Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
17 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Voet van het gas doet het goed voor mij.

Wat pas je allemaal aan als ik vragen mag? :) Net was het weer feest namelijk na een rode kaart voor de tegenstander:

d525420c046e8710d143dded1bf4df59.png

Conceição is echt een heerlijk spelertje trouwens. 20 flair :D

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Seizoen zes in Albanië zit er op. Een tweede plek (met flink minder punten dan vorig jaar) op geruime afstand van de kampioen, wederom 3e voorronde Conference League behaald (winst tegen Red Imps (GIB) en Göteborg, nipt eruit tegen Wolfsburg (1-1, 2-1)) en een prima run in de beker. Dit keer haalden we zelfs de finale, tegen de nummer 5 uit de competitie. Helaas speelden we echt een klotepartij en verloren we met 2-1.

Voor volgend jaar krijgen we wederom hogere budgetten, wat komt omdat we nu zo'n zes ton in de plus staan. De jeugdfaciliteiten gaan een klein stukje omhoog en hopelijk kunnen we nu wat langer aanhaken in de titelstrijd en als ik dan ook heeeeeel misschien mag hopen, wil ik graag de Conference League groepsfase behalen. 

image.png.526a1b38044a388f31922725d08b80d2.png

Geplaatst

Klinkt echt als een toffe game @neva

Even een algemene vraag, hoe houden jullie bij welke jongeren wel wat potentieel hebben om het te maken, of om eventueel doorverkocht te worden? Maken jullie notities, of geven jullie de spelers een nickname?

Geplaatst

Wat is eigenlijk het verschil tussen de hangende vleugelspits en de naar binnenkomende vleugelspits? Voor mijn gevoel zeggen de omschrijvingen precies hetzelfde. 

Geplaatst

Kun je die next gen talenten lijst (ofzo iets) ook ergens terugvinden behalve je inbox?

Geplaatst
1 uur geleden zei Bazoer:

Wat is eigenlijk het verschil tussen de hangende vleugelspits en de naar binnenkomende vleugelspits? Voor mijn gevoel zeggen de omschrijvingen precies hetzelfde. 

In het Engels heten ze Inside Forward (Hangende Vleugelspits) en Inverted Winger (Naar binnenkomende vleugelspeler). In principe zegt het namelijk wel al een heleboel, namelijk dat de één meer gericht is op doelpunten maken (spits) en de ander meer een ondersteunende rol heeft (vleugelspeler). 

Geplaatst
Zojuist zei La Pulga:

image.thumb.png.fedeb3b3eeb27673b1f8d5089d342954.png

Wel zuur dat dit op de laatste dag van de transfermarkt is, maar wat een bedrag :D 

Een best bedrag zeg. Zo goed ontwikkeld?

Geplaatst
7 minuten geleden zei JoelAjax:

Een best bedrag zeg. Zo goed ontwikkeld?

image.png.9efd57f582c3c96b40db6bf545099ef1.png

Dit heeft hij in 3 seizoenen gepresteerd als spits, dus inderdaad goed ontwikkeld :D 

Geplaatst
10 minuten geleden zei MetalMichael:

10e divisie Engeland, 5 voor afwerken. :-D

image.thumb.png.dd2c7b564831679c9b2b9853fa0cbf2e.png

Keepers met stats van 3 dus? XD

Geplaatst

Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Voor het eerst 'blind' ingegaan op een aanbod van een zaakwaarnemer en een Egyptische speler gehaald die door m'n scout werd gewaardeerd met 4,5 ster. Beetje angstig wel, want verdient een pak meer dan m'n beste spelers, maar het feit dat hij al international was haalde me wel over...

image.thumb.png.c184fcfd8382df90e8509537288c385d.png

Wat een speler zeg, echt geen moment spijt van nog. Gelijk een teammaat gehaald die ook bij de Egyptische selectie zat en op linksback/centraal achterin kan spelen. Kostte 65K, maar dan heb je wat. Wel veruit hoogste salaris, dat was zo'n 30K. 

In de Europa Conference League weer hetzelfde riedeltje, weer in voorronde 3 er uit. Na winst tegen Dinamo Minsk en FC Luzern was Real Betis niet onverwacht iets te sterk (2-1 en 2-2). Niet onverdienstelijk. In de competitie de eerste twee duels gewonnen, dus dat is wel lekker. Nu laatste nachtdienst en het is uitgestorven, dus er zal wel een heel seizoen doorheen vliegen vannacht. Hopelijk kunnen we een gooi doen naar de titel.

Nadeel is alleen dat er echt niks door komt vanuit de jeugd, maar goed, dat is zorg voor later.

bewerkt door neva

Geplaatst
4 minuten geleden zei Fantasy:

Oei :classic_blink: Da’s balen!

Het is goed gekomen:

image.png.d90fd1d635f553558276bfb97e0a584b.png

Prachtig seizoen gehad, het was lang spannend, maar uiteindelijk haakten ze één voor één af. Halverwege stond bijvoorbeeld KF Skënderbeu nog tweede, achter Kukësi. Nu kijken of we wat miljoenen kunnen binnenharken.

Helaas wel snel er uit in de beker (kwartfinale tegen Vllaznia), maar dat mag de pret niet drukken.

Geplaatst
10 uur geleden zei Superboeren:

Gelukt :D Miljoenen stromen zo wel hard binnen..

joooo.png

Wedstrijden hierna tegen PSG.. In totaal 6-3 verloren. 6x Mbappe ;c

Geplaatst
11 uur geleden zei Superboeren:

Gelukt  Miljoenen stromen zo wel hard binnen..

joooo.png

Lekker bezig! Realistisch team wat ik qua namen zie, I like :) .Welk jaar zit je nu?

Geplaatst
9 minuten geleden zei Titan:

Lekker bezig! Realistisch team wat ik qua namen zie, I like  .Welk jaar zit je nu?

26/27. Bijna einde seizoen en grote kans dat ik kampioen ga worden. Maar heb inderdaad nog nooit iemand voor meer geld gehaald dan Branco van der Boomen voor die voor 275k naar ons ging. Dus vooral veel transfervrije spelers. Jeugd accommodatie flink geüpgraded dus wil uiteindelijk veel jeugd erin hebben. Maar die zijn tot nu toe vaak niet goed genoeg nog.

Geplaatst

Op een of andere manier heb ik dit overleeft :mrgy:

b56ed0ef3454e045bf519524e62d8f8e.png

En dan daarna dit :blush:

784b0fd4e0d04ca0e65e28546d5e9b52.png

b02136d6e8597a3fceb5f923a767a1df.png

Ik heb geluk gehad dat Juventus er in de uitwedstrijd niet meer wist te maken, maar Juventus had ook weer geluk dat ik er thuis niet minstens eentje meer wist te maken. 

Next up: Leipzig. Daar verloor ik in de competitiefase 'maar' met 1-0 van, dus dat is ook zeker niet onmogelijk.