Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Met PSV de doelstelling om een topelftal te formeren en vanuit daar weer te proberen om de beste Nederlandse spelers naar PSV te halen, zodat ik later in kan stappen als bondscoach. Dan is het halen van Timber van Ajax een grote stap.

Dat hij dan als enige in de top-50 beste spelers staat met een PSV-logo oogt toch wat onwennig (van beide kanten):

image.thumb.jpeg.be7f68f7bde29289f5fd41bfd3cde650.jpeg

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Zo, mijn vijfde seizoen in Albanië zit er inmiddels op. De eerste prijs op het hoogste niveau is binnen, een zeer geflatteerde 4-0 overwinning in de Super Cup, waar ik mocht meedoen doordat ik runner-up was en de titelhouder ook de beker won. Zij kenden een moeilijk seizoen en streden met ons om P2, KF Kukësi was al snel uit zicht en greep vijf duels voor het einde de titel.

Het doel was nog steeds het ontlopen van degradatie, dus er zat geen druk achter, maar gezien de financiële huishouding was het eigenlijk wel nodig om komend jaar weer minimaal twee voorrondes te spelen in de Conference League. Gelukkig voldoet plek 3 daar ook aan, want het lukte nét niet om de uittredend kampioen af te troeven om de tweede plek. Een puntje minder dan vorig jaar en één plekje lager dan vorig jaar.

image.png.01f1ae4a64565432c83b26bc732dc31f.png

Wel kwamen we erg ver in het bekertoernooi, voor het eerst eigenlijk. In de Albanese beker speel je twee keer tegen elkaar, dat maakt het ook wel lastig tegen teams die eigenlijk een stukje sterker zijn nog. Zeker als je moet rouleren om je tweede plek in de competitie te kunnen pakken. Oftewel, in de breedte moet er eigenlijk nog een en ander bij, maar op dit niveau is dat erg lastig. De betere spelers uit de competitie willen nog steeds niet komen en een kern van 23 man kunnen we niet betalen. Uiteindelijk strandden we in de halve finales. Zeven blessures (waaronder m'n beide linksbacks en m'n eerste rechtsback) op een selectie van twintig man bleek ons uiteindelijk de das om te doen.

We staan nog een ton in de plus en voor het eerst in vijf jaar kon ik ook de faciliteiten een kleine upgrade geven. Dit keer ging het om de trainingsfaciliteiten, niet mijn voorkeur, maar blijkt nodig om de juiste spelers aan te kunnen trekken. Nu komt er weer een zomerstop, gaan we ons weer richten op gratis spelers en eventueel een enkele huurspeler. Hopelijk kunnen we het volgend jaar wat spannender maken in de titelstrijd, maar dan zullen we toch echt constanter moeten worden.

Overigens deed de ploeg van @Fantasy een stuk minder goede zaken in mijn game dan in die van hem. Ze gingen er weer roemloos uit in de 3e divisie en verdwijnen daarmee weer uit de speelbare competities:

image.png.86fb389b7ebba6c4ca63ddb146fc62e3.png

Oew, ik sluit af met goed nieuws:

image.png.b93a13233aff2eec510c8bb03f21acf3.png

Afgelopen jaren zat het salarisbudget rond de 480K en TB lag op 7K. Het lijkt me niet verstandig om het op te maken, maar we kunnen in ieder geval iets meer dan voorgaande jaren.

bewerkt door neva

Geplaatst

Ik ben wel benieuwd: ik kijk echt altijd naar, hoe ik het noem, het "attributen rondje". Ik vind dit veel overzichtelijker voor een 1e indruk en daardoor merk ik de ontwikkeling ook beter op. Het lijkt erop alsof ik van de weinige ben die dit doet... Mijn vraag dus (duurde effe haha): Wie kijkt er wel/niet naar het attributen rondje en waarom?

p.s. valt mij enorm op dat heel veel mensen screenshots delen zonder dit rondje, ik kan dat niet zo goed begrijpen haha. Een eerste indruk, wat een screenshot op een forum in 99% van de gevallen is, is toch veel lastiger zonder dit rondje?

Geplaatst
34 minuten geleden zei MarcFM1:

Ik ben wel benieuwd: ik kijk echt altijd naar, hoe ik het noem, het "attributen rondje". Ik vind dit veel overzichtelijker voor een 1e indruk en daardoor merk ik de ontwikkeling ook beter op. Het lijkt erop alsof ik van de weinige ben die dit doet... Mijn vraag dus (duurde effe haha): Wie kijkt er wel/niet naar het attributen rondje en waarom?

p.s. valt mij enorm op dat heel veel mensen screenshots delen zonder dit rondje, ik kan dat niet zo goed begrijpen haha. Een eerste indruk, wat een screenshot op een forum in 99% van de gevallen is, is toch veel lastiger zonder dit rondje?

Voor het overzicht zoek ik bij de stats gewoon de positie en de rol op waarin ze bij mij komen te spelen, en voor de ontwikkeling kijk ik gewoon bij ontwikkeling -> voortgang eigenlijk.

Geplaatst
36 minuten geleden zei MarcFM1:

Ik kijk hier eigenlijk nooit naar haha. :D Tis dat jij er altijd om vraagt ;) 

Geplaatst
47 minuten geleden zei MarcFM1:

ik gebruik beide, maar het rondje gebruik ik eigenlijk vooral als ik spelers wil vergelijken. Ben het wel pas gaan gebruiken nadat een vriend van mij er altijd naar vroeg. 

Geplaatst

Weet iemand een goede linksback voor united seizoen 2?

Zit zelf aan Lucas Hernández van bayern te denken.

bewerkt door putdus

Geplaatst
23 minuten geleden zei putdus:

Kan je beter die andere linksback van Bayern halen; heb je veel langer en veel meer plezier van :classic_wink:

Spoiler

8f982cd40eb40e23e7c1b483f84ab446.png

bewerkt door Rrrood

Geplaatst
24 minuten geleden zei putdus:

Luca Netz wellicht? Topper in wording.

Geplaatst

Met FM22 heb ik mijn langste save tot nu toe (lees: 6 seizoenen) gehad in Schotland (via Dunfermline naar Hearts en uiteindelijk Celtic). Dit jaar al een paar leuke, maar veelal korte saves gehad in top landen. Nu begonnen met Austria Wien. Hopen op een lange save! ☺️

Geplaatst

@MarcFM1 Ik gebruik die rondjes zeker! Vooral om snel te zien met wat voor speler je te maken hebt, mijn favoriete soort centrale verdediger en spits hebben een kenmerkend 'web'. Even een paar hieronder neergezet om uit te leggen:

Spits: Het hartje, fysiek en mentaal sterk, goed in de lucht en snel en ook techniek en inzicht zeer behoorlijk met een punt naar het aanvallende gedeelte. Dit is Vlahovic, het type spits waar ik van hou in FM.

Centrale verdediging: De bovenste 5 eigenschappen eigenlijk allemaal, technisch en visie niet te slecht en het aanvallen maakt vaak niet uit, waardoor je zo'n rechte lijn krijgt aan de onderkant. Dit is Van Dijk als voorbeeld.

image.png.f047a2e4dfd2ac288dff47f135141a5c.png  image.png.b5ca03621901811458bd153339b005fd.png

@putdus Fabiano Parisi misschien? Anders Hickey, Alejandro Balde, Jesus Vazquez?

Geplaatst
1 uur geleden zei Rrrood:

Kan je beter die andere linksback van Bayern halen; heb je veel langer en veel meer plezier van :classic_wink:

Toon verborgen inhoud

8f982cd40eb40e23e7c1b483f84ab446.png

davies is helaas te duur. Vind het erg lastig wie te kopen. Mijn scouts geven zoveel spelers een 10

Geplaatst

Ik stel Wieffer een keer op in de basis om Kokcu rust te gunnen na interlands, raakt hij na een kwartier geblesseerd aan zn achillespees... :classic_unsure: Dus ik wissel hem, voordat de wissel doorgaat een highlight. doet ie dit :classic_blink:

Spoiler

a46394541807b68ae7c8cad050cb5ddb.gif

bewerkt door Rrrood

Geplaatst
Op 5-1-2023 om 00:24 zei Rrrood:

Als je 3-0 voor staat vanaf de 60e minuut, dan kan je prima om het kwartier "praisen" :classic_smile: 

Als je lichaamstaal tijdens de wedstrijd in de gaten houdt, zal je zien dat ze het waarderen. Soms worden ze laconiek/complacent als je 3-0 voor staat en zo hou je meer kans op positieve lichaamstaal.

Doe dit ook elke pot, maar helpt hier niet als ik met rust een dikke voorsprong heb. Echt alles geprobeerd, ook de gekste dingen. Was eerdere FMs ook altijd een probleem voor me. Moet toch wel iets werken zou je zeggen.

d4976f81f536b98813b9d4676d857d17.jpg

Nu ook weer. Eerste helft een stuk of 7 highlights, tweede helft alleen 2 highlights in de blessuretijd gezien. Heb in de Eredivisie nu 7x met 5-0 (hoogste uitslag) gewonnen, maar zou er graag eens met een nulletje of 7/8 overheen klappen :D

Geplaatst
Op 4-1-2023 om 18:29 zei JanVertonghen:

Lukt het jullie wel om in de tweede helft door te rammen als je met rust dik (>3-0) voor staat? Meestal moet ik dan al blij zijn met twee highlights in de tweede helft.

Voet van het gas doet het goed voor mij.