Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

13. Emanuele Valeri staat bij milan op de transferlijst. Hij wilt ook komen.
Doe ik waar ik alle spelers kan zien "spelers op transferlijst", en daar staat hij dan niet tussen.

Hoe kan dit?

Geplaatst
1 uur geleden zei Steels:

Ja, werkloos beginnen zorgt in ieder geval voor een jumpstart :p Hopelijk houdt ik het vol..

Heel het forum juicht met je mee, met ik als Voorzitter. Speel seizoen 2 uit, en valt hele last van je schouder. Je kan het!!! Ik zal meenemen in mijn meditaties :) 

Geplaatst

Wil vanavond beginnen met m’n eerste save, game vanochtend gekocht. Ben altijd vrij nauwkeurig dus wil alles goed hebben staan :D

Als ik Fraser weghaal bij Utrecht via de Editor en geen nieuwe coach aanstel, haalt Utrecht dan in-game gewoon een nieuwe coach?

Geplaatst
5 minuten geleden zei MarcFR:

Als ik Fraser weghaal bij Utrecht via de Editor en geen nieuwe coach aanstel, haalt Utrecht dan in-game gewoon een nieuwe coach?

Helemaal juist

Geplaatst

Welke clubs hebben in FM 2023 een goede suikeroom, die daadwerkelijk ook je hebt in grote budgetten? (buiten de city's newcastles psg etc)

Weet dat irl hertha bsc en in fm een suikeroom heeft, maar in hoeverre is het bepaald dat zij financieel wat doen? En hoe weerhoudt zich dit tov de echte geldgooiers/

Geplaatst
5 minuten geleden zei CrisChivu:

Welke clubs hebben in FM 2023 een goede suikeroom, die daadwerkelijk ook je hebt in grote budgetten? (buiten de city's newcastles psg etc)

Weet dat irl hertha bsc en in fm een suikeroom heeft, maar in hoeverre is het bepaald dat zij financieel wat doen? En hoe weerhoudt zich dit tov de echte geldgooiers/

volgens mij spendeert Hertha ook wel serieuze transferbedragen in FM. In onderstaand artikel heb ik een lijstje met clubs die een suikeroom hebben.

FM23 Sugar Daddy Clubs Guide | Football Manager 2023 Rich Teams • FMStory (footballmanagerstory.com)

Geplaatst
18 uur geleden zei Oerlie:

ahh denk dat ik het weet, Spurs was de verliezend finalist in de EL, als zij hadden gewonnen was 6 plek naar hun gegaan en zij stonden 9e in de competitie.

Huh, nu snap ik het nog minder. Omdat Spurs de EL heeft verloren, krijgt de PL een extra CL plek? Zou die CL plek niet juist naar de winnaar van de EL moeten gaan? 

Geplaatst
13 minuten geleden zei Orrie:

Huh, nu snap ik het nog minder. Omdat Spurs de EL heeft verloren, krijgt de PL een extra CL plek? Zou die CL plek niet juist naar de winnaar van de EL moeten gaan? 

nee, Spurs heeft de EL verloren van een andere Engelse ploeg die wel in de Top 6 stond 

Geplaatst
5 uur geleden zei Steels:

Ja, werkloos beginnen zorgt in ieder geval voor een jumpstart :p Hopelijk houdt ik het vol..

Hoe krijg je dan meteen aanbiedingen van Valencia? Heb je de hoogste reputatie aangenomen misschien?

Geplaatst
17 minuten geleden zei Aaron21:

Hoe krijg je dan meteen aanbiedingen van Valencia? Heb je de hoogste reputatie aangenomen misschien?

International (Continental), 2e hoogste reputatie dus ;) 

Geplaatst

Voorheen kon je in de pre-game editor onder het kopje ‘club vision’ de transfervoorkeuren wijzigen per club. Ligt het aan mij of is dit er helemaal uit? Of verplaatst naar..?

Edit: https://community.sigames.com/bugtracker/football-manager-2023-bugs-tracker/913_pre-game-and-in-game-editor/club-vision-disappeared-r11726/

Bug dus..

bewerkt door MarcFR

Geplaatst

Het WK had dus ook anders kunnen verlopen :cab: Mexico schakelt even Argentinë (in de groepsfase), Frankrijk, Engeland, Spanje en Nederland uit om zich tot wereldkampioen te kronen.

image.png.fbc6d5e782fe4b95eb2606ff8eeb2d5f.png

Geplaatst

-Verlies de eerste wedstrijd in de Knockoutround van de CL logischerwijs met 3-1 tegen een sterkere tegenstander

-stuur je B team het veld op in de terugmatch om spelers wat te laten rusten

-kom 2-0 voor

-win op penalties

rump-image.jpg

jammer genoeg heeft het me wel 2 zware blessures gekost

bewerkt door AntiChrist7

Geplaatst
5 minuten geleden zei AntiChrist7:

-Verlies de eerste wedstrijd in de Knockoutround van de CL logischerwijs met 3-1 tegen een sterkere tegenstander

-stuur je B team het veld op in de terugmatch om spelers wat te laten rusten

-kom 2-0 voor

-win op penalties

rump-image.jpg

jammer genoeg heeft het me wel 2 zware blessures gekost

2 zware blessures bij je B-team is toch niet zo dramatisch?

Geplaatst

Mijn Millwall save wordt ietskes langer dan gepland. Eigenlijk was het idee tien jaar, maar bij veertien titels is Millwall de meest succesvolle club van Londen, dus ik denk dat ik nog even doorga tot me dit gelukt is. De enige uitdaging wordt dan een nieuw stadion dat groter is dan dat van de andere rivalen in Londen.

Geplaatst

Kan er iemand me uitleggen hoe ik het beste de scoutingopdrachten in stel ? vroeger scoute ik gewoon per regio met een scout die de regio iet wat kende leverde prima resultaat. Nu las ik dat er beter per land gescout werd bij deze fm dus heb ik dit gedaan. ik heb bijvoorbeeld een nederlands scout in nederland en belgie, een franse in frankrijk en algerije, een duitse in duitsland en polen en een argentijn in argentinie en brazilie nu vonden ze in het begin van men game redelijk wat spelers maar nu in seizoen 3 zijn dit eigenlijk nog steeds grotendeels dezelfde spelers... wat ik ook merk is dat bijna al men spelers hun potentieel op 3 sterren blijft steken met wat zou dit te maken kunnen hebben ?

sorry voor de veel te lange uitleg haha 

Geplaatst
21 minuten geleden zei FMMSTR:

Kan er iemand me uitleggen hoe ik het beste de scoutingopdrachten in stel ? vroeger scoute ik gewoon per regio met een scout die de regio iet wat kende leverde prima resultaat. Nu las ik dat er beter per land gescout werd bij deze fm dus heb ik dit gedaan. ik heb bijvoorbeeld een nederlands scout in nederland en belgie, een franse in frankrijk en algerije, een duitse in duitsland en polen en een argentijn in argentinie en brazilie nu vonden ze in het begin van men game redelijk wat spelers maar nu in seizoen 3 zijn dit eigenlijk nog steeds grotendeels dezelfde spelers... wat ik ook merk is dat bijna al men spelers hun potentieel op 3 sterren blijft steken met wat zou dit te maken kunnen hebben ?

Heb je geprobeerd scout opdracht geprobeerd  te geven dat ze minimaal 4 sterren potentie moeten hebben en max 5?:classic_ninja:;c

Geplaatst

image.png.0f9c98cb59e0a766a5ef991d316c5930.png

Stand halverwege seizoen 2026/2027. Heel tevreden over de eerste seizoenshelft, waarin we vooral de wedstrijden wonnen die we moesten winnen. Tegen de echte topploegen komen we vaak nog wel te kort. Ook in de CL stevenen we af op plaatsing voor de volgende ronde.

Geplaatst
42 minuten geleden zei Kyrill:

Heb je geprobeerd scout opdracht geprobeerd  te geven dat ze minimaal 4 sterren potentie moeten hebben en max 5?:classic_ninja:;c

dit is hoe ik het instel ik probeer er voor te zorgen dat de scout in kwestie de landen iet wat kent en dat de gescoute landen in de zelfde regio liggen zodat de desbetreffende scout niet te ver hoeft te reizen

image.png

bewerkt door FMMSTR

Geplaatst
1 uur geleden zei FMMSTR:

Nou hangt er een beetje vanaf wat je wilt bereiken met je scouting.  Ik speel met attribute masking uit, dus als ik een bepaald type speler nodig heb doe ik dat via de player search. Maar om jong talent te vinden stel ik meestal een scout aan die kennis heeft van het gebied, minimum sterren op 1, en minimum potentie op 4. max leeftijd dan 19.

Dat spelers op potentieel blijven steken kan verschillende oorzaken hebben. Het belangrijkste is om te onthouden is dat sterren geen absolute waarde zijn, maar volledig afhangen van het gemiddelde van je team.  Dus als je team beter wordt, kan het dat iemand die hiervoor 3.5sterren was, naar 3 "daalt". Dat betekent niet dat hij is verslechterd,  maar gewoon dat het vergelijkingsmateriaal beter is geworden. Om te checken of iemand niet groeit, kan je best kijken naar de development tab op het spelersprofiel, en dan progress.

Alsje dan geen vooruitgang ziet kan je altijd hun groei bekritiseren en zien of ze het nadien beter doen. Maar er hangt natuurlijk ook veelaf van hun speeltijd, faciliteiten, coaching en trainingschemas

Geplaatst

Uiteindelijk op valreep toch nog CL hoewel het spannend bleef tot laatste speeldag. Echter een geslaagd seizoen met Conference League winst. Helaas beker verloren na penalty's

image.thumb.png.6c28d97ca32656b678bab7d815a9bd85.png