Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
Op 11-12-2022 om 12:35 zei Steels:

Bijna de voorbereiding rond gemaakt met Benfica 😅 tijd voor een nieuwe save! 

Werkloos of RSC Anderlecht? 

Werkloos, dat is het realistisch. 

Geplaatst

Vind het heel lastig wie te kopen. Al mijn spelers zijn wel aardig maar niet super. Wil ik een andere aanwinst kopen, kost die klauwen met geld.

Ben Atalanta winterstop seizoen 2

Geplaatst
6 uur geleden zei Djurovski:

Jullie mogen 3x raden

CR72vB7.png

Argentinië? 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Titan:

Wie past er niet in onderstaand rijtje?  

image.thumb.png.f3c9637c083f34add1b586e72bbc2100.png

Louis van Gaal, die heeft veel te veel haar voor dit rijtje.

Geplaatst

Een algemene vraag: Hoe gaan jullie met dubbele programma's om bij de minder grote ploegen met minder brede selecties? Spelen jullie dan toch met veel basisspelers of doen jullie toch rouleren, ondanks dat het ten koste gaat van de kwaliteit op het veld? Ik neig de hele tijd naar rouleren omdat ik frisse jongens wil. Maar was toch benieuwd hoe de rest dat doet en of het wellicht handiger is om wat meer van de basis te laten staan.

Geplaatst
  • Auteur
40 minuten geleden zei Gert:

Een algemene vraag: Hoe gaan jullie met dubbele programma's om bij de minder grote ploegen met minder brede selecties? Spelen jullie dan toch met veel basisspelers of doen jullie toch rouleren, ondanks dat het ten koste gaat van de kwaliteit op het veld? Ik neig de hele tijd naar rouleren omdat ik frisse jongens wil. Maar was toch benieuwd hoe de rest dat doet en of het wellicht handiger is om wat meer van de basis te laten staan.

Ja toch wel rouleren, omdat je beter fitte spelers kan hebben dan geblesseerde en/of vermoeide op de langere termijn. En ik probeer wel altijd niet ineens de hele ploeg te rouleren, maar een positie of 2/3 per wedstrijd wanneer het toelaatbaar is.

Geplaatst
9 uur geleden zei Gert:

Enigzins rouleren daar waar het kan. Niet meteen 7 of 8 basisspelers eruit want dat zal je spelbeeld niet gaan verbeteren, maar een enkeling even een wedstrijdje sparen moet geen kwaad kunnen.

Geplaatst
9 uur geleden zei Gert:

Vanaf wanneer iemand een 'Low Fatigue' heeft probeer ik die te sparen tot hij weer 'Fresh' is, maar hangt ook af van de belangrijkheid van de wedstrijd uiteraard.

Geplaatst

@dvsermelo helaas Bernabeu niet overleefd, verlies na penalty's...

Maar we waren ziek slecht, verdiende geen verlenging laat staan penalty's....

Veel spelers ook met <6.5  schiet niet op. Gelukkig kunnen wegpoetsen met 0-1 zege bij rivaal Manchester United.

20221213214733_1.jpg

20221213220614_1.jpg

Geplaatst

Waarom verander je elke wedstrijd van formatie? Dat kan toch niet goed zijn.

Geplaatst
3 uur geleden zei Aaron21:

Doe ik ook vanaf het begin van het seizoen, en boek er verrassend goeie resultaten mee!

Meestal 4-2-3-1, maar ook regelmatig 4-2-4 of 4-3-1-2

bewerkt door DavyPeeters

Geplaatst

@Aaron21 Ik switch net als @DavyPeeters tussen een paar formaties maar hierbij is het spelidee wel altijd ongeveer hetzelfde, alleen de nuances liggen net iets anders. Als dat niet het geval is en de formatie en spelopvatting veranderen elke keer vrij drastisch dan snap ik inderdaad wat je bedoelt, dat werkt niet.

Geplaatst
9 uur geleden zei Aaron21:

Dat doe ik helemaal niet, lijkt maar zo. Als je naar mijn novelle kijkt zie je niet zo is. Bepaald niet elke wedstrijd eens, ik switch wel eens. Zou nu uitleggen waarom.... Thuis van Real Madrid won ik met 4231, 3-0 van ze door hattrick van Sesko. Uit speelde ik wat behoudenderde met 41212 met een defensieve middenvelder De Ligt. Alleen we werden overlopen en stonden we na 40 minuten al 3-0 achter. Om damage control te doen ging ik 5 mans defensie spelen en De Ligt kan DM maar bepaald niet CM. Normaal gesproken heb ik 433 Dm wide, 4231(speel ik 60% van de tijd of vaker) en 4-1-5 of 4132(call it what you want) alleen omdat nu zo snel 3-0 achter stonden bij Real ging ik naar geïmproviseerde 5 kans defensie. En schade bleef beperkt verloren na penalty's maar die verdiende we niet eens te halen. 

Ander probleem is dat ik in de PL uit maar matig ga met 5 winst 2 gelijk en 6 verlies. Zowel 4231 als 433 dm wide levert uit veel nederlagen op. Plus feit Scamacca topscorer is met 25 goals ofzo in alle competities maar Sesko die er pas sinds Januari is scoort meer dan dat hij duels speelt. En ze zijn beide 3 ster in de spits maar op de flank 0,5 ster. Koos ik uit bij United maar 10e staat voor 415. En het werkte dus ook omdat ik met andere twee formaties uit vaak verlied. Over algemeen speel ik 60-80% van de tijd 4231 soms wat anders als ik met 4231 tegen nederlagen oploop. 

5 uur geleden zei DavyPeeters:

Doe ik ook vanaf het begin van het seizoen, en boek er verrassend goeie resultaten mee!

Meestal 4-2-3-1, maar ook regelmatig 4-2-4 of 4-3-1-2

19 minuten geleden zei Willem:

@Aaron21 Ik switch net als @DavyPeeters tussen een paar formaties maar hierbij is het spelidee wel altijd ongeveer hetzelfde, alleen de nuances liggen net iets anders. Als dat niet het geval is en de formatie en spelopvatting veranderen elke keer vrij drastisch dan snap ik inderdaad wat je bedoelt, dat werkt niet.

Ja precies ik snap jullie heel goed maer Aaron21. Ik switch dus wel maar niet elk duel soms meer.