Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wtf, zes teams de CL in?! Waar komt die meevaller vandaan joh :classic_biggrin:

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
2 minuten geleden zei Orrie:

Wtf, zes teams de CL in?! Waar komt die meevaller vandaan joh :classic_biggrin:

Ja heel bizar, geen idee of het met de nieuwe opzet te maken heeft maar er zaten enkel Engelse winnaars in de EL en ECL

Geplaatst
45 minuten geleden zei Oerlie:

Ja heel bizar, geen idee of het met de nieuwe opzet te maken heeft maar er zaten enkel Engelse winnaars in de EL en ECL

Nieuwe opzet 100%

@Orrie  heb zelf eerste hands meegemaakt onlangs

Geplaatst
Zojuist zei Kyrill:

Nieuwe opzet 100%

@Orrie  heb zelf eerste hands meegemaakt onlangs

Ja, de aantallen. Maar hoe komt het dan dat je in eerste instantie met plek 6 voor EL kwalificeert en dan een week later ineens nog voor de CL? 

Geplaatst
34 minuten geleden zei Orrie:

Ja, de aantallen. Maar hoe komt het dan dat je in eerste instantie met plek 6 voor EL kwalificeert en dan een week later ineens nog voor de CL? 

Dat laatste weet ik niet, bij mij stond toen der tijd nummer 6 Leeds United direct plaatsing voor de CL. Ik graven/zoeken hebben ze EL gewonnen ofz, maar nee. Gewoon direct 6 teams erin. Zie nieuw Cl als soort super league zeg maar :(

EDIT:

Screen van mijn nieuwe aankomende Fiorentina assistent toegevoegd, wat een attributen _O_

:cheer:

20221215221747_1.jpg

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
40 minuten geleden zei Orrie:

ahh denk dat ik het weet, Spurs was de verliezend finalist in de EL, als zij hadden gewonnen was 6 plek naar hun gegaan en zij stonden 9e in de competitie.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Oerlie:

ahh denk dat ik het weet, Spurs was de verliezend finalist in de EL, als zij hadden gewonnen was 6 plek naar hun gegaan en zij stonden 9e in de competitie.

Dus als zij die EL wel hadden gewonnen waren er 7 Britse teams de CL in gegaan?:classic_rolleyes::mmm:

Geplaatst
5 minuten geleden zei Kyrill:

Dus als zij die EL wel hadden gewonnen waren er 7 Britse teams de CL in gegaan?

Nee, dan was ik de EL ingegaan.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Oerlie:

Nee, dan was ik de EL ingegaan.

En waar ga je nu in? CL?:cheer:

Geplaatst

Aan het eind van het seizoen krijgen de twee teams met de hoogste coëfficiëntscore van dat jaar een extra plek in de CL.

Dus ik verwacht het volgende. Engeland in de top 4 => 4 CL plekken, winnaar CL in Engeland als 5e geëindigd => gaat naar de CL (plek 5). Engeland top 2 coëfficiënt afgelopen seizoen => CL plek (plek 6). En dat als Tottenham de EL had gewonnen dat zij daar ook nog een CL plek voor zouden krijgen maar dat er "maar" max 6 ploegen per land CL mogen spelen en dat als er dus 7 rechthebbenden zijn de top 2 coëfficiëntplek als eerste vervalt. Kan dat kloppen?

Geplaatst
4 uur geleden zei Oerlie:

image.thumb.png.b6830ef16ff1bd5822b0e4ebfafeb922.png

Eerste Europese prijs is een feit! En daarmee ook kwalificatie voor de Europa League!

daarnaast ook een prima seizoen in de PL gedraaid. 

image.png.ee586435bdbe2636b17fcc3eeaa9674c.png

edit: dit is nog een hele leuke meevaller!

image.thumb.png.24cc83600159b0c4ca9c5eece108cde7.png

Met welke tactiek heb je deze prestaties geleverd?

Ik ben tactisch nog erg zoekende.

Geplaatst
7 uur geleden zei SpartaPiet:

Met welke tactiek heb je deze prestaties geleverd?

Ik ben tactisch nog erg zoekende.

speel momenteel met een 41212

Geplaatst

image.thumb.png.564b34dc4903e57c2c2e25c59c12e505.png

Vriendelijk afgewezen. Spitsen in de selectie: Gabriel Barbosa en Eddie Nketiah (laatste is gekocht voor 44,5 miljoen ;c). Verder transfers die gedaan zijn 32,5 miljoen betaald voor een 31-jarige Tagliafico, 40 miljoen voor Yangel Herrera, 60 miljoen voor Manuel Ugarte, 63 miljoen voor Ander Barrenetxea. No thanks. :D :D 

Geplaatst

Sinds een paar seizoenen weer met strikerless aan de gang binnen een deels asymmetrische formatie. Het voetballende gedeelte aan de linkerkant en de afleiders op rechts. 

Kan tig keer naar zo'n geile assist kijken:

f87c27ac1e828f2de1b39e999a6eacdd.gif

Geplaatst

Voor het eerst eigenlijk dat ik vergeet om contracten op te waarderen/te verlengen. Hierdoor genoodzaakt om zowel Quinten Timber als Patson Daka te verkopen. Dat ze samen 60 miljoen op brengen met allebei nog een jaar contract is dan natuurlijk wel erg lekker. :< Timber voor 20 miljoen naar Brighton en Daka voor 40 naar Inter. 

Geplaatst
10 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Voor het eerst eigenlijk dat ik vergeet om contracten op te waarderen/te verlengen. Hierdoor genoodzaakt om zowel Quinten Timber als Patson Daka te verkopen. Dat ze samen 60 miljoen op brengen met allebei nog een jaar contract is dan natuurlijk wel erg lekker. :< Timber voor 20 miljoen naar Brighton en Daka voor 40 naar Inter. 

Als Daka net zo goed is geworden in jouw save als de mijne moet dat wel een flinke aderlating zijn. Maar idd voor spelers met nog een jaar contract heb je wel mooie bedragen ontvangen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Oerlie:

Als Daka net zo goed is geworden in jouw save als de mijne moet dat wel een flinke aderlating zijn. Maar idd voor spelers met nog een jaar contract heb je wel mooie bedragen ontvangen.

image.thumb.png.7f8fa0af7e3e375f9f74693a100a6420.png

In de winter van 2023/2024 gehaald voor 10 miljoen. 2024/2025 was zijn jaar met 19 goals in 27 wedstrijden in de Eredivisie. Dit seizoen ook wel weer erg op dreef maar hij heeft de pech dat ik meer toekomst zie in Datro Fofana, Angelo en Endrick. Ben ook nog bezig met een Colombiaanse newgen van Porto waardoor ik het ook een mooi moment vond om hem te laten gaan. :D 

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.7f8fa0af7e3e375f9f74693a100a6420.png

In de winter van 2023/2024 gehaald voor 10 miljoen. 2024/2025 was zijn jaar met 19 goals in 27 wedstrijden in de Eredivisie. Dit seizoen ook wel weer erg op dreef maar hij heeft de pech dat ik meer toekomst zie in Datro Fofana, Angelo en Endrick. Ben ook nog bezig met een Colombiaanse newgen van Porto waardoor ik het ook een mooi moment vond om hem te laten gaan. :D 

vergelijkbaar ontwikkeld idd, heb Daka zelf nooit gehad, toevallig wel Fofana, Angelo en Endrick haha. Maar hier is hij momenteel de vaste spits bij United.

Geplaatst

Was uiteindelijk werkloos gestart als Yohan Cabaye en nu net bij de start van het WK op 20 november 2022 aangenomen bij Valencia CF. Staan teleurstellend 15e in LaLiga, benieuwd of ik ze nog richting Europees voetbal kan brengen in de 2e seizoenshelft. 

Geplaatst
46 minuten geleden zei Steels:

Was uiteindelijk werkloos gestart als Yohan Cabaye en nu net bij de start van het WK op 20 november 2022 aangenomen bij Valencia CF. Staan teleurstellend 15e in LaLiga, benieuwd of ik ze nog richting Europees voetbal kan brengen in de 2e seizoenshelft. 

giphy.gif

Geplaatst

Helaas Curzon game gechrasht en wacht nog met een nieuwe totdat ik nieuwe pc gereed heb. Echter nog wel een game lopen. Begonnen bij Pescara maar na twee seizoenen overgestapt naar Metz. Eerste twee seizoen aldaar op een 7de plek geëindigd en daardoor kwalificatie Conference League. Dit seizoen hoop ik een stapje verder te komen en tot nu toe gaat het niet slecht. Hopen dat ik geen dip krijg in december en januari.

metz.png.740189586cd8663e6463487ce03e02f2.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

giphy.gif

Ja, werkloos beginnen zorgt in ieder geval voor een jumpstart :p Hopelijk houdt ik het vol..