Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
20 uur geleden zei Oerlie:

heel verstandig, voor dat geld kun je prima vervangers halen die op termijn ook meer opleveren. Heb je er ook al op het oog?

Denk als vervanger van de gea dat ik Marco Carnesecchi ga halen.

Een andere spits weet ik nog niet. Linksback moet ook echt iemand anders komen. 

Eerst maar eens kijken wat voor transferbudget ik krijg aangezien we momenteel 250 miljoen in het rood staan.

Geplaatst

Ff een game met United gestart, kijken of ik die gigantische schuld en lening weg kan werken.

Ronaldo gaat hier in elk geval zo lang mogelijk blijven. Dat salaris is idioot, maar dan bespaar ik ergens anders wel. Meneer heeft er in 12 wedstrijden in de competitie al 19 in liggen. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ff een game met United gestart, kijken of ik die gigantische schuld en lening weg kan werken.

Ronaldo gaat hier in elk geval zo lang mogelijk blijven. Dat salaris is idioot, maar dan bespaar ik ergens anders wel. Meneer heeft er in 12 wedstrijden in de competitie al 19 in liggen. 

Is pittig hoor die schuld wegwerken. Ik zit in tweede seizoen en heb nog lang niet alles weggewerkt. Ronaldo wel weg gedaan en een jongere spits voor gehaald. 

Geplaatst
Zojuist zei delichris:

Is pittig hoor die schuld wegwerken. Ik zit in tweede seizoen en heb nog lang niet alles weggewerkt. Ronaldo wel weg gedaan en een jongere spits voor gehaald. 

Je Novelle was voor mij het idee om ook ff zon game te starten ja. Zag dat je Ronaldo weggedaan hebt, maar dan doe ik liever wat andere overbodige spelers weg. In elk geval als hij zo blijft presteren. Ik zie dat zon Wan Bissaka ook 6 ton per maand verdient. HOE DAN. 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Je Novelle was voor mij het idee om ook ff zon game te starten ja. Zag dat je Ronaldo weggedaan hebt, maar dan doe ik liever wat andere overbodige spelers weg. In elk geval als hij zo blijft presteren. Ik zie dat zon Wan Bissaka ook 6 ton per maand verdient. HOE DAN. 

Die heb ik ook verkocht. Ik heb veel spelers die een miljoen verdienen weggedaan. Ik ging van 28 miljoen in het eerste seizoen dacht ik naar 19 miljoen in het tweede seizoen. Scheelde weer een paar centen.

Geplaatst

Ik zit nu inmiddels in het vierde seizoen (aug '25) met Lyon en het bevalt prima. Ik concentreer mij  vooral op het halen van Franse spelers en met PSG en Monaco als rijke clubs is het zeer lastig ze te verslaan. Wel heb ik de finale van de CL al bereikt maar helaas verloren.  In de competitie derde, en tweemaal vierde. Aanvoerder Nicoooooo nu moeten laten gaan. Wij spelen met het volgende elftal vaak:

MYLON.jpg

Geplaatst

Wat een seizoen heeft deze man gedraaid. Belangrijk onderdeel in het heroveren van de titel van Bodo/Glimt :D

449af4a6210a2170109193f6d5d40c13.png

Gaat om Odin Thiago Holm trouwens :classic_love:

d14402e29b27918ec824050da6c10a52.png

Geplaatst

Verder geen klachten hier hoor maar Neymar ligt er net voor 4 tot 6 maanden nog uit met gescheurde kruisbanden en stopt nu in oktober gelijk als voetballer. Was dit en vorig seizoen toch nog 1 van de smaakmakers bij PSG en goed genoeg. 

Geplaatst
Zojuist zei CrisChivu:

Verder geen klachten hier hoor maar Neymar ligt er net voor 4 tot 6 maanden nog uit met gescheurde kruisbanden en stopt nu in oktober gelijk als voetballer. Was dit en vorig seizoen toch nog 1 van de smaakmakers bij PSG en goed genoeg. 

Wel 2025, maar toch.

Geplaatst
2 uur geleden zei delichris:

Welke speler heb je gehaald? De Gea ook weg?

Geplaatst
11 minuten geleden zei putdus:

Welke speler heb je gehaald? De Gea ook weg?

Ik heb Moukoko gehaald. De Gea is weg, Casemiro, Fred. En nog een aantal andere dure jongens.

Geplaatst
1 uur geleden zei delichris:

Ik heb Moukoko gehaald. De Gea is weg, Casemiro, Fred. En nog een aantal andere dure jongens.

Welke doelman heb je?

Malacia nog linksback?

bewerkt door putdus

Geplaatst

@Nom de Guerre Hoe ga jij om met de spelers die tot hun 18e niet bij hun huidige club willen vertrekken? Ik kan me herinneren dat, om het netjes te zeggen, het aantrekken van jeugdspelers ook een van jouw hobbies is. 

Geplaatst

Lukt het jullie wel om in de tweede helft door te rammen als je met rust dik (>3-0) voor staat? Meestal moet ik dan al blij zijn met twee highlights in de tweede helft.

Geplaatst
6 uur geleden zei CrisChivu:

Ik zit nu inmiddels in het vierde seizoen (aug '25) met Lyon en het bevalt prima. Ik concentreer mij  vooral op het halen van Franse spelers en met PSG en Monaco als rijke clubs is het zeer lastig ze te verslaan. Wel heb ik de finale van de CL al bereikt maar helaas verloren.  In de competitie derde, en tweemaal vierde. Aanvoerder Nicoooooo nu moeten laten gaan. Wij spelen met het volgende elftal vaak:

MYLON.jpg

Nice! Ik ben gister met Lyon begonnen. Transferperiode uit staan bij de start van mijn save dus even zien hoe ik het ga doen met de huidige selectie. 

Geplaatst

Is een erg leuke uitdaging in ieder geval! Merk wel dat er weinig geboden wordt op mijn spelers om echt te cashen. Thuram is een keer heel veel voor geboden, maar die wilde zelf niet weg.

Geplaatst
38 minuten geleden zei CrisChivu:

Is een erg leuke uitdaging in ieder geval! Merk wel dat er weinig geboden wordt op mijn spelers om echt te cashen. Thuram is een keer heel veel voor geboden, maar die wilde zelf niet weg.

Ben benieuwd 😁 ben nog maar in de voorbereiding. 

Geplaatst
3 uur geleden zei JanVertonghen:

Lukt het jullie wel om in de tweede helft door te rammen als je met rust dik (>3-0) voor staat? Meestal moet ik dan al blij zijn met twee highlights in de tweede helft.

Ken het “probleem”.

Meestal begin ik al vervangingen te doen, of iets minder van de fysiek te vragen..

Maar met jouw vraag in gedachten ben ik eens voluit blijven spelen, maakt dus geen enkel verschil..