Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
1 uur geleden zei Djurovski:

FF snel hier. Ik heb in seizoen mijn AMR en AML ingesteld om van plek te wisselen. Dit inmiddels uitgezet aangezien mijn AML niet op rechts kan spelen en wat gebeurd er keer op keer.... Juist die staat regelmatig op de rechterflank te ballen

Staat het bij beide spelers uit? 

Geplaatst
7 uur geleden zei Daz:

Lekker talentje denk ik zo? Waar zou ik 'm op moeten trainen?

image.thumb.png.7f5bcae97ada7fa74dd9972f070f7cd3.png

Kalmte en beslissingen.

Geplaatst
7 uur geleden zei Daz:

Inderdaad kalmte en beslissingen, al zou ik ‘eerste balcontact’ ook meepakken

Geplaatst
8 uur geleden zei Daz:

Ik zou eerst z'n eerste balaanname even ophogen om vervolgens beslissingen en kalmte te trainen. Z'n snelheid zal vanzelf wel iets stijgen, vermoed ik.

Geplaatst

Zijn er vanuit hier trouwens tips voor ontwikkelen van spelers? Hier toch het idee dat spelers hun volledige potentieel bijna nooit waarmaken.

Zoek dan voornamelijk tips qua training, staff etc.

Geplaatst
  • Auteur

Ik zal er wel overheen kijken; maar ik kan nergens vinden hoe je FM in 2D zet i.p.v. de standaard 3D. Of is dat niet meer mogelijk met FM23?

edit - oh nu toch gevonden. Moet je de camera-instellingen aanpassen. Wie verzint dat nou weer om dat daar te zetten :-D 

Geplaatst
41 minuten geleden zei 007mark:

Zijn er vanuit hier trouwens tips voor ontwikkelen van spelers? Hier toch het idee dat spelers hun volledige potentieel bijna nooit waarmaken.

Zoek dan voornamelijk tips qua training, staff etc.

Wat ik wel doe (zowel voor A team als jeugd) is bij training - rest: excellent condition zet ik op double intensity. Merk er eerlijk gezgd geen meer blessures van, maar meer training betekent meer ontwikkeling. Shedules die ik gebruik zijn die van Bust the Net

image.thumb.png.620910fc6ac64280d0dec28d7c46f4e6.png

Coach assignment doe ik ook zelf, want ik heb het idee dat de AI er dit jaar een potje van maakt in alles wat met staff te maken heeft

Qua jeugdstaff probeer ik een goeie mix te vinden tussen goeie attributen en persoonlijkheid. Persoonlijkheid is zelfs belangrijker (weegt ook mee in je youth intake)

persoonlijkheid van de spelers zelf is ook een major factor. Resolute vs unambitious gaat een gigantisch verschil geven in ontwikkeling. Mentoring is goed voor spelers met een balanced persoonlijkheid, maar als je een jeugdspeler binnenkrijgt met unambitious of iets dergelijks, is het eigenlijk al een verloren zaak. Ik geef ook 1 dag boete als ze slechte rating hebben in hun jeugdmatchen. Het is niet meer zo overpowered als in FM21, waar het een gigantische boost gaf aan work rate, maar het zal nog altijd effect hebben

Maar sowieso heeft SI spelersontwikkeling wel vertraagd. Het helpt ook niet dat de AI reputatie boven ability verkiest...

Geplaatst
11 uur geleden zei JoelAjax:

En dat bij Noorwegen..

Ook hattricks gemaakt tegen goede landen?

Eenmaal tegen Portugal, daar werd het 5-2 :mrgy: Dat was dan ook het enige goede land in de poule (de andere wedstrijd tegen Portugal was 2-1 winst, en de enige wedstrijd waarin Haaland niet minstens een hattrick maakte ;c)

Geplaatst
9 uur geleden zei Djurovski:

Ja

In FM22 dit soms gehad, toen bleef het 'hangen' bij de instructies tijdens de wedstrijd. Enige wat ik dan nog kan bedenken is bij beide de persoonlijke instructies te legen en opnieuw in te stellen. Als dat niet helpt, dan weet ik het verder ook niet.

Geplaatst

Promotie.thumb.png.0bfec6a2df78104b7ab7be0daa50f916.png

Back 2 back promotie, volgend jaar in de Bundesliga. Gezocht: 18 waardige spelers voor de Bundesliga. Gelukkig helpt het bestuur mij een handje met een mooi budget:

Startbudgets.thumb.png.3d0e906b47ce0c4d3534f9b7d6f62ad2.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei Fantasy:

image.png.2b4ba612f2352cd8ca87376d1ff8eef7.png

Hoe dan haha. Een IJslander in Albanië :mrgy: 

Heb je je IJslandse alter ego meegenomen naar Albanië? Volgens mij heeft de nationaliteit van je manager namelijk een beetje invloed op de jeugdopleiding van je club.

Geplaatst
  • Auteur
1 minuut geleden zei 19CH98:

Heb je je IJslandse alter ego meegenomen naar Albanië? Volgens mij heeft de nationaliteit van je manager namelijk een beetje invloed op de jeugdopleiding van je club.

Mijn alter ego Aidont Noo heeft de Ugandese nationaliteit, dus dat staat daar los van dunkt me ;c 

Geplaatst
Zojuist zei Fantasy:

Mijn alter ego Aidont Noo heeft de Ugandese nationaliteit, dus dat staat daar los van dunkt me ;c 

Goed punt:D

Geplaatst
1 uur geleden zei Steels:

Exact vandaag aangenomen, ook in FM is het 2 januari 2023

image.thumb.png.f230e24e149e80e11f6b80c79843b689.png

Speel jij als De Rossi?

Zo ja… hoe heb je het voor elkaar gekregen om die afbeelding van hem te uploaden?

Geplaatst
2 minuten geleden zei toivonen:

Speel jij als De Rossi?

Zo ja… hoe heb je het voor elkaar gekregen om die afbeelding van hem te uploaden?

Ja.

Preferences > General >  Change Profile Pictureimage.thumb.png.f78d2f24f4f08139ee4a26ef1a5dd006.png

Geplaatst

Ik zat te denken. Of nog één keer vlammen met Mariupol met FM22 of FM23 kopen en ik zie wel. Het eerste ging het worden. Denk dat FM22 de laatste FM in de komende jaren gaat zij waar Oekraïne nog enigszins leuk is om in te spelen. Gestart met Mariupol. Qua club een beetje het Willem II van Oekraïne. Kunnen sterker zijn en voor het linkerrijtje spelen maar kunnen ook gewoon degraderen.

Nu heb ik me me toch een team staan in september 2023. Als een echt Oekraïens traditie heb ik 3 Brazilianen rondlopen. Zeker met Palmberg (hoe verzin je het) en Breno Bidon (wat een naam) een top centraal middenveld. Er loopt me toch een heerlijk spitsje rond. Daniil Savin, pfoe. In het tweede jaar bij het eerste gehaald en schiet ze nu allemaal achter de keeper. Rest zijn veelal huurlingen van Shakhtar Donetsk of spelers die er al zaten. Tactiek is lekker achteruit leunen en counteren. Oja, ik spendeer meer aan m'n staf dan aan de selectie, vind ik ook zo'n heerlijk feitje. Echt in tijden niet zo genoten van een game.

Moest het even delen :h

bewerkt door JesseNL

Geplaatst

Zo een spits hebben is wel lekker hoor...

image.png.cd4b95553003a4e0d90689f8e95df745.png

75 doelpunten en 21 assists in 55 wedstrijden.

En dan hebben we ernaast nog een spits die ook meer doelpunten maakt dan wedstrijden speelt.

Nee nee het is geen Haaland :D

Geplaatst
12 minuten geleden zei FMNOOB:

1937997719_FMNOOB_Inbox-7.thumb.png.f736aa9b286cbb31baf9a1ca9bf3d546.png

Op je 45ste nog met gemak de gehele rechterflank bestrijken en dan ook nog eens 14 assist in 13 wedstrijden. Terecht, de beste speler van het seizoen. 

Ik zag clean sheets staan en dacht dat je keeper 14 assists had. :D

Geplaatst

Gemerkt dat ik te weinig geduld heb voor de Building a nation challenge, en daardoor is mijn respect voor de save van oa @Thomassje123 alleen maar meer gegroeid. Dus pak ik terug naar een ware LLM save. En dus gaan we Catania proberen terug te loodsen naar de Serie A vanuit de Serie D