Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

Die Squadplanner als je die instelt, krijg je dan automatisch overal als opstelling je 1e keus als het 11 verschillende spelers zijn?:

Hoe moet ik dat zien? @Nom de Guerre @Fantasy @Mordurette

Meer als dit zijn de beste spelers per positie, zodat je een beeld krijgt van de diepte en samenstelling van je selectie, inclusief jeugddoorstroom. Ik denk dat dit althans is wat je vroeg.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Meer als dit zijn de beste spelers per positie, zodat je een beeld krijgt van de diepte en samenstelling van je selectie, inclusief jeugddoorstroom. Ik denk dat dit althans is wat je vroeg.

Niet helemaal maar nu weet ik wel wat het is/doet haha

Ik dacht dat het een ''Lazy/Luie'' manier was om vooraf je opstelling door te geven maar is het dus niet haha, dank.

Want vooral omdat je spelers omhoog of om omlaag kan bewegen naar 1e,2e,3e keus etc 

Dacht ik dat je hiermee vooraf je opstelling kon bepalen, dus vandaar, is dus niet, muchas gracias.:cheer:

Geplaatst
6 minuten geleden zei Kyrill:

Die Squadplanner als je die instelt, krijg je dan automatisch overal als opstelling je 1e keus als het 11 verschillende spelers zijn?:

Hoe moet ik dat zien? @Nom de Guerre @Fantasy @Mordurette

Nee, Trauner staat bijvoorbeeld bij mij rb, rechter centraal en linker centraal. Terwijl ik hem alleen zie als rechter centraal. Maar je kan ook jeugdspelers en shortlistspelers toevoegen. Ik heb bijvoorbeeld eens deze middenvelder voor volgend seizoen op mijn shortlist staat en ook al in mijn squadplanner. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Arezo:

Nee, Trauner staat bijvoorbeeld bij mij rb, rechter centraal en linker centraal. Terwijl ik hem alleen zie als rechter centraal. Maar je kan ook jeugdspelers en shortlistspelers toevoegen. Ik heb bijvoorbeeld eens deze middenvelder voor volgend seizoen op mijn shortlist staat en ook al in mijn squadplanner. 

Dankjewel! Duidelijk!

Geplaatst

image.thumb.jpeg.f70462b048e11b61237fcb03fd5b29b4.jpeg

Nou, na jaren geen FM even een testje gedaan met 10 wedstrijden en een eigen 4-3-3. Viel niet mee, dus ga me de komende tijd maar even meer in verdiepen nog. Eigenlijk alleen maar goals dmv voorzetten op beest Verheydt. Wat dan weer wel het idee was van de tactiek. Maar defensief centraal sneden ze er met regelmaat achter, dus dus leerzaam test spelletje.

Geplaatst

Ome Karel is wel blij met de beta, tot dusver. 1st transfer window disabled en gaat best prima. EL loting is en was pittig maar we verdiende meer tegen Rennes.

20221022145303_1.jpg

20221022145307_1.jpg

Geplaatst

Nee, hoor, @Kyrill. Ik werd geen kampioen met Ajax, dus eigenlijk ben ik een grote prutser :D.

Komt dat ik de eerste acht potjes even wilde kijken of 95% balbezit en 0-0 in schoten te benaderen viel. Daarna wel een inhaalrace, maar Feyenoord won alles de laatste tien duels. Moest nog op het matje komen bij het bestuur en was bijna ontslagen, twee weken voor de CL-finale :D 

Geplaatst
Zojuist zei Titan:

Nee, hoor, @Kyrill. Ik werd geen kampioen met Ajax, dus eigenlijk ben ik een grote prutser .

Komt dat ik de eerste acht potjes even wilde kijken of 95% balbezit en 0-0 in schoten te benaderen viel. Daarna wel een inhaalrace, maar Feyenoord won alles de laatste tien duels. Moest nog op het matje komen bij het bestuur en was bijna ontslagen, twee weken voor de CL-finale  

CL>Kampioenschap Marcel :D  ;)

Geplaatst
2 minuten geleden zei Titan:

Nee, hoor, @Kyrill. Ik werd geen kampioen met Ajax, dus eigenlijk ben ik een grote prutser :D.

Komt dat ik de eerste acht potjes even wilde kijken of 95% balbezit en 0-0 in schoten te benaderen viel. Daarna wel een inhaalrace, maar Feyenoord won alles de laatste tien duels. Moest nog op het matje komen bij het bestuur en was bijna ontslagen, twee weken voor de CL-finale :D 

Ik zag je screen met die 91 procent balbezit. Denk, leuk, ga ik met FC Eindhoven ook proberen. Derde minuut 2-0 achter. Laat maar weer.

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei Daniell:

Heb ik naast een name fix en logo's nog iets essentieels nodig?

Een toetsenbord met spatiebalk om keihard op te rammen :D 

Geplaatst
Zojuist zei Fantasy:

Een toetsenbord met spatiebalk om keihard op te rammen :D 

Die heb ik, al ga ik het eens rustig aan doen dit keer, misschien dat ik dan wat langer de aandacht vast kan houden :classic_rolleyes:

Geplaatst

Zo, jaarlijks seizoen met Ajax zit er op. Maar eens rustig nadenken waar we dit jaar de youth only challenge starten. Wonder boven wonder had mijn vrouw niet alleen een slaapdienst gisteravond, maar ook een dagdienst morgen. Kids voor de tablet, papa achter de pc. 

Geplaatst
47 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Zo, jaarlijks seizoen met Ajax zit er op. Maar eens rustig nadenken waar we dit jaar de youth only challenge starten. Wonder boven wonder had mijn vrouw niet alleen een slaapdienst gisteravond, maar ook een dagdienst morgen. Kids voor de tablet, papa achter de pc. 

Weet mama dat wel :classic_biggrin:

Geplaatst
32 minuten geleden zei Copywriter:

Weet mama dat wel :classic_biggrin:

Bij mij een soortgelijk weekend. De vrouw aan het klussen in het nieuwe huis terwijl ik bij de kinderen ben 😆👌🏻

Geplaatst
9 uur geleden zei SantiagoMunez:

Dit brengt me toch aan het twijfelen of een LLM-save nu de beste keuze is. 😅

edit: of LLM is juist geschikt, omdat de transfers minder relevant zijn en de bug later in-game wordt aangepast?

Na drie edities met Dulwich, is de keuze dit jaar gevallen op Buxton FC in de VNL North. 🔥