man City en PSG zal nog niet dit seizoen zijn :p

Ik zou niet weten, sorry vriendje.  Ik ben tot dusver wel blij mee. Vorig seizoen eindigde ik met 1 schammel puntje in poule met AS Roma, Wolfsburg en Real Madrid. Nu ben ik 14e geworden met 14 punten, en heb ik net Salzburg geloot waar ik thuis eerder al 3-1 van won :D :)

@KJHuntelaar9 hier onder screens van mijn in game AI La Liga en Serie A, laatste 2 seizoenen. In het echt wordt al jaren door veel Serie A teams, meer gescoord dan in La Liga. Dat is hier helaas niet het geval. Er wordt ook bij mij helaas zoals je kan zien weinig gescoord in de Serie A...

Ik ben dan wel weer positief verrast over het aantal doelpunten in La Liga laatste 2 seizoenen, betreft Serie A dus net als bij jou weinig goals helaas... :(

20221210110624_1.jpg

20221210110631_1.jpg

20221210110651_1.jpg

20221210110656_1.jpg

Geplaatst

Na de uitschakeling van gisteren even snel in een game gestart met Oranje. Ik wil toch laten zien dat wij wel van Argentinië kunnen winnen. Ik zie tot mijn verbazing dat wij voor het WK een oefenwedstrijd tegen ze hebben. De eerste klap is een daalder waard.

639478f2cbc9f-oefen.png

Geplaatst
4 uur geleden zei AntiChrist7:

Hoe zit het precies in elkaar dan? Zit nog maar in mijn 2e seizoen, heb de 3e plek gehaald in de poulefase, maar vanaf seizoen 3 wordt het heel anders dus?

Geplaatst

Meer mensen last van het feit spelers considering hun options hebben, terwijl hun contract nog zeker 14-18 maanden loopt? En dat ze dan weigeren contract te verlengen? Mooi kut zeg, zijn allemaal spelers als Ben White eerder, nu Joa Veloso bij mijn Arsenal die nog jaar contract hebben + 2/3 maanden ik baal hier echt goed van pffffffff

Geplaatst
1 uur geleden zei Thomassje123:

b463c0f0ccffa35b48c66fcb34a6688b.png

Volgens mij is dit het verste wat ik ooit ben gekomen in FM denk ik. En ik ben nog lang niet klaar

31 minuten geleden zei Thomassje123:

c6cb32cbf0fd6bcf21b6bb1e694e855b.png

Holy shiiit , geweldig maatje (y)_O_

Geplaatst

Ik wou eigenlijk wachten met het aanschaffen van deze FM-editie tot ergens januari, maar door het WK kon ik niet meer wachten. ;c Eerste game zoals gewoonlijk weer met Ajax gestart. Suarez transfervrij na de winterstop teruggehaald, en dit doet 'ie in z'n eerste wedstrijd. :D

a5c3c86311ace643dcbd2a203b860870.png

Geplaatst
3 uur geleden zei Kyrill:

Meer mensen last van het feit spelers considering hun options hebben, terwijl hun contract nog zeker 14-18 maanden loopt? En dat ze dan weigeren contract te verlengen? Mooi kut zeg, zijn allemaal spelers als Ben White eerder, nu Joa Veloso bij mijn Arsenal die nog jaar contract hebben + 2/3 maanden ik baal hier echt goed van pffffffff

Ja zie ik ook wel. Vind 18 maanden op voorhand ook wel Bullshit. Zit je in je beste seizoen ooit, komt eind januari een gozer "he coach, niemand is in me geintresseerd, en mijn contract loopt nog anderhalf jaar, maar ik ga niet verlengen". Op het einde van het seizoen ok, mar toch niet dan....

3 uur geleden zei DavyPeeters:

Hoe zit het precies in elkaar dan? Zit nog maar in mijn 2e seizoen, heb de 3e plek gehaald in de poulefase, maar vanaf seizoen 3 wordt het heel anders dus?

Ja het wordt een league format waar je tegen een deel van de league speelt 8 matchen). in mijn geval brugge, kopenhage, psg, napoli, slavia praag, salzburg, man city en juventus. Maar wat me dus het meeste tegenstaat is dat je niet meer kan afvloeien naar de europa league, dus na die 8 wedstrjden zit mijn europees seizoen er zo goed alsop... je moet haast in de voorronde express verliezen om in de EL te geraken als je iets wilt winnen als kleiner team.

Geplaatst
31 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ja zie ik ook wel. Vind 18 maanden op voorhand ook wel Bullshit. Zit je in je beste seizoen ooit, komt eind januari een gozer "he coach, niemand is in me geintresseerd, en mijn contract loopt nog anderhalf jaar, maar ik ga niet verlengen". Op het einde van het seizoen ok, mar toch niet dan....

Ja het wordt een league format waar je tegen een deel van de league speelt 8 matchen). in mijn geval brugge, kopenhage, psg, napoli, slavia praag, salzburg, man city en juventus. Maar wat me dus het meeste tegenstaat is dat je niet meer kan afvloeien naar de europa league, dus na die 8 wedstrjden zit mijn europees seizoen er zo goed alsop... je moet haast in de voorronde express verliezen om in de EL te geraken als je iets wilt winnen als kleiner team.

Er gaan ook wel 24 ploegen door, dus je hebt bijna sowieso Europees na nieuwjaar als je een paar wedstrijdjes weet te winnen.

Geplaatst

Ik krijg wel eens zo een doelpunt tegen, centrale verdedigers die gewoon niet doorlopen. Waar komt dit door? Mijn CV's zijn matig, maar ligt het alleen daaraan?

Eerste 4 wedstrijden van het nieuwe seizoen ook al 4 penalties tegen, ook erg vervelend.

image.thumb.png.3aaa4da1572967dbe4b4fda8bb5b0d61.png

Geplaatst
3 uur geleden zei AntiChrist7:

Da’s idd minder! Hoopte volgend seizoen via de 3e plek in de Europa League te komen en daar eventueel voor een kwartfinale al gaan

Geplaatst
30 minuten geleden zei DavyPeeters:

Da’s idd minder! Hoopte volgend seizoen via de 3e plek in de Europa League te komen en daar eventueel voor een kwartfinale al gaan

Het "mooie" is wel dat als je zoals @Aaron21 aangeeft, je tussen plaatsen 8 en 24 eindigt, je nog naar een knockoutfase fase gaat (om te beslissen wie naast de eerste 8 naar de round of 16 gaan), en je daar wel 9M voor krijgt. maar kans is groot dat dat dus het einstation is (februari). Financieel dus wel leuker, maar sportief minder (wat ook de opzet irl is...)

ook het overzicht is compleet zoek. Ik weet tegen wie ik moet spelen omdat ik een mail kreeg, maar vraag me niet tegen wie bv real of milan moet spelen.