Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei neva:

Oké. Ik doe een paar suggesties en jij kiest. 

Ierland, Letland, Albanië, Macedonië, Cyprus.

Ik doe een getal onder de 5, corresponderend met de vijf landen die je noemde. Kies maar :D 

Maar stiekem zou ik dan Albanië doen wel. Onontdekte parel.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
13 minuten geleden zei Fantasy:

Ik doe een getal onder de 5, corresponderend met de vijf landen die je noemde. Kies maar  

Maar stiekem zou ik dan Albanië doen wel. Onontdekte parel.

Dan ga ik hem vannacht starten. Albanië it is. (y)

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei neva:

Dan ga ik hem vannacht starten. Albanië it is. 

Yes. Nu nog even een goede download voor die competitie(s) zoeken (d) Mijn PM-box staat open.

Geplaatst
1 uur geleden zei Fantasy:

Herkenbaar. Heel herkenbaar. Waar ga je starten? Ik ben nu met Barça begonnen, maar het kriebelt om ergens een kleine Europese competitie te downloaden en daar aan de slag te gaan. Litouwen, Andorra, Noord-Macedonië ofzo, iets in die categorie. 

Malta?

Oh, Albanië is al gekozen. Ben zelf begonnen op Cyprus met AEK Larnakas.

bewerkt door Mordurette

Geplaatst
  • Auteur
1 minuut geleden zei neva:

Thanks Arezo!

Beginnen we op niveau 3, @Fantasy?

Het moet wel een beetje een uitdaging blijven natuurlijk. Ik ben in voor alles; jij mag het zeggen.

Geplaatst
  • Auteur
8 minuten geleden zei neva:

Dan doen we dat gewoon (y) wordt een lange weg, maar hopelijk kunnen we elkaar een beetje... kietelen.

Precies. Met wie ga jij starten? (d) 

Geplaatst
Zojuist zei Fantasy:

Precies. Met wie ga jij starten? (d) 

Dat logo van Spartak :<

Spoiler

image.thumb.png.2dfca6dbba365b4e4e3aaa5e319839a7.png

Ik denk Spartak dus. Straks in FM zelf even kijken hoe alles erbij staat.

Geplaatst
3 uur geleden zei Arezo:

Het mocht niet baten. Oxford United heeft ons terug de schoolboeken ingestuurd. Is helemaal niet erg. Onze prognose was 13e. Middenmoot. Ik werd 6e. Door selecteren nu. Wil je weten hoe ik dat doe? Luister dan over 3 weken de FMU Podcast.

image.png.f08fc68c349343a152e5373d3e858ca0.png

Ik heb ook nog altijd geen echte goede game in FM23 gehad. Ook enkele Youth Only pogingen konden me nog niet bekoren. Misschien ook eens een poging doen in Albanië.

bewerkt door FlyD

Geplaatst
  • Auteur
34 minuten geleden zei neva:

Dat logo van Spartak :<

Toon verborgen inhoud

Ik denk Spartak dus. Straks in FM zelf even kijken hoe alles erbij staat.

image.png.80b92ff6e5fa3bb1a866a8c9c157fce8.png

Let's goooo!

Geplaatst
5 minuten geleden zei Fantasy:

image.png.80b92ff6e5fa3bb1a866a8c9c157fce8.png

Let's goooo!

Haha dat brilletje maakt het af.

Geplaatst

Daar gaan ze hoor. De twee vrijwilligers voor Amnesty International. Ff Albanië op de kaart zetten. 

bewerkt door Arezo

Geplaatst

Succes heren! Ikzelf ben gewoon werkloos begonnen als Daniele De Rossi (die even uit de database verwijderd uiteraard) en nu wachten bij welke club ik terecht kom. De job van Xabi Alonso bij Bayer Leverkusen is momenteel onzeker en zou ik persoonlijk wel zien zitten..in Italië zelf is er nog niets interessants mogelijk vooralsnog maar we zijn ook nog maar half oktober.

Geplaatst
  • Auteur
39 minuten geleden zei Jotew:

@Fantasy geen Bastia meer?

Helaas, dat verhaal is een stille dood gestorven. Allicht dat ik die later nog eens oppak, maar heb de afgelopen weken FM vrij weinig aangeraakt en Bastia pakte me niet meer op dat moment :(

Geplaatst

19 minuten geleden zei Fantasy:

Helaas, dat verhaal is een stille dood gestorven. Allicht dat ik die later nog eens oppak, maar heb de afgelopen weken FM vrij weinig aangeraakt en Bastia pakte me niet meer op dat moment :(

Zonde! Maar snap wel wat je bedoeld. Blijft toch een jaarlijks terugkomend iets dat een save ineens niet meer interessant kan zijn :sorry:

Geplaatst
  • Auteur
25 minuten geleden zei Jotew:

Zonde! Maar snap wel wat je bedoeld. Blijft toch een jaarlijks terugkomend iets dat een save ineens niet meer interessant kan zijn :sorry:

Mijn laatste FM-dipje kon ik me niet heugen, want de afgelopen jaren echt het hele jaar rond een toffe game gehad. Met FM22 is me dat nog niet gelukt, mede doordat ik beduidend minder uurtjes FM aan heb staan ook wel. 

Maar inderdaad. Soms heb je dat :sorry:

Geplaatst
54 minuten geleden zei Jotew:

Klopt, maar mij overkomt dat meestal als ik een competitie uitbreiding gedaan heb en opeens klopt de indeling in de regio's niet meer omdat de district grenzen niet goed ingesteld zijn 

Geplaatst

Het heeft wat jaren geduurd maar Gert vh Forum is dan kampioen met Almere City :D Wel al 2x derde geworden en de beker gepakt. Maar dan nu in 2030 dan ook eindelijk het kampioenschap:

01.jpg.b5f482f7c79181eaeb3e55f7941b4047.jpg

02.jpg.916e791dcf0b1c7ca75bd2d8cdcfb261.jpg

In Rotterdam verspeelden ze nog wel punten tegen degradant de Graafschap, maar bleven ze een heel seizoen ongeslagen. Rotterdam right now:

Bijzonder seizoen waar we zo nog de conference league finale gaan spelen.

Geplaatst
10 minuten geleden zei Gert:

Het heeft wat jaren geduurd maar Gert vh Forum is dan kampioen met Almere City :D Wel al 2x derde geworden en de beker gepakt. Maar dan nu in 2030 dan ook eindelijk het kampioenschap:

01.jpg.b5f482f7c79181eaeb3e55f7941b4047.jpg

02.jpg.916e791dcf0b1c7ca75bd2d8cdcfb261.jpg

In Rotterdam verspeelden ze nog wel punten tegen degradant de Graafschap, maar bleven ze een heel seizoen ongeslagen. Rotterdam right now:

Bijzonder seizoen waar we zo nog de conference league finale gaan spelen.

Klasse :cheer:

Geplaatst

Die finale werd wel een deceptie. Na die snelle penalty was de wedstrijd behoorlijk dood. Nog wat geschoven tijdens de wedstrijd, maar het mocht niet baten. Zelfs nog 2-0 en daarna nog wel wat schietkansen, maar helaas niet meer dan dat. Jammer, maar wel een mooi seizoen gedraaid :) 

matig.jpg.be09eef00ae38993242a44b5d3d3d11c.jpg