Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
7 minuten geleden zei Oerlie:

Lekker hoor, gebruik hem zelf altijd. Gaan daardoor in topwedstrijden nog weleens op ons bek haha. Maar ik win liever met 5-4 dan 1-0

Oh hier hetzelfde hoor, maar het is niet dat ik dan niet aanvallend voetbal laat zien of geen druk zet. Net iets meer balans ofzo. Won bjivoorbeeld in de JC Arena met 1-5. :D 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Simpele vraag. Hoe zet je in een spelersprofiel aan dat je die pijltjes krijgt waarbij je ziet hoe een speler zich ontwikkeld?

Geplaatst
3 minuten geleden zei Gert:

Simpele vraag. Hoe zet je in een spelersprofiel aan dat je die pijltjes krijgt waarbij je ziet hoe een speler zich ontwikkeld?

staat er dat normaal niet standaard? anders kun je via een spelersprofiel naar overzicht --> attributen, en dan krijg je ook zijn stats waar je een vakje kunt selecteren. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Gert:

image.thumb.png.83af7bc3351d812ab65850a8f3ec38e7.png

In het normale overzicht staan ze bij mij automatisch al aan. :D 

Geplaatst

Owja nu hier ook. Er was hiervoor gewoon even geen ontwikkeling bij een speler denk ik :D  Tnx voor t meedenken

Geplaatst

@ReneLeBlanc

Fofana gaat hier foetsie. Omdat ik met die mexicaanse regen al een prima vervanger had, maar wel wat dun bezaaid was qua concurrentie, maar even een transfervrije linksbuiten gehaald.

Ook Kane opgehaald. Ik heb talent zat, die echt verhuurd moeten worden. Kane is nog top en kan zo mooi Moukoko/Samuel afwisselen

20230119150154_1.thumb.jpg.ac1c7cb693d1a884d41b910de12171c9.jpg

Geplaatst

Promised land weten te bereiken; Ligue 4 en daarmee profvoetbal. :mrgy: Mijn verdediging gaat het wel heel zwaar krijgen op dit niveau vrees ik ;c Afgelopen jaar een goede verdediger in de intake gehad, maar die is pas eind september 16, dus die mist de eerste 2 maanden.

1c876c2ae0051e1ecabc02cd8cafbe7d.png

Geplaatst

:cheer::t:

image.thumb.jpeg.2423e47e7276408c125df2d0f6d011c1.jpeg

Eerste overwintering een feit. Door het behalen van een 23e plek in de groepsfase van de Europa League mag ik het nog een ronde verder proberen. Ga er vanuit dat deze ronde het einde zal betekenen, maar wie weet wat mogelijk is.

Spoiler

image.thumb.jpeg.6449a8e16db4dc7e0c98cb508101d4cd.jpeg

Geplaatst

Montella is hier al een aantal jaar bondscoach van Albanië, een functie die ik graag zou willen vervullen. Maar als ik dit zo zie, gaat dat nog even duren... Boven België geëindigd en een eclatante monsterscore tegen Liechtenstein :cab:

image.png.5e6841e48c0d2af8ea23683276e81045.png

Geplaatst

M'n grootste aanvallende talent is dus blijkbaar echt een diva :cab: Al een training en wedstrijd gemist omdat hij gespot is in een nachtclub, hij traint slecht (iedere keer rond de 5 als cijfer) en kan totaal niet tegen kritiek.

Ik zou 'm zo graag willen verkopen, of in de reserves willen zetten, maar 't is veruit m'n beste aanvallend talent dus daar heb ik alleen mezelf mee. ;c

Geplaatst

image.png.69ca0b104d276afde952507d3a36b697.png

inmiddels halverwege en we staan op een keurige plek in de middenmoot, doelstelling is nog altijd om degradatie te proberen voorkomen, maar stiekem hoop ik zelf op het linkerrijtje.

Geplaatst
Op 15-1-2023 om 16:49 zei Thomassje123:

0806218caf4831a966114129fed30bce.png

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

4d344f66fbb8e581fcd58a5c37f2bab8.png

En nu ook de beste van de wereld

Geplaatst

Jongensboek dit hoor. Het was minder overtuigend dan vorig seizoen, maar jeugdproduct Bellingham en afscheid nemende LEGEND Harry Kane schenken ons de 2e CL zege.

20230119220949_1.thumb.jpg.ec84cd05ad808d15884481ff564b8294.jpg

Wat een HEERLIJK team is zich hier aan het ontvouwen.

Geplaatst

2e seizoen psv weer geen cl 😡

Anderlecht geloot thuis 3-1 gewonnen uit wedstrijd 2-0 geworden verloren op penals. 

Geplaatst
18 uur geleden zei Elsjorro1990:

@ReneLeBlanc

Fofana gaat hier foetsie. Omdat ik met die mexicaanse regen al een prima vervanger had, maar wel wat dun bezaaid was qua concurrentie, maar even een transfervrije linksbuiten gehaald.

Ook Kane opgehaald. Ik heb talent zat, die echt verhuurd moeten worden. Kane is nog top en kan zo mooi Moukoko/Samuel afwisselen

20230119150154_1.thumb.jpg.ac1c7cb693d1a884d41b910de12171c9.jpg

Mooie transfers wel hoor. Kane, Neymar, die andere twee zijn regens?

11 uur geleden zei Elsjorro1990:

Jongensboek dit hoor. Het was minder overtuigend dan vorig seizoen, maar jeugdproduct Bellingham en afscheid nemende LEGEND Harry Kane schenken ons de 2e CL zege.

20230119220949_1.thumb.jpg.ec84cd05ad808d15884481ff564b8294.jpg

Wat een HEERLIJK team is zich hier aan het ontvouwen.

Was nog hierboven aan het reageren toen ik dit bericht zag. _O_ Kane heeft zijn waarde wel gehad voor jou zeg. :< potjandorie

Geplaatst

Is er eindelijk een buitenlandse speler die in aanmerking komt voor een Albanees paspoort over 31 dagen, wil hij per se weg. Godnondeju. Schiet niet op zo :D Leuk hoor, die 2,5 miljoen van Montpellier, maar geld is het laatste dat ik nu nodig heb.

Geplaatst
39 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Mooie transfers wel hoor. Kane, Neymar, die andere twee zijn regens?

Was nog hierboven aan het reageren toen ik dit bericht zag. _O_ Kane heeft zijn waarde wel gehad voor jou zeg. :< potjandorie

Die andere 2 zijn regens ja. Die Italiaan is idioot. Zal wel eens wat screens posten van de regens. 

Geplaatst
9 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Die andere 2 zijn regens ja. Die Italiaan is idioot. Zal wel eens wat screens posten van de regens. 

Ik ben benieuwd kerel. Hier loopt het een beetje de spuigaten uit, al mijn spelers willen opeens echt moddervette contracten. Ik heb geld genoeg op de bank maar ik ga geen 10 miljoen op jaarbasis uitgeven aan een 31-jarige Aleksander Mitrovic. Dat hij vorig seizoen 15 goals maakte in de competitie zal me een worst wezen. Heb m voor 40 miljoen verkocht aan Juventus. Zelfde probleem had ik met Szoboszlai, maar die heb ik naar 8 miljoen terug weten te dringen. Ik ga maar de jacht op Moukoko openen want hij heeft een transferclausule van 85 miljoen. :D