Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ea136e1a8d5ce1db0fdc1bd451f31044.png

bee53d0367a7ddedb41ea79eb990c01f.png

Masini had er zin in :D

@Fulceny De almighty Dion Specken is uit de recordboeken geschoten

@Jotew Om de 15 minuten ofzo kun je inderdaad roepen, zal wel iets hard coded ofzo zijn. Toch kan ik soms na een tegentreffer wel meteen een shout doen

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

image.thumb.png.1024e0851217144e58dd78ae63fa3ad8.png

Een van de leukste aspecten van FM. Had deze jongen niet heel hoog zitten, stond in de pikorde bij jong achter Bergvall, Kleijn, Zechiël en Milambo. Vond z'n stats ondanks een seizoen bankzitten best leuk en heeft nu een fantastische uitleenbeurt bij FC Den Bosch waarbij hij de andere keihard voorbij lijkt te streven. 

bewerkt door Brozai

Geplaatst
7 uur geleden zei Brozai:

Een van de leukste aspecten van FM. Had deze jongen niet heel hoog zitten, stond in de pikorde bij jong achter Bergvall, Kleijn, Zechiël en Milambo. Vond z'n stats ondanks een seizoen bankzitten best leuk en heeft nu een fantastische uitleenbeurt bij FC Den Bosch waarbij hij de andere keihard voorbij lijkt te streven. 

Ik had precies hetzelfde!! Totdat hij zn been brak in oktober ofzo en 6 mnd out is haha>

Heb dat nu trouwens ook bij Fabiano Rust, die speelt de pannen van het dak tijdens zn uitleenbeurt (S2), terwijl ik m eigenlijk een beetje opgegeven had. 

Geplaatst
8 uur geleden zei La Pulga:

image.png.9a0711f5036a22ba44f638bc8e356dca.png

Misschien dat ik hier sommige blij mee kan maken.

Ik had ze ook een dag na de uitschakeling kampioen gemaakt en Argentinië verslagen in de kwartfinale. Wie schakelde jij allemaal uit? Ik Amerika, Argentinië, Engeland en Frankrijk volgens mij.

Geplaatst
11 uur geleden zei 19CH98:

Ook jij nog bedankt voor je antwoord. Gaat dat goed met andere bestanden die ik erbij gedownload heb in de save? Dus de real name fix enzo. Het is namelijk de pc van mijn ouders dus en steam+FM downloaden wil ik nog wel doen maar geen andere bestanden erbij. Kan je dan dus een file spelen waar je wel al die bestanden voor heb gedownload (mijn eigen pc op mijn studentenkamer dus)

Dat weet ik niet, nooit geprobeerd 😆

Geplaatst

Iemand anders die dat weet?

Kan je een save game met real name fix spelen op een andere pc waar je de real name fix niet gedownload hebt?

Geplaatst

Is  Jason van Duiven bij iemand uitgegroeid tot echt een topspeler? Vind zijn eigenschappen totaal niet bijzonder.. Bijvoorbeeld 12 bij afwerken

Geplaatst
47 minuten geleden zei 19CH98:

Kan je een save game met real name fix spelen op een andere pc waar je de real name fix niet gedownload hebt?

Volgens mij wil dit niet. Je hebt echt die bestanden nodig.

Geplaatst
10 minuten geleden zei delichris:

Volgens mij wil dit niet. Je hebt echt die bestanden nodig.

Aah balen, dat wordt afkicken deze kerstvakantie:D

Geplaatst
10 uur geleden zei Brozai:

Lijkt er op dat die er niet echt voor stond te springen om uitgeleend te worden..

Geplaatst

image.thumb.png.7b46aa452a0fc819899f9af8128c6c81.png

Heeft Köln soms een sugar daddy? Holy moly zeg, die gooien toch een pak geld tegen de plinten. Ik wilde Elmo ook erg graag binnen hengelen maar weiger echt zoveel geld neer te leggen. Köln legt vorig seizoen even 145 miljoen neer en nu staat de teller ook alweer op 75 miljoen en het is nog niet eens augustus. Nice. ;c 

Geplaatst
2 uur geleden zei 19CH98:

nee, je moet die realname fix opnieuw instellen dan, je kan de game wel spelen maar dan zullen de wijzigen van de realname fix wegvallen. Als jij namelijk je realnamefix zou verwijderen en je zou je save opnieuw laden krijg je ook weer de 'oude' namen te zien.

Geplaatst
2 uur geleden zei delichris:

Ik had ze ook een dag na de uitschakeling kampioen gemaakt en Argentinië verslagen in de kwartfinale. Wie schakelde jij allemaal uit? Ik Amerika, Argentinië, Engeland en Frankrijk volgens mij.

Ik deed er zelf niet aan mee.

Overigens wel eerste stuntje hoor :D 

image.thumb.png.d9f58a26453ccaa9f082a8d55858ba4d.png

Geplaatst
25 minuten geleden zei Oerlie:

nee, je moet die realname fix opnieuw instellen dan, je kan de game wel spelen maar dan zullen de wijzigen van de realname fix wegvallen. Als jij namelijk je realnamefix zou verwijderen en je zou je save opnieuw laden krijg je ook weer de 'oude' namen te zien.

Bedankt voor je antwoord. Omdat het dus niet mijn pc is ga ik behalve steam + FM niets installeren. Dus dat wordt eventueel de Marokko challenge spelen en misschien 1 seizoen met een PSG/Real/Newcastle ofzo. 

Geplaatst

Eens kijken of ik uit mijn FM dip kan komen. Wrexham it is. Ryan Reynolds wordt mijn voorzitter. Doel is net als bij mijn Notts County save de beste van de de wereld worden. 

Tip: Disney + heeft een leuke documentaire over Wrexham :) 

Geplaatst

image.png.0a6af0c900d15dbd432a66bd2fb34cd7.png

Tot zover het bekeravontuur. 

Edit: Ajax moet tegen Cambuur in de finale, die hadden wij ook wel kunnen hebben :D 

bewerkt door La Pulga

Geplaatst

image.thumb.png.6593124ee622f6428bbe4d248b1bed9b.png

Sliti gebruiken tegen de zwakkere tegenstanders op linksback en Breinburg tegen de sterkere tegenstanders? Beiden hebben zich wel ontzettend lekker ontwikkeld al zeg ik het zelf. :D 

Geplaatst
7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Sliti gebruiken tegen de zwakkere tegenstanders op linksback en Breinburg tegen de sterkere tegenstanders? Beiden hebben zich wel ontzettend lekker ontwikkeld al zeg ik het zelf.  

Ik vind Breinburg beter, maar inderdaad. Precies zo als jij het omschrijft: De linkse tegen de kleintjes en de rechtse tegen de goede teams.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Aaron21:

Ik vind Breinburg beter, maar inderdaad. Precies zo als jij het omschrijft: De linkse tegen de kleintjes en de rechtse tegen de goede teams.

Eens hoor, Sliti is van oorsprong ook echt een linksbuiten maar heeft zich toch echt keurig ontwikkeld op de linksback positie. Zie hem daar wel echt doorbreken bij mij en niet op linksbuiten.

Geplaatst

Pfoe, kreeg een paar hele goede biedingen op een aantal spelers. Ik kon ze wel verkopen, maar niet vervangen, omdat er al een paar maanden een overname-soap gaande is. :cab: Gelukkig is de overname net een week of 2 voor het sluiten van de transferperiode afgerond, en kan ik alsnog de transfermarkt op (en incashen). :D

Geplaatst
3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Sliti gebruiken tegen de zwakkere tegenstanders op linksback en Breinburg tegen de sterkere tegenstanders? Beiden hebben zich wel ontzettend lekker ontwikkeld al zeg ik het zelf. :D 

Kicken! Mijn Sliti kan mentaal dus echt niet verdedigen helaas, uit m’n hoofd een 3 voor positie kiezen.