Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Naamloos1.thumb.png.857ecaa817bbb384c6234d2a21ddc877.png

Wat is deze man verschrikkelijk goed, geweldig seizoen gehad.

bewerkt door MarcFR

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
1 uur geleden zei Gert:

Die finale werd wel een deceptie. Na die snelle penalty was de wedstrijd behoorlijk dood. Nog wat geschoven tijdens de wedstrijd, maar het mocht niet baten. Zelfs nog 2-0 en daarna nog wel wat schietkansen, maar helaas niet meer dan dat. Jammer, maar wel een mooi seizoen gedraaid  

matig.jpg.be09eef00ae38993242a44b5d3d3d11c.jpg

Tegen wie speelde je?

Geplaatst
2 minuten geleden zei delichris:

Tegen wie speelde je?

Tegen Trabzonspor. Hadden qua selectie wel prima spelers. Maar voor mijn gevoel zou ik deze tegenstander 9/10 x verslaan. Maar zal wel doordat het een finale was anders zijn gelopen. Was een tamme wedstrijd.

Geplaatst

Game met Brescia even opzij gezet en een nieuwe game gestart; Het bondscoachschap van Noorwegen combineren met Odds BK. Leek me interessant vanwege het vele talent in Noorwegen deze editie. :) Odds heeft als prognose 9e, maar start met twee grote talenten. Doel is om met zoveel mogelijk Noorse/Scandinavische spelers de beste club te worden en tegelijkertijd Noorwegen het beste voetballand te maken (en zo kan ik toch gebruik maken van Haaland in een save ;c)

1e24887b371bd1d13cf2f5caddd4e8a0.png

0a3168401665f3920dc3aa0d779aefdd.png

Geplaatst

Wat is hiervan de hoogste potentie, speler nr 4, of 5? Ik snap die sterren nog niet zo goed.

image.png.8867df28fe22aac53fee31826e596c44.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei Daz:

Wat is hiervan de hoogste potentie, speler nr 4, of 5? Ik snap die sterren nog niet zo goed.

image.png.8867df28fe22aac53fee31826e596c44.png

Speler nummer 4 heeft een mogelijke potentie van 4 tot 5 sterren, waarbij speler nummer 5 een mogelijke potentie heeft van 2 tot 5 sterren volgens je scout/trainer/assistent.

Met andere woorden bij speler nummer 5 is het niet geheel duidelijk hoe goed hij zal worden en is er nog veel marge, terwijl speler nummer 4 er veel meer zekerheid is dat hij zijn potentieel zal bereiken.

Geplaatst
6 uur geleden zei Fantasy:

Helaas, dat verhaal is een stille dood gestorven. Allicht dat ik die later nog eens oppak, maar heb de afgelopen weken FM vrij weinig aangeraakt en Bastia pakte me niet meer op dat moment :(

Als je nog niet ver genoeg in de game zit, is een game enkele dagen aanraken soms wel dodelijk. Zo is het bij mij toch.

Geplaatst
14 minuten geleden zei Steels:

Speler nummer 4 heeft een mogelijke potentie van 4 tot 5 sterren, waarbij speler nummer 5 een mogelijke potentie heeft van 2 tot 5 sterren volgens je scout/trainer/assistent.

Met andere woorden bij speler nummer 5 is het niet geheel duidelijk hoe goed hij zal worden en is er nog veel marge, terwijl speler nummer 4 er veel meer zekerheid is dat hij zijn potentieel zal bereiken.

Duidelijk, thanks!

Geplaatst

Als Daniele De Rossi een aanbieding van Lazio Roma op zak.. Ondanks dat ik Milinkovic-Savic en Immobile geweldige spelers vind, kan ik hier niet op ingaan toch?

Geplaatst
11 minuten geleden zei Steels:

Als Daniele De Rossi een aanbieding van Lazio Roma op zak.. Ondanks dat ik Milinkovic-Savic en Immobile geweldige spelers vind, kan ik hier niet op ingaan toch?

Nee, zeker niet :classic_blink:

Geplaatst
12 minuten geleden zei Steels:

Ach gewoon doen, zou ie zelf ook doen.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Gert:

Ja.

Wel een hele prestatie Gert. Waar je twee maanden geleden nog vastliep met je game vanwege Tim Receveur heb je in je nieuwe game toch flink wat dingen erg goed gedaan. Sterk bezig!

Geplaatst
1 minuut geleden zei neva:

Wel een hele prestatie Gert. Waar je twee maanden geleden nog vastliep met je game vanwege Tim Receveur heb je in je nieuwe game toch flink wat dingen erg goed gedaan. Sterk bezig!

Tnx, ja al doende leert men. Het lukt me nu de laatste jaren iig om het hele team happy te houden en ook wel aardig fit te houden. Dat helpt ook wel. Ga denk ik nog 1 jaar door sowieso om te kijken of ik de titel kan verdedigen. Daarna is het wel een beetje klaar even met FM. Dan ga ik weer even wat weken PCM-en ;) 

Geplaatst

Vraagje, namelijk nooit geprobeerd. Als ik al een game heb lopen, kan ik dan gedownloade competitie later invoegen? Ik speel nu in Servie met de 2 bovenste divisies, maar wil die daaronder ook hebben (ivm affiliates)

Geplaatst
8 minuten geleden zei Chiemel:

Vraagje, namelijk nooit geprobeerd. Als ik al een game heb lopen, kan ik dan gedownloade competitie later invoegen? Ik speel nu in Servie met de 2 bovenste divisies, maar wil die daaronder ook hebben (ivm affiliates)

Gedownloade competities kunnen enkel toegevoegd worden als het bestand is ingeladen tijdens opstart nieuwe game.

Geplaatst

Na een stroeve start met deze FM nu toch een leuke save te pakken (denk ik). Een aantal dagen geleden een save gestart met Athletic Bilbao, na wat research te hebben gedaan op een ander forum. Eerste seizoen was niet slecht; 4e plaats en een prima jeugdinstroom. Nu doorselecteren en op naar het tweede seizoen. Ik denk dat ik de draad te pakken heb :sorry:

Geplaatst

1e CL punt ooit is binnen voor ons haha ;c CL is nog niks tot nu toe. Al kun je ook zien dat ik nog met bij Postema, Hall, Culthero Derick Luckkassen speel dus ik kan ook niet heel anders verwachten. 

1e.png

Geplaatst
  • Auteur
16 uur geleden zei neva:

Aardige start in Albanië

image.png.9736f38d91c28df313aa2f3ef1755f97.png

Die Tepelploeg van jou doet het nog niet best @Fantasy..

image.thumb.png.f36e1611c558e5567ca43fa32ba60147.png

Hahaha maat; ik moet het seizoen nog beginnen en jij bent al een niveautje hoger actief :mrgy:

Geplaatst
12 minuten geleden zei Fantasy:

Hahaha maat; ik moet het seizoen nog beginnen en jij bent al een niveautje hoger actief :mrgy:

De druk was hoog :D

Geplaatst
18 minuten geleden zei Fantasy:

Hahaha maat; ik moet het seizoen nog beginnen en jij bent al een niveautje hoger actief

Lang leve de stille nachtdienst. Een tip, als je de titel denkt te pakken speel je nog een enkel duel tegen de winnaar van de andere groep om promotie.

Geplaatst
  • Auteur
7 minuten geleden zei neva:

Lang leve de stille nachtdienst. Een tip, als je de titel denkt te pakken speel je nog een enkel duel tegen de winnaar van de andere groep om promotie.

Maar dat is je wel gelukt al dunkt me ;c 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Fantasy:

Maar dat is je wel gelukt al dunkt me  

Gelukkig wel. Was wel even schrikken, had net m'n linksback laten gaan :D