Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De tegenstander overklast, in de blessuretijd de gelijkmaker gemaakt of de grote concurrent verslagen? Deel hier jouw laatst gespeelde wedstrijd en opvallende resultaten.

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 61,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @Fantasy       seizoen 2042/2043.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Toet toet, boing boing Confetti Confetti. De Confetti Cup is van ons!  Pope; Trippier, Palhinha, Botman, Douglas Santos; Ugarte, Joelinton, Bruno Guimaraes; Saint-Maximin, Pedro Goncalves; Isak. Julli

• Caen gebeuren.

Geplaatst

Schade beperkt gehouden met oa Schade als invaller en hattrick Gregoritsch :) 

20221022092310_1.jpg

Geplaatst
8 uur geleden zei Michiel RAFC:

69121442_RAFC-Dudelange.thumb.png.f10ec313699626532103e13e346ad5f6.png

Conference League  En dan hebben die Luxemburgers nog geluk dat ik veel basisspelers heb laten rusten.

Hoe gaat het financieel? Ik zit in seizoen 2 en daarin is Antwerp onder Curatele komen te staan, hebben de helft van hun kern verkocht.

Geplaatst
8 uur geleden zei Michiel RAFC:

69121442_RAFC-Dudelange.thumb.png.f10ec313699626532103e13e346ad5f6.png

Conference League  En dan hebben die Luxemburgers nog geluk dat ik veel basisspelers heb laten rusten.

Patris gekocht van OHL? Hoeveel heb je betaald? Nog andere aankopen gedaan?

Geplaatst
  • Auteur
51 minuten geleden zei Netzwerk:

Eerste competitieve wedstrijd in FM23 ging alvast prima!

Geen beschrijving beschikbaar.

Lekker geflatteerd wel :mrgy: neemt niet weg dat het een érg lekkere uitslag is natuurlijk!

Geplaatst
22 uur geleden zei FlyD:

Patris gekocht van OHL? Hoeveel heb je betaald? Nog andere aankopen gedaan?

1,5 miljoen ongeveer. Is de enige aankoop, want enerzijds is de kern op zich al vrij goed en anderzijds zien de cijfers er vrij rood uit ;c 

22 uur geleden zei glennix:

Hoe gaat het financieel? Ik zit in seizoen 2 en daarin is Antwerp onder Curatele komen te staan, hebben de helft van hun kern verkocht.

Niet goed, in november al 6 miljoen in het rood. Ik hoop dat Pol binnenkort een kapitaalsinjectie doet. 

Geplaatst

Ze hadden zowat heel de wedstrijd steeds maar  1 schotje op doel meer, en dan 6-0 winnen christus wat zuur:5:nono::moop:

Dit was het weer met FM tot morgen uur of 18:45 of later, ''gelukkig'' morgen werken 8:30-17:00 op kantoor...

20221023224326_1.jpg

Geplaatst

Was er maar een mogelijkheid om een mooie, scherpe foto van je beeld te krijgen, hè. Die je dan ook nog eens heel gemakkelijk via een soort van knip-programma gewoon naar het forum toe kunt slepen. Dat zouden ze nog eens moeten uitvinden. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Becks:

Was er maar een mogelijkheid om een mooie, scherpe foto van je beeld te krijgen, hè. Die je dan ook nog eens heel gemakkelijk via een soort van knip-programma gewoon naar het forum toe kunt slepen. Dat zouden ze nog eens moeten uitvinden. 

Te veel werk , te lui voor

Geplaatst
14 minuten geleden zei Djurovski:

Te veel werk , te lui voor

F12 screenshot maken en in een post plaatsen moet toch haast minder werk zijn dan het via de telefoon te doen?

Geplaatst
34 minuten geleden zei Elsjorro1990:

F12 screenshot maken en in een post plaatsen moet toch haast minder werk zijn dan het via de telefoon te doen?

Nee want heb de telefoon al in de hand. Ff foto maken  is zo gemaakt kan ik verder spelen. En via telefoon dan op forum..  ipv screenshot maken. Terug naar Windows,  browser openen etc . Nu game ik direct door. Met novelle zal ik zeker screenshot gebruiken maar ff snel tijdens game wat posten niet

Geplaatst
4 minuten geleden zei Djurovski:

Nee want heb de telefoon al in de hand. Ff foto maken  is zo gemaakt kan ik verder spelen. En via telefoon dan op forum..  ipv screenshot maken. Terug naar Windows,  browser openen etc . Nu game ik direct door. Met novelle zal ik zeker screenshot gebruiken maar ff snel tijdens game wat posten niet

Stug vol blijven houden... Heerlijk! :classic_laugh:

Geplaatst
2 uur geleden zei neva:

Knipprogramma. Knip plak klaar.

Ik maak ziek veel screens, ik ga echt niet alles plakken en knippen, onbegonnen werk. Ik upload hier in United gedeelte direct, en voor mijn novelle via Gyazo Pro waar ik blijkbaar net 48 dollar voor heb afgetikt voor een heel jaar :mmm:

Geplaatst

Eindelijk de financiële middelen bijeen kunnen harken om de kern goed te kunnen versterken met voornamelijk transfervrije spelers. En dat betaald zich uit met deze mooie overwinning! Na 2 seizoenen telkens 12de geëindigd te zijn doen we nu mee met de plaatsen vanboven. :classic_smile:

71100ef6010f882b029661f365231cb0.jpg