Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@Willem @MNie @Glenn08 

Ik ga Martinelli voor bijna 97 miljoen aan Bayern verkopen....

Ik dacht ik haal er Todibo van voor miljoen of 80....

Mooi niet, ik haal gewoon lekker 4-5 newgens/regens die allemaal toch release clausule hebben in Zuid Amerika :-D:cheer::mrgy:

20221231140303_1.jpg

20221231140307_1.jpg

20221231140321_1.jpg

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Ben met Feyenoord begin seizoen 2 op zoek naar een linksbenige cv voor achter Hancko. Heb daar nu eventueel Hendriks maar wil even kijken of er iets beters is.

Vind vooral rechtsbenige cv’s haha. Tips voor een linkspoot zijn welkom!

Geplaatst
3 minuten geleden zei Willem:

@Kyrill Maar kunnen ze ook voetballen? :P 

Die gasten kiezen voor Arsenal, tuurlijk kunnen die niet voetballen ;c

Grapje @Kyrill. Doe je goed die newgens kopen!

Geplaatst
17 uur geleden zei Arezo:

Ik ben lekker woke aan het doen. Heb de shortlist van FMinside (2x keer in 2 dagen dat ik hem noem @Lazy) waar alleen vrouwelijke stafleden opstaan gedownload. Groot deel van mijn staf bestaat inmiddels uit vrouwen. Mochten jullie zo'n facepack gedownload hebben check dan Jessica Hegarty ff :cheer:

Heb je een link naar zo een facepack, eventueel met uitleg hoe te installeren? Nog nooit gebruikt, beter dan al die schaduwen gok ik..

Geplaatst

Zeker, op FM Inside staat een perfecte uitleg. Je moet eerst een hele grote basispack downloaden en vervolgens per maand een update. Op FM Inside staat tevens een Youtubelink met uitleg ingesproken door Lazy him self. Het is wel voor 23,5 GB aan foto's en dan komt er morgen weer een update :) 

Geplaatst
33 minuten geleden zei Willem:

@Kyrill Maar kunnen ze ook voetballen? :P 

Jaa zkr. Verwacht een dezer dagen, screens bij mijn novelle :checkit:

@Glenn08 jij mag altijd Arsenal grappen maken, graag zelfs. Tot FM21 werd ik wel eens kampioen... 

Nu heb ik te maken met Liverpool minder dan 10 verlies punten heeft na 23-24 duels. 

Niet te doen joh hahaaha :mmm:

@delichris ik zit januari 2026m tot dusver even afkloppen nog nooit work permit problemen gehad :)

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Mijn voorbereiding is me zo bevallen dat ik misschien mijn typtalenten aan jullie ga vertonen. Iets met een enorme prefrontale cortex enzo

Geplaatst
3 uur geleden zei Arezo:

Zeker, op FM Inside staat een perfecte uitleg. Je moet eerst een hele grote basispack downloaden en vervolgens per maand een update. Op FM Inside staat tevens een Youtubelink met uitleg ingesproken door Lazy him self. Het is wel voor 23,5 GB aan foto's en dan komt er morgen weer een update  

Gaaf zijn die. Ik werk mee aan het DF11 project. 

Geplaatst
33 minuten geleden zei Copywriter:

Gaaf zijn die. Ik werk mee aan het DF11 project. 

Leuk dat jullie dit doen @Lazy en @Arezo maar 23,5 GB aan foto's is voor mij too much,

Geplaatst

Begonnen aan kwalificatie voor het EK met Noorwegen. Haaland scoort in de eerste en tweede wedstrijd allebei 7x. :cab: Staat nu op 49 interlandgoals in 31 wedstrijden op z'n 22e. ;c

c9a3dac28557dc67ed80ddd81bd8bf79.png

Geplaatst

Jezus wat zuur dit.....

Baal hier echt goed van, mooi kut.

Hun xG was echt pas in de laatste seconden van de wedstrijd, hoger dan die van ons....

20221231182416_1.jpg

Geplaatst

Ik begin het jaar goed door FM23 voor het eerst sinds 21 oktober weer op te starten. Volgens mij heb ik alleen de beta gespeeld. Jullie mogen me een ban geven hoor.

Geplaatst
9 minuten geleden zei neva:

Ik ban benieuwd ;c

Zoek nog een leuke club. Jij een tip? Banchester United?

Edit: Sorry hoor.

bewerkt door Bolderbast

Geplaatst
45 minuten geleden zei Bolderbast:

Zoek nog een leuke club. Jij een tip? Banchester United?

Edit: Sorry hoor.

image.png.e99ce33b574573234cbbab6dbd09823c.png

Lijkt me een leuke LLM-game!

Geplaatst

Voor het eerst sinds heel lange tijd geinteresseerd in FM. Wilde de game kopen via deze site, maar kortingscode werkt niet meer. Nu maar even de demo downloaden en kijken of ik het lang genoeg interessant vind (heb meer dan 140 games op Steam staan waar driekwart na een paar uur "stof staat te happen"..Maar allemaal via codes dus een refund zit er niet in..

ALS het me bevalt dan ga ik een verhaal/carriere starten op dit forum

Edit: allemaal een gelukkig en voordelig 2023!

bewerkt door Berjan1986

Geplaatst

kwart seizoen ver en best goed begonnen.

Competitiesysteem wordt volgend seizoen wel op de schop gegooid. En tegen young boys ga ik wss wel op mijn doos krijgen in de beker

20230101165621_1.jpg

bewerkt door AntiChrist7

Geplaatst

Deze man is niet normaal :cab: Even 37 doelpunten gemaakt in de kwalificatie voor het EK :cab::cab:

3bf8ffecc9fbe021e5f1b30f7bd863a1.png

3ea9374cea3e60b4933814d667286d48.png

Geplaatst
3 uur geleden zei TheRealOne:

Deze man is niet normaal  Even 37 doelpunten gemaakt in de kwalificatie voor het EK 

3bf8ffecc9fbe021e5f1b30f7bd863a1.png

3ea9374cea3e60b4933814d667286d48.png

En dat bij Noorwegen..

Ook hattricks gemaakt tegen goede landen?

Geplaatst

FF snel hier. Ik heb in seizoen mijn AMR en AML ingesteld om van plek te wisselen. Dit inmiddels uitgezet aangezien mijn AML niet op rechts kan spelen en wat gebeurd er keer op keer.... Juist die staat regelmatig op de rechterflank te ballen