Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
6 minuten geleden zei Oerlie:

tel er wel maar 3 :classic_ninja:

zonder grappen, ziek goede spelers man. 

image.thumb.png.345366a9e0b9c08d660409c430df7b8b.png

Speciaal voor jou dan, nummero 4 die ik dus even een jaartje bij Leipzig heb gestald. ;c 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

image.png.0842b62d2b351cdef603a8657d65e99e.png

halverwege ons eerste Serie C seizoen en we kunnen nog niet echt klagen. Zou mooi zijn als we effectief promotie kunnen afdwingen, waar plaatsing voor de play-offs de doelstelling is. Die doelstelling zou ik altijd aan moeten kunnen voldoen.

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Probleem is opgelost @YerrollP en @Rrrood. Hellesvik is voor 100 miljoen naar Arsenal vertrokken dus de Serviër heeft de strijd gewonnen. De reden waarom ik ook niet met twee spitsen kan spelen is omdat ik zo ongeveer 4 basiswaardige aanvallende middenvelders heb? ;c 

image.thumb.png.5f77148c2d13e1dde48a6edb76247b7f.png

image.thumb.png.aa82d6d7404753efe40d366bc4aabc6c.png

Ualison

image.thumb.png.63bb383dcb8c98993e6845d292ba4d4c.png

Matheus Franca

image.thumb.png.bca5a651267b341194fe401c7a73351c.png

Lucas Henrique

Zo zie je maar weer.. word de keuze gewoon voor jou gemaakt haha! Perfect man, wat een talent zeg

Geplaatst
10 uur geleden zei TheRealOne:

Als je de andere niet-EU speler verkocht hebt aan een andere club in Italië, dan komt er geen niet-EU plek vrij (omdat de speler in het land actief blijft). Ik weet niet of dat het geval is?

Heb ik verkocht aan Schalke.. Ik kan Vinicius dus niet inschrijven, wat is dit voor onzin.. vinkte hem aan om ze in die volgorde in te schrijven. Absurd.. 

Geplaatst
  • Auteur

Op 7-1-2023 om 13:27 zei Fantasy:

image.thumb.png.03de088d4cad9486f4e056c8a31706dc.png

Ik zal jullie de attributen besparen, maar het moge duidelijk zijn dat we nog wel wat versterkingen kunnen gebruiken in de aanloop naar het nieuwe seizoen  

image.png.fe4da2d9774db55dda1caaa0fefe5204.png

Zo, even wat nieuwe namen gehaald (d) De bookmakers hebben er alleen nog niet echt vertrouwen in :-D 

image.png.811af84ef9cf9436173d53a1000545a8.png

Geplaatst

Skender Qato hield het bij mij nog lang vol in de selectie, voornamelijk als tweede rechtsback. 

Aldrit Oshafi is die spits toch? Schoot er het eerste jaar op het hoogste niveau 7 in, voornamelijk als invaller. Was wel netjes. Jaar ervoor op niveau 2 scoorde hij wel 20+ treffers. Leuke spelers deze twee. Van de rest van de lijst gaat niet zo heel snel een belletje rinkelen, maar ik zal vast niet de enige zijn bij wie het niets zegt ;c

Heel veel succes in ieder geval!

bewerkt door neva

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei neva:

Skender Qato hield het bij mij nog lang vol in de selectie, voornamelijk als tweede rechtsback. 

Aldrit Oshafi is die spits toch? Schoot er het eerste jaar 7 in, voornamelijk als invaller. Jaar ervoor op niveau 2 scoorde hij wel 20+ treffers. Leuke spelers deze twee. Van de rest van de lijst gaat niet zo heel snel een belletje rinkelen, maar ik zal vast niet de enige zijn bij wie het niets zegt ;c

Heel veel succes in ieder geval!

Skender Qato is inderdaad wel een van de betere, blij dat we die hebben kunnen strikken. Doelman Thomas Brahja is ook wel een fijne, die nooit wist te debuteren bij Cremonese in Italië maar nu bij ons onder de lat mag gaan staan. En inderdaad, Aldrit Oshafi is een spits, maar denk dat Fabio Vescovo en Amarildo Manushi toch nog wel iets hoger aangeschreven staan om in de punt van de aanval plaats te mogen nemen. En dan tot slot ben ik nog wel blij met Endrit Kastrati, die er voor zorgt dat beide backposities sterk bezet zijn (d) 

Qato & Kastrati

Spoiler

image.thumb.png.d9b1f7345fa0edc1f99210a5d42269a4.png

image.thumb.png.692da431528f30b4c3844592e08e2702.png

Brahja

Spoiler

image.thumb.png.16a9b60dbbf266e8838dd7a4f2378b41.png

Oshafi, Vescovo & Manushi

Spoiler

image.thumb.png.b1d0f227a35bdbbe5c598921b0ba4e34.png

image.thumb.png.ee40dc3763ef0dd5eef2ad180b1e46c4.png

image.thumb.png.084f7fad627140ae54ee957f9196174d.png

Geplaatst

Vescovo :<

Lekker versterkt hoor. Kastrati is ook erg sterk. 

Neem aan dat je gezien had dat Kosovaren niet als buitenlander tellen? Al hebben die vaak al wel een dubbel paspoort natuurlijk.

bewerkt door neva

Geplaatst

EINDELIJK kunnen winnen van Shakhtar Donetsk, die club is niet normaal sterk man. Afgelopen 3 seizoenen hebben ze maar 2 keer verloren. Ik spel het even; twee keer verloren. Ongekend niveau. Nu hebben we dus 3 punten van de club uit Donetsk kunnen afsnoepen.

ZHhcCTp.png

En daarna word mijn goudhaantje Savin ook nog eens opgeroepen voor het EK. 18 jaar en 25 doelpunten dit seizoen :<

bewerkt door JesseNL

Geplaatst

Alleen in FM.. Alle buitenspelers tegelijk geblesseerd met 2 keer Ajax op het programma (competitie en beker) en Leipzig voor de CL. Schjelderup 2 weken, Walemark 2 weken, Paixao 7 weken en Azarkan 5 weken.

Edit:

De volgende die nog op de flank kon spelen :D

Naamloos.png

bewerkt door MarcFR

Geplaatst

Jaja, driemaal is scheepsrecht! Na 6 seizoenen en 2 verloren Champions League finales nu eindelijk de cup met de grote oren gewonnen met Lyon!

In de competitie nu in zes seizoenen 3de,  4de, 4de, 3de, 3de, en vorig jaar eindelijk tweede geworden (op 10 punten van PSG). Wel ben ik benaderd door Frankrijk om ook hun succes voor te zetten

Geplaatst
  • Auteur
23 minuten geleden zei neva:

Potverdorie. Crash. Twee maanden terug nu. Inclusief groot gedeelte transferperiode. Bah bah.

Dat is wel heel zuur, helemaal tijdens een transferwindow :classic_sad:

Geplaatst
9 uur geleden zei neva:

Potverdorie. Crash. Twee maanden terug nu. Inclusief groot gedeelte transferperiode. Bah bah.

Waardeloos. Ik maak echt elke keer dat ik gespeeld heb een back-up van de bestanden, altijd bang voor zo'n crash.