Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Nou, heb mede door allerlei randzaken nog niet het FM-gevoel te pakken gehad. Nu net wel weer even opgestart, dan maar weer deze:

image.png.dc118884f62a8406cbddcb272619a624.png

Geplaatst
38 minuten geleden zei Glenn08:

@Nom de GuerreZag wat voorbij komen in het pokeplayer topic. Maar hoe gaat het met je game? Nog plannen om ergens een overstap te maken?

Seizoen 6 is klaar, ik wil eerst de challenge voor 10 seizoenen bij een club halen. Vooralsnog zijn we er nog niet. Ik wil Millwall achterlaten als de grootste club van Londen.

Geplaatst

Bijna de voorbereiding rond gemaakt met Benfica 😅 tijd voor een nieuwe save! 

Werkloos of RSC Anderlecht? 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Steels:

:classic_laugh:

Werkloos is in jouw geval het beste. Geraak je misschien eens voorbij het half seizoen.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Steels:

Anderlecht :p 

Geplaatst
45 minuten geleden zei Steels:

Gewoon FM afsluiten en nooit meer aanraken, dat is voor jou misschien wel het beste

Geplaatst

7659c7012ff41669770cd8686fa11e90.png

Wat een bullshit wedstrijd weer wederom. Mijn spits mist een grote kans en even later is het 1-0 voor Liverpool. Wij creëren meer en Liverpool komt op 2-0. Nog niet per se iets aan de hand. Ik krijg een penalty en natuurlijk mis. En in de slotfase ook nog de 3-0. Dat Liverpool wint oke maar dit is echt geen 3-0 wedstrijd en elke keer gebeurt het weer

Ik ben zo dichtbij save scummen maar ik heb me in kunnen houden wederom maar het slaat gewoon weer helemaal nergens op

Het is het type save waar ik mee bezig ben anders was ik al lang met deze save gekapt

EDIT:

f65ac4e6e05225fc9ff180e7b0eb5e35.png

Hier de tactiek overigens. Gezien het wedstrijdverloop heb ik echt geen flauw idee wat ik hier anders had kunnen doen

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
1 uur geleden zei Steels:

Belgie, moet je tenminste geen voorbereidingen meer doen.

Geplaatst

Ik denk dat het tijd wordt (is volgens mij al van FM19 of 20 geleden) dat ik RSC Anderlecht terug op de kaart zet! 

Alter ego: Yohan Cabaye. 

Geplaatst
14 minuten geleden zei Steels:

Ik denk dat het tijd wordt (is volgens mij al van FM19 of 20 geleden) dat ik RSC Anderlecht terug op de kaart zet! 

Gemiste kans om Roberto Martinez te nemen...

Geplaatst
19 minuten geleden zei Steels:

Na die successen met Benfica mag dat geen probleem zijn. :checkit:

Geplaatst

als je een contract met een club voor jezelf onderhandelt, is het dan juist makkelijker om 10% of 90 % ´vereist percentage clubcompensatievoor baan als manager´ te doen als je relatief goedkoop wil overgenomen worden door een club

Geplaatst

20221211144148_1.thumb.jpg.af9e6222cad83d4329cb3458d411e2bb.jpg20221211121104_1.thumb.jpg.a3707f9ca4e71eeb6bc031305d9a8d97.jpg

We gaan hier gestaag omhoog met Almere City. Als het me lukt om eens een keer kampioen te worden dan is missie Almere City wel geslaagd.

Geplaatst
51 minuten geleden zei CrisChivu:

Wat is je team nu? @Gert

Zal de volgende keer als ik speel even screenshot doen. 

Geplaatst

Dag Forumleden!

ik heb een vraag over mijn save. ben nu 2x achter elkaar gepromoveerd. nu wil ik alvast een beetje voorwerk doen om te kijken of mijn team in ieder geval niet direct gaat degraderen. dit is mijn eerste LLM save dus ik weet nu ff niet meer zo goed wat ik moet doen. als ik dan naar de 2d Bundes liga kijk kijk ik naar de 2 beste teams en naar de 2 slechtste teams om zo een idee te krijgen wat voor kwaliteit je nodig hebt om te slagen. hebben jullie nog andere ideeën om zo goed mogelijk voorbereid te zijn voor het nieuwe seizoen? 

thnx alvast

2022-12-12.png

Geplaatst

Kan je in je huidige save competities van speelbaar naar niet-speelbaar zetten en zo ja, waar?

Geplaatst
Zojuist zei Aaron21:

Kan je in je huidige save competities van speelbaar naar niet-speelbaar zetten en zo ja, waar?

Bij competities toevoegen volgens mij.

Geplaatst
16 uur geleden zei CrisChivu:

Wat is je team nu? @Gert

Dit is mijn basis 11 nu:

02.jpg.81432e4a25aff2750c9f72a9cb75d15b.jpg

Lino er al vanaf het begin bij. Voorin een heerlijke spits met Mierez. Recordaankoop voor ons, maar maakt het waar. Decorte is een regen, welke echt hele mooie stappen zet. Middenveld is ook een genot. Morton transfervrij opgepikt, nadat hij 3 jaar geen club had (vreemd wel) en direct een sterkhouder op ons middenveld is. Koopmeiners die mooi met ons niveau meegroeit en als aanvoerder het ritme bepaald tussen verdediging en middenveld.

En nog wat moois om te melden. We mochten CL kwalificatie spelen als nummer 3. En in een bloedstollende verlenging wonnen we met 3-2, waardoor we naar de CL gaan. Nu nog enkele dagen om met geld te smijten, want de selectie mag wel wat versterkt worden dankzij de CL startpremies :D 

01.jpg.07791b3126345b941864328987d867c8.jpg

Geplaatst

Weet iemand wat de exacte regels zijn mbt van nationaliteit changen in real life . Ik las ooit dat je na 3 interlands mag changen maar niet op welke voorwaarden. Plus geldt dat ook voor spelers als ze al WK/EK of kwalifcatie hebben gespeeld?

Geplaatst
Op 11-12-2022 om 13:25 zei Thomassje123:

7659c7012ff41669770cd8686fa11e90.png

Wat een bullshit wedstrijd weer wederom. Mijn spits mist een grote kans en even later is het 1-0 voor Liverpool. Wij creëren meer en Liverpool komt op 2-0. Nog niet per se iets aan de hand. Ik krijg een penalty en natuurlijk mis. En in de slotfase ook nog de 3-0. Dat Liverpool wint oke maar dit is echt geen 3-0 wedstrijd en elke keer gebeurt het weer

Ik ben zo dichtbij save scummen maar ik heb me in kunnen houden wederom maar het slaat gewoon weer helemaal nergens op

Het is het type save waar ik mee bezig ben anders was ik al lang met deze save gekapt

EDIT:

f65ac4e6e05225fc9ff180e7b0eb5e35.png

Hier de tactiek overigens. Gezien het wedstrijdverloop heb ik echt geen flauw idee wat ik hier anders had kunnen doen

Met 9 tegen 4 op doel vind ik het niet gek

Geplaatst
8 minuten geleden zei Djurovski:

Met 9 tegen 4 op doel vind ik het niet gek

Toch vind ik het geen 3-0 wedstrijd met 1 hele grote kans van mijn spits en de gemiste penalty. 2-0 had ik nog wel best mee kunnen inkomen.

Het was echt zo'n wedstrijd waarin je tijdens de wedstrijd al kunt concluderen dat je hem gaat verliezen