Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
6 minuten geleden zei Oerlie:

image.png.5ac43c76cbef9b0dd5cb6895a84cec6a.png

eerste stunt van het seizoen is een feit, in de voorbereiding gingen we er ook nog met 4-0 af tegen ze.

Je gaat hard man. :< 

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 61,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @Fantasy       seizoen 2042/2043.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Toet toet, boing boing Confetti Confetti. De Confetti Cup is van ons!  Pope; Trippier, Palhinha, Botman, Douglas Santos; Ugarte, Joelinton, Bruno Guimaraes; Saint-Maximin, Pedro Goncalves; Isak. Julli

• Caen gebeuren.

Geplaatst
50 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Je gaat hard man.  

Thanks! verwacht dit jaar wel een pittig seizoen, ik wordt ingeschat op plek 17 dus het wordt knokken voor degradatie. Financieel is het ook een drama dus heb me niet echt kunnen versterken tov vorig seizoen.

Geplaatst

image.png.e305de757243264728cd57cbeb9db745.png

Jammer maar de terugwedstrijd maken we nog wel een beetje kans! 

image.png.50b64fc4beaea603b2ac5ac1bdcb33d6.png

Zonde.

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
28 minuten geleden zei La Pulga:

image.png.e305de757243264728cd57cbeb9db745.png

Jammer maar de terugwedstrijd maken we nog wel een beetje kans! 

image.png.50b64fc4beaea603b2ac5ac1bdcb33d6.png

Zonde.

Knap hoor. Wat is je tactiek?

Geplaatst
8 minuten geleden zei Aaron21:

Knap hoor. Wat is je tactiek?

Heb die ooit ergens gedownload, een 4-3-3tje met wat aanpassingen. 

image.png.ac90157f99b6b03e7d26a70fd2c3eddf.png

Geplaatst
22 minuten geleden zei Oerlie:

image.png.b56d572c9013c1acaa1ab66fd1b7ee8b.png

ook tegen de titelfavoriet houden we de punten in eigen huis!

Hard, harder, hardst. :< Gaat echt heeeel voortvarend 

Geplaatst

image.thumb.png.f7dbafc659e461d648d9b4ab04ed0f1d.png

Het was ook te mooi om waar te zijn. Finale was ook tegen City of Arsenal geweest dus had denk ik ook niets opgeleverd maar toch. :D 

Geplaatst

In navolging van @ReneLeBlancook een game met Borough begonnen. Eenvoudig vroeg promotie veilig gesteld en het hoogtepunt moet nog gaan komen met een FA Cup finale tegen Liverpool. 

Bizarre road to the final trouwens.. Aston Villa was onze beste tegenstander. Het zat wat dat betreft niet tegen...

Scherm­afbeelding 2023-01-13 om 10.32.31.png

bewerkt door Marvin

Geplaatst

Heerlijk om dit soort wedstrijden eens van de winnende kant te beleven ;) en wát een belangrijke ook, gaan nu als koploper de winterstop in. Eredivisie 28/29 wordt duidelijk een 3-horse-race...

image.png.8043df212a28834c1b8496104ea6b04b.png

image.png.9adfee6376fb6eb1bd020f986959ab2c.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Marvin:

In navolging van @ReneLeBlancook een game met Borough begonnen. Eenvoudig vroeg promotie veilig gesteld en het hoogtepunt moet nog gaan komen met een FA Cup finale tegen Liverpool. 

Bizarre road to the final trouwens.. Aston Villa was onze beste tegenstander. Het zat wat dat betreft niet tegen...

Scherm­afbeelding 2023-01-13 om 10.32.31.png

Lekker zeg. En ook Datro binnen gehengeld zie ik :< Wie heb je nog meer gehaald? Ik strandde in de halve finale helaas omdat ik toen Chelsea tegenkwam. 

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Lekker zeg. En ook Datro binnen gehengeld zie ik :< Wie heb je nog meer gehaald? Ik strandde in de halve finale helaas omdat ik toen Chelsea tegenkwam. 

We gaan Europa in dankzij Virgil. Beljo maakte het verschil. Ik kende deze speler eerlijk gezegd nog niet, maar bedankt haha!

Gulliksen was mijn derde en laatste aankoop. Die ontwikkeld zich stormachtig. Nu ligt de uitdaging om voor 40 miljoen de selectie Premier League waardig te krijgen. 

Scherm­afbeelding 2023-01-13 om 14.10.22.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Marvin:

We gaan Europa in dankzij Virgil. Beljo maakte het verschil. Ik kende deze speler eerlijk gezegd nog niet, maar bedankt haha!

Gulliksen was mijn derde en laatste aankoop. Die ontwikkeld zich stormachtig. Nu ligt de uitdaging om voor 40 miljoen de selectie Premier League waardig te krijgen. 

Knappe prestatie. Hoe speel je qua tactiek?

Geplaatst
23 uur geleden zei Marvin:

Ik had geluk dat ik nog wat spelers kon verkopen en heb ook wel aardige spelers kunnen halen. Had Schjelderup al dus linksbuiten was al geregeld. Haalde gratis Denis Suarez binnen, Bijlow voor max 15, Livramento voor max 25 (Southampton was gedegradeerd), Nagalo is een goeie CV, Andrey Santos voor 4 miljoen, Beljo ging voor 40 miljoen naar Leverkusen en haalde Morelos gratis ervoor terug.

Geplaatst
9 uur geleden zei Fantasy:

Europees debuutje dit hoor :< 

image.png.c8b2c5fac9a91116cb46c3fa47646cdc.png

Kan al tellen! Leuk om te zien dat jij en @nevajullie game wel gevonden hebben in Albanië.

Geplaatst

Gisteren dus FM23 gehaald en zoals altijd met Ajax gestart. De Johan Cruijff schaal wedstrijd ging als volgt..image.thumb.png.4322946facf6c28e7f5b8a23aae421ee.png

Geplaatst
12 minuten geleden zei Mordurette:

@Oerlie is Armini nog steeds een groot talent deze FM?

ik heb hem transfervrij opgepikt, zeker een zeer bruikbare speler. Maar denk dat ie wel wat potentieel verloren is.

Spoiler

image.thumb.png.120c44f7b2fc403f6f82ee4930a8a35e.png